Aparthotel Zafiro Can Picafort

• Jacuzzi
  • Sauna
Meer aparthotel info
Tonen op kaart

Zafiro Can Picafort op Mallorca is ideaal voor kleine kinderen. Verschillende gebouwen vormen samen één hotel en bij elk gebouw vind je een apart zwembad. Op het terras voor je kamer geniet je van privacy en sta je meteen aan het zwembad. Sommige kamers hebben een royal terras waar je je eigen jacuzzi en ligbedden vindt. Gelegen in C’an Picafort.

40 reviews over Aparthotel Zafiro Can Picafort

• 2018
    9Fam. Peters10-07-2018

Top hotel!!

Dit is een mooi, ruim opgezet en verzorgd hotel, met een mooie tuin en ruime, schone kamers. Wij hadden een kamer op de begane grond met terras, aan een zwembad en dat was top! Verder beschikt het resort over diverse zwembaden, er voor ieder wat wils. In de ochtend was het kinderbadje inderdaad wat aan de frisse kant, maar in de middag weer opgewarmd. Omdat in vorige reviews stond dat het water zo koud was, was ik bang dat ons zoontje van bijna 3 het niks zou vinden, maar dat viel heel erg mee! Hij heeft juist heel veel gezwommen en gespeeld. Wij hadden all inn geboekt en stonden versteld van wat we heel de dag door konden eten en drinken. Flesjes water, ijsjes, cocktails, sangria.. noem maar op. Erg luxe! Het ontbijt en eten van het buffet was zeer uitgebreid en goed en daarnaast kun je à la carte lunchen en dineren, wat leuk is voor de afwisseling.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

• 9D.07-05-2018

Prachtig ruim opgezet en schoon park.

• Tot nu toe een van de mooiste parken van Zafiro / Viva. Prachtig ruim opgezet park, zeer schoon (het volledige park werd iedere dag schoongemaakt), zwemwater werd iedere dag meerdere malen gecontroleerd (ook van de jacuzzi's op het dak), ruime keuze bij het eten. Ieder gebouw had zijn eigen zwembad, wat in drukke periode lekker zal zijn. Iedere avond disco en een show of quiz.
    • Helaas was de animatie in dit hotel wel het minste wat we tot nu toe bij de Zafiro / Viva hotels hebben gehad (disco slechts een half uurtje ipv uur, geen mascotte (terwijl je wel een knuffel kan kopen voor 10 euro!), shows zijn leuk. Water van het zwembad erg koud (maar dat is in deze periode bij alle hotels). Hotel erg gehorig! In de omgeving niet veel te doen. 10 minuten lopen naar strand / boulevard waar voldoende restaurants zitten. Strand werd gerenoveerd toen wij er waren, dus op strand liggen was er niet bij.

Gereisd met jonge kinderen in april 2018

• 8Daphne15-04-2018

Prima aparthotel, locatie wat minder

Dit aparthotel is een fijne plek om te verblijven. Wij waren in dit complex met onze dochter van 2 en zij heeft zich goed vermaakt, dus wij ook. - eten is prima - de kamers met tuintje, wij zaten aan achterzijde van gebouw 2 en dat is echt een prima plek omdat het bij zwembad erg druk is - wij kwamen heel laat aan en dan zorgen ze ervoor dat er nog iets te eten is - behulpzaam personeel, ook om auto te huren - Can Picafort is een badplaatsje voor senioren, duits en engels. Boulevard vonden wij erg tegenvallen. Verder niets te doen in omgeving, leuke plaatsen op 15 auto min - wij vonden de transfer erg lang duren met een klein kind, heel veel stops, Can picafort ligt aan "de verkeerde kant van Mallorca", echt auto nodig. - gehorig - zwembaden half september zijn fris als er geen zon staat - wasbak zit buiten badkamer Andere Zafiro complexen liggen gunstiger en zien er mooier uit, betaal je waarschijnlijk ook voor.

