Aparthotel Zafiro Mallorca

Aparthotel Zafiro Mallorca
8,6

33 tips over Aparthotel Zafiro Mallorca

Heidi, 4-9-2015
Strand, zee en winkeltjes liggen op wandelafstand op zo'n 500m.
adg, 20-7-2015
Wij hadden een auto gehuurd aan de luchthaven. Dan is het +-50 minuten rijden. Cap de Formentor is een hele klim in de bergen, maar mooi uitzicht. Van het oude Alcudia had ik meer verwacht (=betalend). Alcudia haven was oké.
SanVZ, 30-5-2015
Heerlijk gegeten bij La Pinta! Zij hebben net wat andere gerechten dan bij de overige restaurants en vriendelijk personeel

We hebben een aantal aanbieders voor Zafiro Mallorca voor je op een rij gezet:

Fam Hulshof, 19-5-2015

- We hebben er de heenweg 2 uur overgedaan van vliegveld naar het hotel(excl de tijd dat je nog op het vliegveld moet vragen in welke bus je zit en het in de bus wachten). Ik zou overwegen een volgende keer zelf vervoer te regelen naar het hotel.

- Een auto huren is erg leuk om meer te zien van het eiland, er zijn prachtige stadjes om te bezoeken.

bernadette Oorthuis, 13-5-2015
Als je naar de winkelstraat gaat, en je hebt alleen logies geboekt, ga dan ontbijten bij de Metropolis Bar. Helemaal geweldig, leuke jongens (Engels en schots) en je kan er heerlijk ontbijten voor een leuke prijs.
pvh046, 25-2-2015
Ik zou zeker de luxere kamer op de begane grond adviseren!

Astrid_pietersen_1, 30-9-2014
Leuk om een auto te huren. Via het hotel kan het alleen met creditcard. Bezoek het aquarium in Palma, echt geweldig en ook nog een hele leuke speeltuin erbij.
Eefje Kranen, 15-9-2014
Premium appartement heeft toch net iets extra's. Zeker fijn met kleine kinderen. Tuintje is afgezet dus kids kunnen nergens heen.
Octavie, 24-8-2014
Huur vooral een auto en trek de omgeving in! Zo mooi...
Ylona, 4-10-2013
Wij zijn met een taxi ipv bus na t hotel gegaan.echt super.scheelt heel veel tijd.ik had zelf potjes eten meegenomen voor de zekerheid.is niet nodig is allemaal daar te koop eventueel.ook luiers en zwemluiers.je kan een wifi code krijgen bij de receptie.

We hebben een aantal aanbieders voor Zafiro Mallorca voor je op een rij gezet: