Consell

We hebben een aantal aanbieders voor Consell voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Consell voor je op een rij gezet:

Reviews over Consell

Hele mooie villa in een molen met heerlijk zwembad

Manita,
    5-7-2015

Dit is echt een aanrader. De eigenaren met kinderen wonen ernaast, maar je hebt er totaal geen 'last' van. Juist gemak, want ze hebben voor een heel leuk welkom gezorgd en we mochten alles van ze gebruiken zoals een tas vol met strandspullen. Het huisje was ook helemaal compleet incl. bv boterhamzakjes, badlakens, speelgoed, vaatwastabletten, zwembadspullen, handpers (geen elektrische) enz. Er staat een vriezer wat net zo groot is als de koelkast. Het zwembad was super schoon en groot. We waren met 2 kindjes van 4 en 2 jaar. Zij konden in de helft van het bad goed staan. Op 1 stukje na is het zwembad omheind. Als dit helemaal afgesloten zou zijn was het helemaal perfect. Ouder slaapkamer in voormalige werkkeuken van de molen; mooi en bijzonder! Alle kanten van het eiland zijn met een uur rijden te zien. strandtip: S'amarador bij Parc Natural de Mondragó.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2015