Hotel Beach Club Font de Sa Cala

Hotel Beach Club Font de Sa Cala
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Beach Club Font de Sa Cala voor je op een rij gezet:

227 reviews over Hotel Beach Club Font de Sa Cala in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Mooie vakantie, rustig en toch levendig

Gert
8-7-2018

Zeer lekker eten.

Mooie en grote junior suites.

Mooie verzorgde tuinen.

Vriendelijk personeel, vooral de iets oudere mensen.

Goed maar kon beter

Conny
19-5-2018

Het hotel is niet meer wat het was 6 jaar geleden. Nodig aan modernisatie. Bediening onthaal was heel goed en restaurant was ook goed maar de vriendelijkheid kon wel beter.

Hygiëne op de kamer kon veel beter.

Eten was lekker maar mocht wel wat warmer hebben. Meestal lauw.

Voor een 4* verwacht je wel iets meer.

Kasteel in capdepera is gemakkelijk te voet te doen en bezienswaardig en een wandeling naar Cala ratjada is ook te doen en daar zijn veel winkeltjes en eet en drank gelegenheden.

Rondom het hotel is er niks .

Prima voor 1 week, auto nodig!

Fam Bergenhenegouwen
12-5-2018

Het is een leuk hotel.

+ goed om met kinderen heen te gaan.

+veel animatie nls talig

+ mooie zwembaden en groot kinderbad

+ voldoende kinderstoelen in de eetzaal(ikea model, bij kleine baby zelf de verkleiner mee nemen!)

+ goed ontbijt

+ afwisselend diner, is warm als het net aangevuld is.

+ strand tegenover hotel

- eten wat in de bakken ligt is lauw

- er zijn veel bejaarden en duitsers in mei.

- in de omgeving van het hotel is niks te doen, dus wandelen en ergens koffie drinken wordt lastig. Boulevard heb je hier niet!

Huur een auto voor het hele verblijf want andere zit je echt ‘opgesloten’ in je accomodatie.

Wij vinden dit hotel geen 4 sterren waardig. Ik zou voor iets anders kiezen als je aan het zoeken bent naar een leuke accomodatie. In ieder geval in een omgeving met meer vertier!

Een super hotel voor jong en oud, mooie omgeving, heel vriendelijk en hulpvaardig personeel.

Heerlijk eten, veel keuze en variatie. Wij hadden het genoegen om een galadiner bij te wonen, grandioos, geheel in Mexicaanse stijl incl. live muziek.

De hele accommodatie was heel schoon en goed bij gehouden tuinen. Er waren veel gasten maar die zag je alleen bij het ontbijt en avondeten. Er waren 2 restaurants, een Italiaans en een Mexicaans bij de zwembaden.

Ook is er een handdoeken service bij het zwembad, € 10,00 borg per handdoek, om de dag deze om te wisselen voor een schone. Op de kamer hadden wij elke dag schone handdoeken, zeepjes, shampoo en douchegel.

Er is van alles te doen vooral op sportief gebied, je verveeld je geen moment, aan iedereen, ongeacht de leeftijd was gedacht. ( lijkt op een olympisch dorp) 2 zwembaden waarvan 1 verwarmd, een heel leuk kinderbad, geheel afgeschermd met hekjes voor de veiligheid. Elke dag hele leuke animatie, ook kan je duikles nemen, deze behoort ook bij het hotel, teveel om op te noemen, maar zie foto's en video's. Een aanrader is om halfpension of all. Incl. te boeken, in de omgeving op loop afstand zijn niet veel restaurants, er zijn 3 winkels ( supermarktjes) in de nabije buurt, maar die verkopen niet veel.

Aan de overkant is een heerlijk strandje in een baai, er is een wandel route langs de baai naar een ander strandje met mooi uitzicht.

De bus stopt voor de deur en kost € 1,85 enkeltje naar Cala Ratjada het minitreintje kost € 5,00 retour p.p. naar Cala Agulla Beach.

Op zaterdag ochtend is er een hele grote markt in Cala Ratjada een leuke plaats, veel winkels, terrasjes en een gezellig haventje.

