Hotel Beach Club Font de Sa Cala

Hotel aan zeeWeer vandaag28°22°
Hotel Beach Club Font de Sa Cala
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Beach Club Font de Sa Cala voor je op een rij gezet:

236 reviews over Hotel Beach Club Font de Sa Cala in het Nederlands

Met jonge kinderen

Super familiehotel voor gezinnen met kleuters

Rita Sweertvaegher
31-8-2018

Heel tof familiehotel waar de kinderen zich kunnen uitleven in prachtig kleuter zwembad en speelpleintje. Lekker gevarieerd eten en ook veel sportmogelijkheden. Groot domein waardoor je nooit gevoel hebt in massa te zitten.De kamers zijn verspreid over verschillende gebouwen en verschillende zwembaden. Veel groen waardoor je ook de rust kunt opzoeken en heerlijk onder de bomen kunt chillen. Ook gelegen nabij mooi baaitje aan de zee. Wel dient er wat meer aandacht besteed worden aan hygiëne van kinderstoeltjes en vloer in de eetplaats want door de vele kindjes vaak toch vuil. All in is ook beperkt. Een flesje water vullen is bv niet toegelaten, dus wil je flesjes water, dien je flesjes te kopen in shop aan 1 euro. Je kunt beperken in de soorten alcohol maar water onbeperkt op alle manieren is toch basis. All in ook beperkt in uren. Personeel over het algemeen wel vriendelijk. Je kunt je makkelijk naar Calle Ratjada verplaatsen via bus maar ook taxi is niet duur. Overdag kun je er naar toe voor 8 of 9 euro.

Positief: maaltijden zijn super lekker, voor elk wat wils zelfs voor kleine kinderen! Animatie voor de kinderen was top en animatieteam was altijd heel vriendelijk.

Negatief: ligging, geen vriendelijk personeel aan het onthaal, kamers konden beter gepoetst worden (bij aankomst lag er nog massa's haar in de badkamer van de voorgangers- kan vermeden worden), glazen op de tafel waren niet proper. Familiekamers wat aan de kleine kant vooral als er een babybedje op de kamer staat.

Zijn kleine minpuntjes, hotel was op zich super en het eten was zeer lekker wat zeker een pluspunt is voor het hotel. Het stadje kan je makkelijk bereiken per minitrein (heel leuke ervaring voor de kids), taxi of bus voor 8€ per persoon. Te voet is het moeilijk te bereiken.

Kortom, een aanrader voor gezinnen met kleine kinderen!

Wij hadden het uitstekend naar onze zin.

Zeer goed

Ann
18-8-2018

Zeer goed hotel op alle gebied. Wat wel zeer storend was, waren de handdoek leggers, wij stonden 3 x aan een van de zwembaden, en er waren geen zetels meer vrij. Er zaten amper 15 gasten in het zwembad en enkelen op de zetels, vele zetels leeg met gerief en handdoeken, vooral van "all inners" zoooo jammer dat er niks aan gedaan kon worden.

D-reizen

Super complete All Inn formule !!!

Margot
15-8-2018

Super compleet resort , met enorm veel sport en animatie , ook veel Nederlanders bij animatie , heel uitgebreid en super goed eten , allemaal vriendelijke werknemers en niks was hun teveel wat je vroeg , heel netjes verzorgde kamers en prachtig verzorgde tuin met veel palmen en cactussen !! Bus voor de deur en taxi naar Cala Ratjada voor 8 euro.....Strand aan overzijde van de weg !!

Heel erg genoten!

Fam. Groot
12-8-2018

De kamer werd iedere dag schoongemaakt en het eten was heel erg divers. Verder was het personeel vriendelijk en behulpzaam. Complimenten aan het hele animatieteam en vooral de Nederlanders.

Mooie vakantie gehad

Fam Michels
10-8-2018

Mooie club voor een gezin met (kleine) kinderen. Voor elk wat wils. Mooie zwembaden met voldoende ligbedden. Vriendelijk personeel. Zeer lekker eten met voldoende variatie. Buiten het hotel bijna niets te beleven. Cala ratjada op 40 min stappen, wel mooie wandeling! Daarvoor is een plannetje aan onthaal te bekomen. Kamers ok, maar misschien wel stilaan tijd voor modernisering. Poetsen van de kamer kon nog net iets beter. Voor herhaling vatbaar, mits huren van een wagen

Super club

Gert
8-8-2018

Super club voor gezinnen met (jonge) kinderen. Super vriendelijk personeel en heel klantvriendelijk. Heel lekker eten.

Leuke vakantie met heel het gezin

Lanting
30-7-2018

Erg goed, a-la-carte bestellen bij mexicaans en italiaans redtaurant zo vaak je wil met all-inclusive. Ondanks hoogseizoen voldoende ruimte rond de 3 zwembaden.

Minder goed, geen leuke boulevard zoals bij Calla minor.

Prima maar ook voor verbetering vatbaar

Harm
29-7-2018

Wij hebben een fijne vakantie gehad, vooral onze kinderen hebben genoten dankzij het animatieteam.

Pluspunten:

- Animatieteam

- Voldoende bedjes bij zwembaden, er was altijd wel ergens plekje te vinden

- Qua eten voldoende afwisseling, ook doordat de zwembadrestaurants hun eigen speciale gerechten aanbieden

- Omgeving was voor ons (met kinderen) prima, vlakbij een schitterende baai en met de bus naar Cala Ratjada is prima

- Handoekenservice

- De obers 's avonds op het terras werkten hard en zijn zeer vriendelijk

- Schone kamer

Minpunten:

- Enkele medewerkers waren minder vriendelijk, we hebben ons hier echt een paar keer aan gestoord

- Gebrekkig Engels bij enkele medewerkers

- All in drankjes niet zelf tappen maar bij de bar halen waardoor soms lange rijen ontstonden

- Beperkte zitplaatsen bij zwembadrestaurants

- In het grote restaurant zijn de koffiekopjes vaak op en kan het personeel het 'verschonen' van tafels niet altijd bijhouden

Mooie vakantie, rustig en toch levendig

Gert
8-7-2018

Zeer lekker eten.

Mooie en grote junior suites.

Mooie verzorgde tuinen.

Vriendelijk personeel, vooral de iets oudere mensen.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Beach Club Font de Sa Cala in Capdepera, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Beach Club Font de Sa Cala zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.