Colonia St Jordi

We hebben een aantal aanbieders voor Colonia St Jordi voor je op een rij gezet:

vakanties Colonia St Jordi

We hebben een aantal aanbieders voor Colonia St Jordi voor je op een rij gezet:

Reviews over Colonia St Jordi

Je gaat hier heen voor de mooie stranden

Fam D.
    26-7-2017

Wij waren er in het hoogseizoen. Parkeren is een ramp maar zonder huurauto kom je nergens. Je kunt heerlijk wandelen en hardlopen langs de kust. Bijvoorbeeld naar een van de rustiger stranden die niet met auto te bereiken zijn. Berna en Laos zijn goede restaurants. Elke morgen vers brood bij de spar.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heel mooi en rustig klein strand en plaatsje .

Herman
    30-6-2017

Stranden van Es Trenc zijn mooi en lang, maar het is beschermd natuurgebied geworden dus geen strandtentjes, geen huur strandstoelen e.d. aanwezig. Wij hebben meerdere malen overheerlijk gegeten bij Marisol in Colonia San Jordi , met uitzicht op de zee. Personeel heel vriendelijk.

Gereisd Met vrienden in Thu Jun 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Leuk plaatsje voor een korte vakantie.

Monique
    20-5-2013

De stranden zijn prachtig. Gezellige wandelpromenade rond het stadje. Je hoeft niet helemaal rond, overal is wel een 'ingang' naar het stadje. Diverse restaurantje en barretjes. Ook de haven is gezellig.

Gereisd Met partner in mei 2013
Colonia St Jordi scoort een 8 uit 10, op basis van 20 reviews