Al met al een heerlijke vakantie en zeker om terug te keren. ( we hadden bijna al geboekt voor volgend jaar 🤗)

top hotel

marina en swa
6-10-2017

Gisteren thuis gekomen van dit top hotel en mis het nu al. Het eten was altijd heel goed, grote variatie voor elk wat wils, de mallorcaanse en het gala diner waren uitmuntend zeker dat laatste. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam Pépé van de terrasbar loopt zich de benen vanonder zijn lijf vandaan hoe vol het terras ook was niemand moet lang op zijn drankje wachten een extra pluim voor deze man. Onze kamer was groot en goed onderhouden met een mooi ruim terras. Op het strand zijn wij niet geweest wij hadden een mooi plaatsje gevonden aan de relax pool, plaats was er altijd genoeg geen handdoeken op voorhand moeten leggen. Wij komen hier zeker nog eens terug het enige minpuntje vonden wij waren sommige Duitse toeristen die hun tafeltje, hun bedje en hun plaatsje schijnen te hebben en als je daar per ongeluk ging zitten ze je het wel met hun blikken duidelijk maakten. Voor de rest heel toffe vakantie gehad !!!
Jeffrey W, PR Manager, 8-10-2017

Goedemiddag marina.genot,

Allereerst harstikke bedankt voor uw positieve feedback.

We vinden het namelijk erg leuk om te lezen dat u en uw familie een aangename vakantie hebben gehad.

Daarnaast motiveert het ons dat gasten even de tijd nemen om een goede review te schrijven.

Nogmaals harstikke bedankt en hopelijk tot snel.

Perfect

Marloes
30-9-2017

Wat een schoon en mooi hotel! Het eten is goed, de mensen die er werken zijn erg vriendelijk en de meiden van de miniclub zijn super lief (vooral Domino). Iedere avond minidisco en een leuke show. Het prachtige strand ligt aan de overkant en je kunt heel mooi mountainbiken en wandelen.

1 minpunt: transfer duurde bij ons 2 uur! Erg jammer, we werden 5 uur van te voren opgehaald voor de terugreis (touroperator).

Jeffrey W, PR Manager, 8-10-2017

Goedemiddag Marloes,

Wij willen uw harstikke graag bedanken voor uw review hier op Zoover. Alle meningen van onze gasten helpen ons namelijk om onze service te verbeteren.

Ik zal het personeel informeren die u in uw review heeft genoemd.

Wij hopen u natuurlijk zo snel mogelijk weer terug te zien in ons hotel Beachclub Font de sa Cala.

Nogmaals bedankt en hopelijk tot snel.

Super

annemarie
26-8-2017

Animatie voor alle leeftijden en veel talen ook Nederlands onze jongens van 14 en 17 jaar vonden het prachtig en gingen ook elke avond na de show dansen in de discotheek met het animatieteam. Bij de receptie werkt ook een Nederlandse man dat is wel handig! Auto gehuurd via receptie ging ook prima. Veel keus bij eten maar niet heel warm maar daar wen je aan ik verheugde mij elke dag op het avondeten. Goed ontbijt maar jammer genoeg geen verse jus bij het ontbijt wat ik wel verwacht voor 4 sterren .Drankjes maar tot 23 uur daarna zelf betalen! Bij het pizza restaurant aan het activiteiten zwembad kun je lekker eten goede koks! wij aten daar elke middag maar voor een drankje of ijsje moet je lang wachten! er liep veel personeel maar niemand die dan even ging helpen bij de drankjes of een ijsje ging maken voor mensen die daar voor stonden te wachten tot er iemand zou komen. Pablo en Antonio vonden wij de beste en leukste medewerkers van het hotel! Schoon hotel alleen bij het zwembad mogen ze de vloeren wel beter schoonmaken. Er komen vooral veel mensen uit Frankrijk en Belgie. Helaas ook hier handoekjes leggen , om 7 uur in de ochtend is alles al bijna bezet. Strandje is leuk en aan de overkant van de weg dus je bent er zo maar pas wel op want er zijn allemaal stenen en rotsen op de bodem! Wij zijn met een taxi naar cala radjana gegaan dat koste ongeveer €16 voor heen en terug, je kunt ook met een treintje dat voor het hotel komt dan ben je €20 kwijt dus iets meer dan met de taxi!

