Hotel Vista Park

Hotel Vista Park
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Vista Park voor je op een rij gezet:

D-reizen
D-reizen

Laatste review

Hotel ligt in de baai van san boalo dit is ongeveer 5 tot 10 minuten lopen van centrum van can picafort. het voordeel is wel het is er lekker rustig en strand ligt zowat naast de deur. het hotel is heel goed onderhouden en pas gerenoveerd kamers zijn heel erg netjes en worden iedere dag schoongemaakt. wij hadden halfpension en eten in het hotel is meer dan goed we zijn 10 dagen geweest en hebben geen enkele dag hetzelfde gegeten ook hebben 4 keer een thema avond gehad. zwembad van het hotel is vrij klein maar het strand om de hoek maakt dit wel goed. er is animatie op het hotel maar deze is het sávonds en niet iedere avond maar met can picafort op loopafstand verveel je je niet. er is een bushalte op nog geen 2 a 3 min lopen. daar vertrekken bussen naar alle richtingen ook naar de palma de mallorca want heel goed te doen is met de bus.

Het laatste wat ik zeggen wil is het personeel is geweldig en ontzettend behulpzaam en altijd vriendelijk dit hotel verdient eigenlijk 4 sterren

Kenmerken
Animatie programma
Airco
Peuterbad
Speeltuin

2 reviews over Hotel Vista Park in het Nederlands

2005

Leuk hotel,dat we via een lastminute geboekt hadden.Achteraf een goede keuze.Minpuntje is dat het in het restaurant erg druk is en je zult je tafel moeten delen met (meestal duitse)andere gasten.Naar het centrum is een aardig stukje lopen,maar wel via de promenade,dus dat is wel leuk.Dichtbij heb je een mooi strand(je).Vanuit Ca'n Picafort hebben we leuke uitstapjes kunnen maken,met de fiets(erg leuk)en met de auto.Fijne vakantie gehad in dit hotel en deze omgeving!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Vista Park in Ca'n Picafort, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Vista Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.