Hotel Villa Barbara

4 reviews over Hotel Villa Barbara in het Nederlands

Geweldig uitzicht

Nika
20-9-2016

Villa Barbara is een eenvoudig hotel. Prima schone kamers. Met als geluk een geweldig uitzicht over de prachtige blauwe zee. Het ontbijt is minimaal. Erg centrale ligging en aan het strand. Veel Duitse toeristen, wat ons irriteerde. Makkelijke verbinding met bussen op ong. 200 meter afstand. Geluidisolatie is erg slecht. Dus hiermee moet je geluk hebben.

Hotel Villa Barbara in Can Picafort op Mallorca is een leuk hotel. Jammer genoeg wordt er niet maximaal uitgehaald wat er in zit. Geluidsisolatie is niet optimaal. echter voor die prijs een leuk hotel.

1 ster, nog te veel

Piet Derksen
24-2-2009

Vieze kamers,

geen uitzicht,

luie schoonmaakster (die geen woord engels, spaans, duits, nederlands of wat dan ook spreekt),

palmboom (ofzoiets) in je gezicht wanneer je op een veel te klein balkon zit,

schreeuwende engelsen,

bingo-avonden,

een gordijn als deken,

maar de manager was wel aardig.

2008

Eenvoudig, maar goed.

J. Wolbers
5-10-2008

Een echt "basic" hotel. Je krijgt een kamer met 2 bedden, een eenvoudige badkamer, maar met wel een klein ligbad en een balkon. Ontbijt (€ 7,50) en diner bij te boeken. In september eten in de onder gelegen ierse pub. Elke dag schone handdoeken behalve zondags. Bed wordt niet opgemaakt. Waterkoker te huur voor € 1 p/d. Er is wel een TV. Vrij parkeren in de straat.

Vanaf derde verdieping zeezicht.

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Barbara voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Villa Barbara in Ca'n Picafort, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Villa Barbara zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Villa Barbara scoort een 6.89 uit 10 op basis van 4 reviews.