Ondanks de lange reis naar dit hotel is het wel een aanrader voor gezinnen, de kamer vond ik voor ons gezin wel wat aan de krappe kant en de bedbanken waren erg hard, het tweepersoonsbed was mooi groot daar kun je wel met 3 in slapen. De badkamer is wel aan renovatie toe.Op het balkon gaat tegen half elf de lamp uit dus dan nog op het balkon een spelletje doen of zo zit er niet in! En jammer dat er geen kamers zijn met een aparte slaapkamer zodat je als ouders je eigen ruimte hebt. Trouwens als je aankomt moet je bij de receptie nog toeristenbelasting betalen! Wij met ons vieren bijna €60 !!!!!!

Goedemorgen Annemarie,

Ik wil u harstikke graag bedanken voor de tijd die u heeft genomen om een revieuw over ons te schrijven.

We vinden het namelijk erg leuk om te lezen dat u een fijne vakantie heeft gehad. Ik zal er namelijk hoogstpersoonlijk voor zorgen dat de werknemers die u in uw bericht heeft vermeldt.

Daarnaast zal ik ook de directie inlichten over uw commentaar.

Nogmaals hartstikke bedankt en hopelijk tot snel!

Hotel echt een aanrader!

Fam. Romkes
25-8-2017

10 dagen in dit hotel verbleven en wij hebben genoten!

Fantastisch personeel en animatie die dit mede mogelijk hebben gemaakt.

Het hotel hotel en al het groen word goed onderhouden.

Kamers zijn wat sober maar voor ons geen probleem omdat we daar alleen verbleven om te slapen.

Het strand ligt op korte afstand en is daar schoon en goed vertoeven.

Loopt ook een leuk wandelpad langs de baai.

Het eten elke avond wel afwisselend en lekker. Elke ochtend en avond vriendelijk verwelkomd door het personeel.

Voor ons 2 kleine min puntjes die ook vaker worden aangegeven;

Kinderbad vond onze kleine koud (ouder kind had er geen last van)

En inderdaad de transfer die terugweg 2,5 uur duurde.

Maar dit heeft onze pret niet gedrukt!

En het zegt ook wel wat dat veel mensen al meerdere keren in dit hotel zijn geweest en in dec/jan ook.al volgeboekt is!

Goedemorgen fam.Romkes,

Allereerst harstikke bedankt voor uw positieve feedback.

Nogmaals harstikke bedankt en hopelijk tot snel.

zeer goed

nico
25-8-2017

Reeds voor de derde keer in deze club en nog steeds alles van hoge kwaliteit ...het eten en daganimatie staken bovenuit .Park en kamers worden heel netjes onderhouden ...het enige minpuntje was dat de avondanimatie minder sterk was dan de voorgaande jaren

Goedemorgen Nico,

Bedankt voor uw commentaar hier op Zoover namens ons hotel Beachclub Font de sa Cala.

We vinden het namelijk fantastisch om te lezen als gasten even tijd vrij maken om hun mening te geven over ons hotel.

Ik zal er persoonlijk voor zorgen dat iedereen hierover geïnformeerd wordt.

Nogmaals bedankt en hopelijk tot snel!

Bar slechte avond animatie

Roy
19-8-2017

Prima hotel. Eten is oke, ligging aan strand is mooi echterrrr de animatie in de avond is werkelijk niet om aan te zien. We verblijven hier tijdens dit schrijven en de staff van het hotel is het hier zelfs mee eens dat het dit jaar rampzalig is. Van alle hotels met avond vermaak waar ik bent geweest is dit met stip het slechtste wat wij hebben gezien. Het personeel proberen een themashow te laten doen terwijl deze overdag de handdoeken uitdelen huur dan voor een paar knaken meer iemand in die er wel wat van maakt zoals die ene keer in de week dat het wel wordt gedaan.

Goedemorgen Roy,

Allereerst hartstikke bedankt voor uw review hier op Zoover, uw mening is namelijk erg belangrijk voor ons zodat we onze service hier in het hotel kunnen verbeteren.

Ik zal de informatie doorgeven aan de directie en tevens ook aan de teamleader van het entertainment team.

Nogmaals bedankt en hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groeten,

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Beach Club Font de Sa Cala in Capdepera, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Beach Club Font de Sa Cala zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Beach Club Font de Sa Cala scoort een 8.65 uit 10 op basis van 238 reviews.