Hotel TUI SUNEO Haiti

Hotel TUI SUNEO Haiti

8.6Fantastisch

Spanje, Mallorca, Ca'n Picafort

Op vakantie geweest naar TUI SUNEO Haiti?

8.6Fantastisch

25 reviews over Hotel TUI SUNEO Haiti

• 2019
      9marjo15-10-2019

hotel ligt centraal dichtbij boulevard etc.

Hotel Suneo Haïti ligt aan een ventweg, ingang is even wennen daar je dit niet zo verwacht. In eerste instantie was ons gedachten waar zijn we nu terecht gekomen, maar de moeheid speelde denken wij ook een stuk mee, achteraf is het 100% mee gevallen. Hotel ziet er keurig en netjes uit, de periode dat wij er waren vanaf 2 oktober tot 13 oktober hadden de Engelsen en Duitser herfstvakantie. Hotel is hoofdzakelijk Engelsen, maar daar hebben wij weinig last van gehad. Er is ook een klein handje Belgen, Fransen, Nederlanders aanwezig. Kamers zijn netjes en worden iedere dag schoon gemaakt ook kregen we iedere dag schone handdoeken. Badkamer is met bad waar je in kunt douchen. All -in is de formule bij dit hotel en er is keuze genoeg voor iedereen. World Cuisine is het in de avond, ook is er slow cooking in de avond. Volop toetjes als iemand dan nog geklaagd over het eten is dat niet terecht. Het entertainment team doet goed hun best.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 10Claudia30-08-2019

Het was fantastisch!

Het was super leuk. We kwamen s'avonds rond 21.00 aan, voordat we gingen inchecken mochten we onze spullen even in een kamertje naast de Balie neerzetten zodat we eerst even konden eten. Kamers zijn keurig, iedere dag schone handdoeken. We hadden een kamer aan de wegkant maar hadden er geen last van, heerlijk geslapen! Zwembad was eenvoudig maar heerlijk om er even een duik in te nemen. Zee was dichtbij, bijna om de hoek van hotel. We zijn een dagje met de bus naar strand murobeach geweest wat hier heel dichtbij is, hagelwit strand en azuurblauwe zee. S'avonds heerlijke cocktails gedronken. Om 12.00 gesloten maar is lang genoeg zodat het daarna heerlijk rustig is in het hotel om te slapen. Eten is ook heerlijk, staat altijd wel wat lekkers bij. Kortom een geweldige vakantie met 3 dochters van 12,14,17

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8Theo21-07-2019

Om 00.00 uur is het bedtijd...da's jammer!

Prima hotel. Prima eten en drinken. Altijd plaats in het restaurant. Personeel vriendelijk. Animatieteam doet wat ze kunnen met het budget wat zij hebben. Jeoffrey en Laura super....! Nadeel is wel dat nadat de bar sluit om klokslag 00.00 uur je ook moet vertrekken van het terras. Geen minuut langer kan je blijven zitten, de toegangsdeur naar het terras wordt gesloten, je kunt dus naar je kamer...binnen in het hotel worden alle lichten gedoofd en klaar....ik heb vakantie en dan wil ik nog wel even lekker buiten op het terras een drankje blijven doen. Kan en mag niet. Vreemd vind ik dat. Wel vaker all inclusive hotels gehad, bestel je nog een paar drankjes als de bar sluit en blijf je op het terras zitten. Dat is hier dus niet mogelijk. 00.00 uur is het einde van de dag....jammer. Voor de rest prima vakantie gehad!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 7Ronald30-05-2019

Tevreden maar toch iets te druk!

Het hotel is gelegen aan een drukke baan. Wij hadden een kamer aan de straatzijde en heel veel lawaai van auto’s en bussen. De kamer is ok. Het eten is lekker en voldoende variatie, wel druk in het restaurant en niet altijd een propere tafel beschikbaar. De garçons aan de bar zijn vriendelijk, de dranken zijn lekker en verzorgd. ‘s Avonds in de bar veel te druk en luidruchtige muziek. Het animatieteam waaronder 2 Vlaamse jongens doen hun best en zijn vriendelijk. De wifi werkt niet of nauwelijks, enkel in de bar. Weinig Vlaamse mensen, heel heel veel engelse gasten met enorm veel kinderen. Al bij al een goede vakantie maar te druk voor ons.

Gereisd met partner in mei 2019

• 2018
      9RJ15-09-2018

Heerlijke vakantie!

