Aparthotel Iberostar Pinos Park

Aparthotel
Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag18°9°
Aparthotel Iberostar Pinos Park
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Iberostar Pinos Park voor je op een rij gezet:

23 reviews over Aparthotel Iberostar Pinos Park in het Nederlands

Om nooit te vergeten

Noah,
1-9-2018

Super mooi verblijf met culinair en lekker eten bij het diner hadden ze kreeft en krab en heerlijke taartten!Verder een mooie plek en gezellig resort! Alleen is er niet veel te doen voor 12+ kinderen. Leuke activiteiten en mooie en ruime kamers! Verder niet zo geel Nederlanders maar wel veel kleine kinderen! Netjes personeel niks op aantemerken! We hadden vertraging en we kwamen om 2:00 aan ze wachten allemaal speciaal op je bij de receptie! Fantastisch uitzicht en dicht bij zee! Al met al fantastische vakantie!

Fantastisch familiehotel

Get,
8-8-2018

Zeer goed hotel. Geweldige service. Iedereen is even vriendelijk. Kindvriendelijkheid zeer hoog. Aan vrijwel elke tafel staat standaard een kinderstoel. Familiekamers zeer ruim. Er worden diverse leuke dingen georganiseerd door het animatieteam. De shows vonden wij niet heel indrukwekkend :-).

Prachtige ligging aan een mooie baai. Voor het hotel is een aanlegplaats vanwaaruit verschillende boten vertrekken voor excursies, maar ook naar Cala Ratjada.

In het plaatsje zelf is niets te doen, Cala Ratjada ligt op CA. 3 km.

Vanuit het hotel per huurwagen naar het prachtige Cap Formentor op CA 1 u rijden en aansluitend naar Sa Calobre met als afsluiting een prachtige kloof met strand.

Prachtige route!

Weinig Nederlanders. Dat vond onze zoon van 9 wat minder, maar vinden wij niet zo erg.

Geweldig familiehotel.

Prachtige ligging Siper hotel

Leo Baggen,
13-8-2017

Super Hotel. Kleinschalig. Uitstekende keuken en all-in service. Super vriendelijk personeel. Keurige bediening enthousiast en geen wachttijden bij de bar. Bediening aan de pool en bij animatie . Een topper

Leuk verblijf!

Hoornaert Charlotte,
8-8-2017

- mooie ligging aan baai + mooi groen op binnenplein hotel; niet veel te doen op wandelafstand van hotel

- service van receptie iets minder: niet hulpvaardig, verkeerde info etc. => voor fouten wordt niet geëxcuseerd / noch rechtzetting / noch vorm van compensatie,... service van animatieteam, daarentegen is top

- eten was meestal heel lekker en gevarieerd; koude groenten waren vers, warme groenten vond ik persoonlijk te ver gekookt, weinig smaak

- kamers zijn basic en verzorgd, isolatie is wel een ramp! We konden pas slapen als show voorbij was en 's morgens werden we vroeg gewekt door lawaai van poetsers in naastliggende kamers etc.

- zeer kindvriendelijk, weinig op aan te merken

- variatie aan zwembaden, en meestal wel een plekje te scoren

Ontspannende vakantie gehad, slechte isolatie was voor mij belangrijkste punt van ergernis, zeker met kleine kinderen mee die hun nachtrust optimaal nodig hebben. Maar los daarvan is het zeker een aanrader, de 4 sterren waard!

Fantastische gezzinsvakantie

sigrid vandenbussche
19-10-2016

Tijdens de vakantieperiodes is dit hotel vooral gericht op families met ( kleine ) kinderen.

Heel uitgebreide buffetten / mooie kamers / rustige ligging / uitstekende ( Nederlandstalige ) animatie.

Het personeel is super vriendelijk

Mooie locatie!!

