Aparthotel Iberostar Pinos Park

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
Meer aparthotel info

We hebben een aantal aanbieders voor Iberostar Pinos Park voor je op een rij gezet:

75 reviews over Aparthotel Iberostar Pinos Park

• 9Clément Cindy19-07-2019

Zeker. Voor herhaling vatbaar

Prachtig gelegen, familiale sfeer, goede keuken

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9Evelyne De Wilde14-07-2019

Super

Ligging direct a/d zee tussen de pijnbomen, salir strandje, leuke sfeer, top.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 10Corsa21-06-2019

In 1 woord Geweldig

Geweldig hotel,heel knus en persoonlijk. Mooie, schone kamers incl shampoo, douchegel, conditioner en bodylotion. Hele vriendelijke bediening die echt alles voor je willen doen. Onze dochter heeft een notenallergie, iedere dag maakte ze voor haar iets aparts klaar. Erg lekker en gevarieerd eten. Wel druk en veel herrie in het restaurant. Bij de receptie ook echt heel vriendelijk. Bij het zwembad inderdaad helaas handdoekje leggen, maar waar is dat tegenwoordig niet. Iedere dag komen ze langs het zwembad met watermeloen of fruitspiesjes. Er is ook een apart kinderzwembad en 2 leuke speeltuinen. Het hotel ligt aan een leuke baai waar je bedjes kan huren + een leuke strandtent met heerlijke sangria. De animatie is top zowel voor de kinderen als savonds voor de volwassenen. Tip ga met de taxi naar het dorpje Capdeperea (8 euro). Op woensdag is er een leuke kleine markt. Met het treintje vanaf t hotel naar Cala Ratjada, markt op zaterdag.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 9Melanie11-06-2019

Fantastisch, Mooi hotel, een aanrader!

Heel mooi, kleinschalig en schoon hotel. Kamers worden elke dag goed schoon gemaakt, en voor onze zoon (3 jaar) heeft een van de (Heel vriendelijke dames) een mooie boot gemaakt van een handdoek met snoepjes. Bediening doet echt alles zodat je je op je gemak voeld. Je ziet ook constant mensen poetsen, het personeel loopt zich de benen uit het lijf.  Helaas is in dit hotel (zoals in bijna elk hotel) handdoekje leggen, zodat als je sochtens gaat ontbijten (+-9uur gingen wij) bijna alle ligbedden bezet waren met handdoeken, en je smiddags nergens meer plaats vond. Eten was heel lekker, voor ieder wat wils. De bars in het hotel (poolbar en bij het podium) zijn heel schoon en cocktails zijn lekker! (En leuk personeel!) De 2 nabijgelegen standjes kun je prima vertoeven (Schoon). Rondom hotel is er niet veel te beleven. Wij hebben gebruik gemaakt van de hotel Fotograaf (Max) Echt een aanrader, foto's van ins gezin zijn geweldig geworden!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 2018
    9Noah01-09-2018

Om nooit te vergeten

Super mooi verblijf met culinair en lekker eten bij het diner hadden ze kreeft en krab en heerlijke taartten!Verder een mooie plek en gezellig resort! Alleen is er niet veel te doen voor 12+ kinderen. Leuke activiteiten en mooie en ruime kamers! Verder niet zo geel Nederlanders maar wel veel kleine kinderen! Netjes personeel niks op aantemerken! We hadden vertraging en we kwamen om 2:00 aan ze wachten allemaal speciaal op je bij de receptie! Fantastisch uitzicht en dicht bij zee! Al met al fantastische vakantie!