Wat een fijn hotel! Kamer waren netjes, iedere dag schoongemaakt. Eten was heerlijk. Zeer uitgebreid en afwisselend....dit werd wekelijks herhaald. Strand was op loopafstand. Voor ons persoonlijk te druk/toeristisch. Maar het eiland heeft prachtige baaitjes, echt een paradijs. Huur een auto en ontdek dit mooie eiland!

Gereisd met partner in september 2018

• 9eddy09-09-2018

gewoon goed

zeer goed hotel
      wij komen zeker terug

Gereisd met partner in augustus 2018

• 9Petra13-08-2018

Hotel Haïti was Top! We hebben genoten.

We zijn hier 8 dagen geweest en hebben het geweldig gehad, ontbijt van 8.00 tot 10.00 lunch 12.30 tot 14.30 Diner 18.30 tot 21.00 dit alles met een zeer gevarieerd assortiment voor elk wat wils het is maar net wat je lekker vind. De bar was open van s'morgens 10.00 tot s'avonds 0.00 ook nog snacktijd van 11.00 tot 17.00 tijd genoeg om jezelf de hele dag te voorzien van eten en drinken. Kamers prima dagelijks schone handdoeken beddengoed, personeel erg vriendelijk. Vanaf 18.00 is er geen badmeester meer bij het zwembad maar je kon nog gewoon lekker zwemmen dit tot tegenstelling van het revieuw dat ik hier recent heb gelezen. De hele dag/ avond onebeperkt een ijsje kunnen eten. Veel engelse vakantiegangers maar hier totaal geen last van gehad gewoon gezelligheid. Wij hebben genoten van een schitterende vakantie!!

Gereisd met partner in augustus 2018

• 9D.08-08-2018

Genoten van tien dagen vakantie hier!

Wij hadden drie bedden op de kamer en dat was te doen. Hele schone kamers! Iedere dag nieuwe handdoeken Een leuk zwembad met genoeg ruimte erom heen. Iedere middag hadden wij gewoon nog min. 2 tot 4 bedjes. Het eten is echt goed. Als ontbijt heb je keuze uit bv: stokbrood, bolletjes, sneetjes die je ook kan roosteren. Kaas en ham, jam, pasta, eieren, yogurth. Uiteraard was er ook Engels ontbijt, maar dat is in alle hotels. Middag en avond was steeds anders en genoeg keuze. Vissoorten, vleessoorten. Een salade gedeelte, Rijst, aardappelen, pasta en groente. Wel iedere dag hotdog en hamburger. En genoeg keuze aan toetjes en fruit. Misschien niet zo uitgebreid als een vijf sterren hotel in Turkije, maar dat weet je als je voor drie sterren kiest. Ligging super, vijf minuten lopen van schitterend strand en gezellige winkels. Tegenover grote supermarkt! Al met al een top vakantie met geweldige personeel en leuke animatie!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 9F oudshoorn06-08-2018

Fantastisch!!

Allles was goed, eten was top voor iedereen wel iets en elke keer andere dingen erbij. Kamer is goed en bedden ook! Entertaiment is ook hartstikke leuk heel de dag door voor jong en oud! 2 zijn engels en 2 belgisch en 1 nederlands!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 6vd Wiel27-07-2018

Zeker geen all inclusive waardig.

Ik zal beginnen met de goede punten, het eten is prima. Best gevarieerd, wel allemaal Engels. Want 98% hier is Engels. We waren superblij dat er een adult only zwembad was waar het was rustiger was. Dicht bij het strand en een supermarkt. Nu de mindere punten, waardoor wij het geen all inclusive vinden. Er is geen toezicht, geen controle bij binnenkomst. Je kan hier zomaar binnenlopen en mee eten als je dat wil. Het avondeten is van 18.30 tot 21.00 en dat was het, geen snacks meer, niks meer. Alleen drank. Het ergste is nog dat je niet meer in het zwembad mag na 18.00. En dat op Mallorca. Ook de bar sluit om 0.00, dan gaan ook alle lampen uit. Zelfs het balkonlicht. Je kan niet gezellig nog naborrelen met een hapje erbij. Na 21.00 krijg je niks meer. Chips hebben we maar gehaald bij de supermarkt. Entertainment (karaoke) idd alleen gericht op Engelsen. Nederlanders worden niet echt meegenomen. Zeker niet voor herhaling vatbaar.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Hotel TUI SUNEO Haiti info