Ellen Groothuis
4-5-2014

Wij zijn in de meivakantie een week in Pinos Park geweest. Mooie baai met strandje, wel even buiten het dorp. Het eten vonden we zeer goed. Kamers waren ook prima, bedden ook! Veel voor kinderen, buiten een ruime speelplaats, waar kinderen van allerlei dingen konden doen. Ook goed aanbod van animatie. Men was net een prachtig kinderzwembad aan het bouwen, wordt erg mooi! Zwembad met zeezicht, wauw! Veel bedjes, genoeg schaduw. Vriendelijk personeel, kortom wij vonden het een aanrader!!!

leuk met kinderen.

Frankie
15-8-2012

Eerder kleinschalig hotel met geen al te groot zwembad.

Mooie ruime kamers , wij hadden een familiekamer met zicht op zee , deze hebben een slaapkamer apart , dit was ideaal met onze kleindochter van 7 jaar erbij!

Vriendelijk personeel.

Eten niet slecht maar kan beter , zeker wat de keuze van de desserts betreft want deze is zeer beperkt.

Veel Duitsers in het hotel , we werden dan ook meestal in het Duits aangesproken.

+ ruime kamers met airco

kindvriendelijkl

netjes

Service was goed.

- eten kan beter , meer variatie.

Klein zwembad met beperkt aantal ligzetels , het was handdoekje leggen vanaf 5.30u om een ligbed te bemachtigen.

- Ligging , mooi in een baai maar rond het hotel niets te doen.

Al bij al niet slecht maar niet voor herhaling vatbaar.

Geweldig hotel!

Vdl
6-8-2012

Wij hebben een prachtvakantie gehad in pinos park. Hotel ligt vlak naast de zee, dus het uitzicht is uitmuntend. Het eten was zeer lekker en drie maal per dag buffet aanwezig. Ook de mogelijkheid om een snack te eten aan het zwembad. Het zwembad was zeer proper en er waren voldoende ligstoelen aanwezig. Het animatieteam is schitterend! Ze zijn zeer vriendelijk, plannen zeer leuke activiteiten, maken heel vaak een praatje met de gasten en ook voldoende animatoren die nederlands praten.Ze zorgen bovendien meermaals in de week voor een geweldige avondshow. Het personeel is zeer vriendelijk. Op ongeveer 10 minuutjes rijden ben je in Cala Ratjada. Dit hotel is zeker en vast een aanrader. Voor elke leeftijdscateogerie is er wel iets te beleven. Het hotel is ook perfectvoor families met jonge kinderen.

Mooi familiehotel in rustig dorpje

Dimitri
8-6-2012

Een weekje verbleven in dit hotel, all-inclusive.

Familiesuite geboekt met zeezicht. Werkelijk prachtig uitzicht op de baai. De slaapkamer en living liggen naast elkaar waardoor het terras dubbel zo breed is dan een gewone kamer. 's Avonds wel veel lawaai van de shows waardoor je niet echt rustig op je terras kan zitten. Ook van de 2 naburige hotels komt er veel lawaai overwaaien maar gelukkig stopt de muziek rond 10.30u. Goede verduisterende gordijnen en zeer stil binnenin (ons zoontje van 2j sliep probleemloos 's middag).

Wel een probleempje gehad met de airco dat pas opgelost werd na 3 dagen klagen.

De hotelgasten zijn overwegend Duits (zoals zovelen in Mallorca). Je wordt dan ook constant in het Duits aangesproken. Het eten is in buffetvorm, netjes en zeer ruim aanbod, maar alles een beetje platgekookt en (te) vettig.

Het zwembad is mooi en ruim maar niet verwarmd. Het strand ligt echt naast het hotel en wordt ook gebruikt door de 2 andere hotels. Het zeewater is mooi helder.

rustige plek. niet al te toeristisch

joop jansen
10-10-2011

pinos park is voor alle leeftijden aan te bevelen.

wij gebruikten de plek als uitvalsbasis om te golfen in de omgeving.

veel mooie banen en erg rustig.

leuke uitstapjes te maken naar vele dorpen en stadjes.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Iberostar Pinos Park in Capdepera, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Iberostar Pinos Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.