Gereisd met oudere kinderen in mei 2018

• 9Get08-08-2018

Fantastisch familiehotel

Zeer goed hotel. Geweldige service. Iedereen is even vriendelijk. Kindvriendelijkheid zeer hoog. Aan vrijwel elke tafel staat standaard een kinderstoel. Familiekamers zeer ruim. Er worden diverse leuke dingen georganiseerd door het animatieteam. De shows vonden wij niet heel indrukwekkend :-). Prachtige ligging aan een mooie baai. Voor het hotel is een aanlegplaats vanwaaruit verschillende boten vertrekken voor excursies, maar ook naar Cala Ratjada. In het plaatsje zelf is niets te doen, Cala Ratjada ligt op CA. 3 km. Vanuit het hotel per huurwagen naar het prachtige Cap Formentor op CA 1 u rijden en aansluitend naar Sa Calobre met als afsluiting een prachtige kloof met strand. Prachtige route! Weinig Nederlanders. Dat vond onze zoon van 9 wat minder, maar vinden wij niet zo erg. Geweldig familiehotel.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 2017
    9Leo Baggen13-08-2017

Prachtige ligging Siper hotel

Super Hotel. Kleinschalig. Uitstekende keuken en all-in service. Super vriendelijk personeel. Keurige bediening enthousiast en geen wachttijden bij de bar. Bediening aan de pool en bij animatie . Een topper

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 8Hoornaert Charlotte08-08-2017

Leuk verblijf!

• mooie ligging aan baai + mooi groen op binnenplein hotel; niet veel te doen op wandelafstand van hotel
    • service van receptie iets minder: niet hulpvaardig, verkeerde info etc. => voor fouten wordt niet geëxcuseerd / noch rechtzetting / noch vorm van compensatie,... service van animatieteam, daarentegen is top
    • eten was meestal heel lekker en gevarieerd; koude groenten waren vers, warme groenten vond ik persoonlijk te ver gekookt, weinig smaak
    • kamers zijn basic en verzorgd, isolatie is wel een ramp! We konden pas slapen als show voorbij was en 's morgens werden we vroeg gewekt door lawaai van poetsers in naastliggende kamers etc.
    • zeer kindvriendelijk, weinig op aan te merken
    • variatie aan zwembaden, en meestal wel een plekje te scoren Ontspannende vakantie gehad, slechte isolatie was voor mij belangrijkste punt van ergernis, zeker met kleine kinderen mee die hun nachtrust optimaal nodig hebben. Maar los daarvan is het zeker een aanrader, de 4 sterren waard!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• Oude reviews

9sigrid vandenbussche19-10-2016

Fantastische gezzinsvakantie

Tijdens de vakantieperiodes is dit hotel vooral gericht op families met ( kleine ) kinderen. Heel uitgebreide buffetten / mooie kamers / rustige ligging / uitstekende ( Nederlandstalige ) animatie. Het personeel is super vriendelijk

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 9Ellen Groothuis04-05-2014

Mooie locatie!!

Wij zijn in de meivakantie een week in Pinos Park geweest. Mooie baai met strandje, wel even buiten het dorp. Het eten vonden we zeer goed. Kamers waren ook prima, bedden ook! Veel voor kinderen, buiten een ruime speelplaats, waar kinderen van allerlei dingen konden doen. Ook goed aanbod van animatie. Men was net een prachtig kinderzwembad aan het bouwen, wordt erg mooi! Zwembad met zeezicht, wauw! Veel bedjes, genoeg schaduw. Vriendelijk personeel, kortom wij vonden het een aanrader!!!

Gereisd met jonge kinderen in april 2014

1 tip over Aparthotel Iberostar Pinos Park

• Dimitri, 08-06-2012

Vermijd de familiekamers aan de straatkant. Te veel lawaai om hier 's nachts het raam te laten openstaan. Er is een kleine supermarkt vlakbij, maar om te shoppen ga je best naar Cala Ratjada, zo'n 4 km noordwaarts.

1 vraag over Aparthotel Iberostar Pinos Park

• C, 24-11-2018

Lift

Is er een lift aanwezig ?

Aparthotel info

• Kleur van het strandLicht
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden

• Soort gerechtenGerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Lactosevrij, Spaans, Vegetarisch

• Gratis wifiOp de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koelkast / Minibar, Magnetron, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Wasserette

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats