Hotel Massanet

Hotel Massanet

6,5

We hebben een aantal aanbieders voor Massanet voor je op een rij gezet:

D-reizen
D-reizen

2 reviews over Hotel Massanet in het Nederlands

eenvoudig

bien
24-8-2009

Gereisd Met oudere kinderen in Mon Aug 24 2009 20:53:19 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

eenvoudig

bien
24-8-2009

deze appartementen hebben een goede ligging, dichtbij de zee. Zeker geen 4 sterren, hooguit 2, meubilair en kasten zeer eenvoudig, wc die slecht doorspoelde, wel een goed werkende airco, eenvoudig keukentje. Inchecken en hostess opzoeken moet je in een ander appartementen complex doen (ongeveer 400 meter lopen) en als je half pension hebt is het eten in weer een ander complex!! Prijs/kwaliteit verhouding is wel oke. Het dorpje zelf is heel rustig, 2 strandtenten waar je lekker kunt eten tegen schappelijke prijzen, fijn strand met heel helder water. Ligbedjes €4.80 per stuk per dag. Je komt er weinig landgenoten tegen wel enkele duitsers(uiteraard) maar vooral ook spanjaarden en fransen. Uitgaansleven is er bijna niet maar dat vonden wij juist fijn, niet dat massale. Een huurauto is aan te raden.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Aug 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• AdresVIA DE LAS CUEVAS 120 7590(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Massanet in Canyamel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Massanet zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.