Gereisd met jonge kinderen in september 2017

• Oude reviews

9Rian B15-09-2017

Verouderd maar goed en schoon onderhouden hotel

Als je een upgraden kunt nemen naar een swim up kamer zeker doen. Dat is een kamer met een kleine kitchenette op de begane grond aan een zwembad. wij zijn er nu (14-09-2017) en het water is ijskoud.voor de kleinste van 0-1 is er niet veel, geen pierenbadje waar ze in kunnen kruipen. > 2 is er veel te doen zwembaden, springkussen trampoline klimrek end. eten in de hoofdzaal is prima maar qua variatie kan het beter. Kamers zijn niet gehorig, je hoort mensen schuiven met de stoelen en de kamer naast je hoor je in de badkamer als je er zelf ook bent. Maar verder picobello. Vriendelijk personeel. strand is dichtbij. autohuur is goed. Fietsen kun je huren. De gym mist veel dumbels, geen squatrek of olympische stang, dus ook geen losse schijven. Binnenzwembad is iets warmer. bubbelbad is lauw. sauna werkt nu niet.

Gereisd met jonge kinderen in september 2017

• 9Harry29-08-2017

Prima complex met alles er op en er aan

Perfect onderhouden en schoon complex. Prima als je niet op pad wilt gaan. Grote zwembaden kunnen druk zijn, maar er zijn genoeg stoelen en je kunt altijd uitwijken naar de vijf kleine baden (en zelfs een ijskoud binnenbad). Alleen het grote bad is diep genoeg voor volwassenen. Wet bubble is leuk voor de kids, maar druk. Grote glijbaan is gaaf, maar alleen voor grote kids, Er is genoeg te doen voor de kleintjes in 'de gele zee'. Jammer alleen dat de muziek van de animatie overdag keihard staat, zelfs in het appartement nog woordelijk te horen. Hadden een royal terrace met dakterras en bubbelbad, wat helemaal perfect is als je even op jezelf wilt zijn. Lijkt recent te zijn bijgebouwd, de trap naar boven is steil en niet erg kindvriendelijk. Wordt boven erg warm, maar er is schaduw en staan genoeg stoelen en banken. Door Neck beloofd Balinees bed was er niet. Inrichting is sober, beetje kaal zelfs en heeft niet het luxe gevoel van de rest, apart bad en douche wel prima. Bed was goed, slapen op de bedbank minder. Er is 1 TV met alleen buitenlandse zenders. Hadden alleen ontbijt, aanbod en kwaliteit meer dan prima, tafels genoeg. Drankjes aan de poolbar zijn slecht en belachelijk duur, laatste geldt ook in de bar en nachtcafe. Alles gaat op de kamerkaart, dus overzicht is snel zoek. Verder veel all inclusivegedoe met rennende mensen en lege baden rond voedertijd. Avondanmiatie maar overgeslagen, maar zag er op zich goed uit met externe artiesten, geen verkleed animatieteam. Kids kunnen s'avonds op elektrisch rijdende dieren rondkarren, voor 3 euro. Bijzonder was de 'bioscoop', alleen draaien de (kinder)films er overdag en niet 's avonds. Supermarktje is prima voor snelle aankoop, maar op 5 minuten lopen ligt een grote Mercadona. Can Picafort is aardig, maar wel heel toeristisch. Veel restaurants, winkels en strand op 10 minuten lopen, langs drukke wegen en door viezig parkje. Strand langs de boulevard is erg druk en vol betaalbedden, maar even doorlopen en het wordt snel rustiger. Restaurants zijn veelal vette hap en toeristisch (gyros in Spanje!) Maar in het dorpje zelf zijn ook Spaanse, Italiaanse en zelfs een Chinees en Indiaas restaurant. Winkels bieden veel van hetzelfde. Alcudia is leuker en ligt op een klein half uurtje met de bus (op 5 minuten lopen is een halte, kost helemaal niks.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 9H Christ20-07-2017

Geweldig

Heerlijk schoon, goed georganiseerd resort. Wij hadden een kamer met zwembadzicht. ( Er zijn ook kamers met zicht op een drukke weg.) Ons kenmerkt dit hotel zich aan de rust, de vriendelijkheid van het personeel, evenals de kwaliteit van het eten. Simpel maar prima. Vlakbij de zee, 10 min lopen. Leuke boulevard. Heerlijk eten in restaurantjes nabij de boulevard. Absoluut een aanrader vooral met gezinnen met kinderen van 1-8. Mooi klein voetbalveld aanwezig met kunstgras. ( F veld) Animatie ook prima geregeld. Leuke activiteiten.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 8Justdjen03-07-2017

Echt leuk voor kleine kinderen

Echt super leuk kinderbad met héél veel glijbanen en toestellen voor kleine kinderen. Springkussen in het zwembad

Eten was an sich prima, maar geen culinaire hoogstandjes. Tip; je kan 1x gratis a la carte gaan dineren, doe dit zeker! Daar is het eten écht goed!

