Hotel Massanet

Hotel Massanet

6.5Voldoende

Spanje, Mallorca, Canyamel

Op vakantie geweest naar Massanet?

6.5Voldoende

2 reviews over Hotel Massanet

• 7bien24-08-2009

eenvoudig

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2009

• 6bien24-08-2009

eenvoudig

deze appartementen hebben een goede ligging, dichtbij de zee. Zeker geen 4 sterren, hooguit 2, meubilair en kasten zeer eenvoudig, wc die slecht doorspoelde, wel een goed werkende airco, eenvoudig keukentje. Inchecken en hostess opzoeken moet je in een ander appartementen complex doen (ongeveer 400 meter lopen) en als je half pension hebt is het eten in weer een ander complex!! Prijs/kwaliteit verhouding is wel oke. Het dorpje zelf is heel rustig, 2 strandtenten waar je lekker kunt eten tegen schappelijke prijzen, fijn strand met heel helder water. Ligbedjes €4.80 per stuk per dag. Je komt er weinig landgenoten tegen wel enkele duitsers(uiteraard) maar vooral ook spanjaarden en fransen. Uitgaansleven is er bijna niet maar dat vonden wij juist fijn, niet dat massale. Een huurauto is aan te raden.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2009

Hotel Massanet info