Bed and Breakfast Lutje Casa

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Thuiskomen bij B&B Lutje Casa

leonie
27-6-2014

De eigenaren Marjo en Misdel doen er alles aan om je een geweldig verblijf te verzorgen. De kamer en badkamer zijn simpel maar schoon en netjes. De B&B ligt midden op Mallorca, een perfecte uitvalbasis om het hele eiland te zien als je bijvoorbeeld een auto hebt gehuurd. Voor wie geen auto huurt Marjo en Misdel organiseren zelf geweldige excursies en dagtripjes die je van te voren kunt boeken. Het ontbijt wordt met liefde verzorgt en is heerlijk. Kortom ik kan dit geweldige B&B aan iedereen aanraden!

Mallorca van een andere kant

Karel Beckman
2-3-2014

Een prachtige (unieke) plek in een heel stil gebied op Mallorca. Marjo en Misdel zijn geëmigreerd vanuit Nederland met twee kinderen en proberen hier een nieuw bestaan op te bouwen. Ze organiseren wandeltochten in het binnenland van Mallorca en bieden een fijne B&B met een heerlijk ontbijt, dat je kunt genieten op de veranda, met prachtig uitzicht over de "finca". Het dorpje Costitx is nog onaangetast door massatoerisme. Mjin vrouw en ik hebben genoten.

Romantische plek met een prachtig uitzicht!

Alice van der Heide
22-5-2013

Het is fantastisch om met zoveel warmte te worden ontvangen op deze heerlijke plek.

We werden verwend met een geweldig ontbijt en hebben heerlijk geslapen.

De gastvrouw en gastheer kunnen veel vertellen over het eiland en organiseren leuke uitstapjes.

Lutje Casa s een plek waar je echt even helemaal tot rust kan komen en je je echt in het Mallorcaanse leven waant. De gastvrouw/heer zijn bijzonder gastvrij en kunnen heerlijk koken, maar laten je ook op jezelf als je dat graag wilt. Ze zijn ook vwb het anatal slaapplekken zeer flexibel, wij sliepen met kids op de kamer.

Het dorpje, op wandeafstand door een bijzonder mooie valei, is echt authentiek.

Het uitzicht vanaf de veranda verbluffend.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Lutje Casa in Costitx, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Lutje Casa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Lutje Casa scoort een 9.8 uit 10 op basis van 4 reviews.