Wij zaten in swim-up appartement, dit vonden wij écht ideaal i.v.m. middagslaap van de kleine. En je hoeft niet, zoals de rest van het park, handdoekjes te leggen 's morgens ;-)

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

• 8Suus03-05-2017

Super jacuzzi kamer

Pluspunten: Zeer schoon Goed onderhouden Rustige ligging Keuze voor jacuzzi kamer, altijd een warm bad voorhanden. Ook al zijn de zwembaden ijskoud in dit seizoen. Het dakterras is enorm met fijne loungeplekken Zeer ruime drankkeuze (bij all inclusive) Springkussen in het zwembad

Minpunten Ijskoud zwemwater Gereserveerde tafels in buffetrestaurant waar niemand zit Betalen voor speelautomaten, en trampolines met elastieken, als je kids hebt, neem dan kleingeld mee! In laagseizoen poolbar, sportsbar en a la carte restaurant niet open, dit stond niet op de touroperator site Kinderbed is een slaapbank in de woonkamer, hierdoor kan je als ouder 's avonds geen televisie kijken en in ons geval naar het dakterras gaan. Wij hebben dit opgelost door de kinderen in de ouder slaapkamer te laten slapen en zelf op de bedbank te gaan. Deze is ruim, dus dat ging best, en wij hadden de woonkamer en de opgang naar het dakterras voor ons zelf

Gereisd met jonge kinderen in april 2017

• 9Dyane18-01-2017

Heerlijke plek

Mooi park, niet groots maar gemoedelijk en ongedwongen sfeer. Ruime, nette en moderne kamers. Uitstekende plek voor gezinnen met kinderen tot ca 8 jaar. Veel waterpret, leuke shows savonds, leuke animatie overdag. Heerlijk eten, heel uitgebreid en wisselend buffet. Dichtbij dorp en strand, alleen dat stelt beide weinig voor. Smal strandje en in dorp zijn alleen maar toeristische winkels en slechte restaurants. Wij zijn zo tevreden dat we volgende zomer weer gaan.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 9L.H.11-09-2016

Fantastisch!

Ons gezinssamenstelling is met drie jongens, 4jaar, 2,5jaar en 10 maanden. Een geweldig resort die zeer geschikt is voor kinderen. Mooie zwembaden met kinderplezier. Aanrader is een beneden appartement met swimming pool. Hier heb je een "eigen" zwembad achter huis, met ruim terras. Zodat de baby nog kan slapen, en de broers heerlijk konden zwemmen! Voor kinderen leuke kinderclub overdag met Savonds Kinderdisco.

Een tip zou zijn om bij beneden appartement en grondbox neer te zetten. Maar campingbedje kan ook prima.

Strand is ongeveer 15 minuten lopen. Strand is vrij smal, maar prima te doen! Picafort kent een leuk centrum. Niet supergroot, maar wel gezellig.

Tips zijn: Oud stadje Alcudia (ongeveer 30 minuten met de bus) Port Alcudia (toeristische plek met veel eettentjes, speelgoed en een leuk strand!

In Vivan Picafort hoofdzakelijk Duitsers en Engelsen. Veel Nederlanders gaan naar Alcudia.

Kortom, wij hebben een super vakantie gehad!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

2 tips over Aparthotel Zafiro Can Picafort

• van Doorn, 23-06-2013

Bestel een flesje wijn bij het avondeten. De meeste wijnen vallen binnen de AI formule.

Een keer per week kun je a la carte eten bij het bar van het zwembad. Deze wordt 's avonds omgetoverd tot "Italiaans restaurant".

• Marnix, 16-05-2015

Kamers op de begane grond hebben een tuintje van ca. 30m2 met ligstoelen en hangmat. Fijner dan een klein balkon en handig voor kids om zelf in/uit te kunnen lopen. Aanrader dus.

1 vraag over Aparthotel Zafiro Can Picafort

• Evelien, 31-07-2016

Handdoeken service zwembad

Is er een handdoeken service voor badlakens bij het zwembad ( mag tegen betaling) ?

Bedankt alvast!

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Wasserette

• SaunaInfrarood sauna
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages