Aparthotel Zafiro Can Picafort

• Jacuzzi
  • Sauna
Meer aparthotel info
Tonen op kaart

Zafiro Can Picafort op Mallorca is ideaal voor kleine kinderen. Verschillende gebouwen vormen samen één hotel en bij elk gebouw vind je een apart zwembad. Op het terras voor je kamer geniet je van privacy en sta je meteen aan het zwembad. Sommige kamers hebben een royal terras waar je je eigen jacuzzi en ligbedden vindt. Gelegen in C’an Picafort.

40 reviews over Aparthotel Zafiro Can Picafort

• 9Marian21-08-2019

3e keer dit hotel en wederom een zeer mooie vakantie gehad. Wij komen zeker weer terug. Onze jongens van 6 en 7 vinden het hier geweldig en wij ook.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 10Loes T06-08-2019

Heel erg goed !!

Onzin dat je niet met kleine kinderen naar toe kan, wij zijn net terug en onze kleine kinderen (6jr en 1,5jr) hebben het prima naar hun zijn gehad! Zelfs die van 1,5 kon prima zwemmen in alle zwembaden en was niet TE koud! Heel verzorgt hotel en ontbreekt je aan niets. Avond eten heel gevarieerd, we hebben geen een keer hetzelfde gehad, ok paar basis dingen maar daar naast altijd een ander thema-vis/sushi - Mexicaans- tapas etc! Niet twijfelen gewoon heen gaan! Ps swimup kamer met kinderen die een middagslaapje doen is ideaal! Puntje voor hotel; let op de handdoek leggers, om 7 uur werden de handdoeken gelegd terwijl je om 10 uur pas mag zwemmen. Wij hadden daar gelukkig geen last van met ons eigen royale terras 😊!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 10Family Time04-08-2019

All inclusive genieten.....

Super gastvrij schoon onderkomen. Van kok bar tot bediening, schoonmaak tot Tuinman.... hier werken mensen die meer als 12 uur werken op een dag om het jou naar wens te maken. Wij hebben genoten en komen zeker een keer terug.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 5AK22-06-2019

Niet met kleine kids

Grote teleurstelling. Ga niet met heel kleine kinderen. Kinderzwembad ziet er leuk uit maar ook met 30 graden is het veel te koud. Onze kinderen zijn gek op zwemmen maar wilden er niet in. Veel kouder dan andere baden en de zee. Voor echt kleine kinderen is er ook niets geschikts, ondiepste bad is 40cm. Kamer is ook gevaarlijk voor kleine kinderen door een grote stenen trap naar het dakterras (op slot want wij kozen niet voor kamer met jacuzzi). Ook in speeltuin snel uitgespeeld want veel te heet en glijbanen glijden niet. Entertainment naar onze smaak veel te luid. Als je een rustige vakantie zoekt met kleine kids ben je hier niet op het juiste adres. Plaatsje Ca’n Picafort is weinig aan. We hebben een auto gehuurd en dat is absoluut een aanrader! Veel leuke plaatsjes en kliffen/ baaien in de omgeving.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 6L&T08-06-2019

Jammer, niet meer wat het geweest is

Vorig jaar zeer tevreden dus nog maar een keer zafiro geboekt. Dat viel ons toch wel wat tegen. Eten echt prima, zwembaden top, strand en boulevard op 10 min lopen, dus prima ligging. Personeel grotendeels chagrijnig (paar uitzonderingen uiteraard), douche veel schimmel en geen waterdruk dus pisstraaltje. Trekt iemand de plee door in Parijs, dan verbrand je levend. Bed ligt matig en kraakt erg. Kakkerlak op de kamer gespot. En het vervelendste waren de rijen, voor een koffie, drankje of eten, wachten wachten wachten. Er wordt duidelijk bespaard op personeel tov vorig jaar. Oh ja, vergeet niet handdoekje te leggen voor 8 uur, anders heb je pech ;-) Al met al echt wel een fijne vakantie gehad hoor, maar voor ons geen zafiro meer, dat is wel duidelijk.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 9Lisette04-05-2019

Heerlijk

Zeer prettig verblijf gehad! Goede entertainment voor de kids en de hele dag is er ruime keuze aan eten. Personeel is heel klantvriendelijk en als er iets te klagen valt is het ook zo opgelost. (matras lag niet lekker en binnen een uur hadden we een nieuwe). Dit is wel echt een hotel voor gezinnen dus je moet wel tegen kinderen kunnen. Alles is er op gericht om het gezin te vermaken. Miniclub, medaillegames, ponyrijden, minidisco en natuurlijk Izzy niet te vergeten. de kinderen hebben het fantastisch gehad. Er is ook voldoende voor de ouders geregeld. Heerlijk eten en ook lekkere toetjes en cocktails. Water van t zwembad was wat koud maar was gelijk aan de zee. Maar de diversiteit aan zwembaden met zelfs een piratenschip voor de kinderen maakte t leuk om de hele dag daar te zijn. Enige minpunt was dat er in de badkamer een klein beetje schimmel was in de voegen terwijl er wel elke dag wordt schoongemaakt.Dorpje Can Picafort was rustig

Gereisd met jonge kinderen in mei 2019

Geboekt bij neckermann

• 2018
    10Tess10-09-2018

Aanrader

Echt een aanrader! Vooral royal terrace met kleine kinderen zodat je nog lekker boven kan liggen in de jacquzie of op het zonnebed terwijl de kinderen slapen. Eten ook erg lekker voor een all inclusive. Zeer vriendelijk en veel personeel!

• 9Tassie08-09-2018

Super fijne tijd

Het is hier echt heerlijk! Personeel super vriendelijk, eten en verzorging top! Ik overweeg hier volgend jaar terug te gaan

Geboekt bij neckermann
  • 9Fam de Jong07-09-2018

Volop genieten

Alles was prima, heerlijk verblijf... indien mogelijk update je kamer naar beneden aan het zwembad heerlijk is dat met kinderen(zit stevig hekje tussen) zwembaden prima over het park en lunchen is ook prima. Wij hadden logies en mochten ook overal op het park eten tegen betaling dan... In het stadje zijn ook voldoende eet gelegenheden.. tip: dagje Valldemossa en Port de Sóller

• 9mvr B11-08-2018

fantastisch! heel goed hotel

Mooi hotel met leuke zwembaden voor de kids. Super vriendelijk personeel, veel activiteiten voor de kinderen. Eten iedere dag goed! wanneer je veel in hotel verblijft raden wij all in aan omdat de prijzen op de kaart in verhouding iets duurder zijn. Winkeltje in hotel heeft ook alles voor baby's ,pampers voor een goede prijs! top hotel! Aanrader: kartbaan in can picafort

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

2 tips over Aparthotel Zafiro Can Picafort

• van Doorn, 23-06-2013

Bestel een flesje wijn bij het avondeten. De meeste wijnen vallen binnen de AI formule.

Een keer per week kun je a la carte eten bij het bar van het zwembad. Deze wordt 's avonds omgetoverd tot "Italiaans restaurant".

• Marnix, 16-05-2015

Kamers op de begane grond hebben een tuintje van ca. 30m2 met ligstoelen en hangmat. Fijner dan een klein balkon en handig voor kids om zelf in/uit te kunnen lopen. Aanrader dus.

1 vraag over Aparthotel Zafiro Can Picafort

• Evelien, 31-07-2016

Handdoeken service zwembad

Is er een handdoeken service voor badlakens bij het zwembad ( mag tegen betaling) ?

Bedankt alvast!

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Wasserette

• SaunaInfrarood sauna
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages