Hotel aan zeeWeer vandaag26°15°

24 reviews over Hotel THB Gran Playa in het Nederlands

Heerlijk!

Joke Piek
1-6-2019

Hotel alleen gericht op volwassenen! Mooi modern hotel. Ligt aan een gezellige winkelstraat in het centrum en op loopafstand van het strand. Mallorca is prachtig maar ik schrok van de hoeveelheid toeristen eind april. Heel veel wielrenners ook. Ik dacht met deze drukte alleen maar vreselijk hoe moet dat toch in het hoogseisoen zijn. Dan moet de boel wel dichtgeslipt zijn. Het noord- westen van het eiland is adembenemend mooi. Daar moet je echt naar toe. Een auto voegt veel toe. Vanaf het vliegveld huren ging perfect. Scheelt vast en zeker in het hoog seizoen ook nog wel reistijd in vergelijking met de transferbus.

Gereisd Met partner in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima

E ter Brake
2-12-2018

Mooi hotel. prima ligging dicht bij het strand en de winkels. airco overal die wel nodig was met de hitte. kamers waren schoon en regelmatig schoon gemaakt. bedden lagen prima, alleen ze schoven enorm snel uit mekaar. Wij zaten aan de straat kant en die shisha longe maakte een takke herrie tot 2uur snachts dus oordoppen zijn zeker nodig. badkamer was oke. maar de douche was warm/koud wel/geen druk. en het water is gloor/zoutig. Hotel oogde modern. Eten was perfect ontbijt was uitgebreid. lunch en avond eten waren ook uitgebreid . meestal wel de zelfde soort dingen maar dan ander groente of anders bereid. de buiten bar was minstens 2x zo goed als de restaurant bar. zwembad was voldoende. elke avond een kleine show. 1v/d 2 liften de het maar dus je moest soms wachten.

Gereisd Met partner in juli 2018

Mooie locatie, hotel niet geweldig

Scapa
31-10-2018

Locatie geweldig. Wel te ver van het vliegveld vandaan; 4 uur (!) onderweg geweest. Hotel is goed gelegen aan de boulevard, maar zeker niet 4 sterren waard. De kamers erg gehorig, mieren, haren in de douche, tv doet het niet goed als de buren ook tegelijk kijken, bedden worden niet verschoond, alleen opgemaakt, enz enz.

Gereisd Alleenreizend in oktober 2018

Prima

Wendy
31-8-2018

Prima hotel, netjes en schoon. Ontbijt en avondeten (ik vond het wat zout), voor ieder wat wils. Vers fruit volop aanwezig. Ze spreken Engels en Duits bij de receptie. Zwembad klein. Strand om de hoek. Zoek de grotere supermarkten, vanaf het hotel links uit, alsmaar rechtdoor, na ongeveer 10 minuten grote supermarkt met goedkopere prijzen dan de kleine supermarkten. Uitstapjes niet in hotel boeken, genoeg standjes in stadje waar je kunt boeken. Neem oordopjes mee! Ik zat aan de zijkant in levendige straat. Al met al, hotel is prima, kamer wat klein (maar hoeveel ben je daar). Alleen erg jammer van lange reis naar hotel en weer terug naar vliegveld, ruim 2 en half uur over gedaan.

Gereisd Alleenreizend in augustus 2018

Super hotel!

Jeska
8-8-2018

Super ligging dichterbij dan we dachten aan de zee. Personeel is erg vriendelijk! Mooi zwembad in het hotel, en ook genoeg ligplekken. Avond eten is elke dag wat anders en er is altijd genoeg. Bij het avond eten zit het drinken niet bij in. Kamers zijn erg schoon en er zit een goed werkende airco in. Ook zit je midden in de winkelstraat, met veel leuke winkels om je heen. Het hotel zelf straalt veel rust uit.

Ligging prima,restaurant voor veel verbetering vat

Ludo
18-6-2018

Fris gerenoveerd en zeer goed gelegen tov strand en winkelstraat en veel terrasjes in de buurt. Goede bedden, grote TV en goede gratis Wifi maar kleine kast met weinig bergruimte. Ouderwetse kleine badkuip om in te douchen. Er wordt zeer oppervlakkig gekuist en alle producten lijken wel op rantsoen (shampo, douchegel,koffie, thee,suiker) er wordt niks aangevuld ondanks fooi. We hebben zelf moeten vragen om de vloer eens te poetsen. Slechts 1 lift in gebruik voor hele hotel, tweede buiten dienst (waarschijnlijk al lang). Eten voldoende maar basic, brood lijkt soms op rantsoen en aanschuiven in een rij met 10 personen voor een koffie aan de toog is ook niet meer van deze tijd. Ook geen vers fruit ’s morgens muv wat gesneden meloen en ananas. Koud en desserten buffet elke dag hetzelfde, geen variatie. Weer rij van 10 personen aan grill omdat men niks op voorhand bakt. Geen schepijs of potjes-ijs enkel soort spuit-ijs (moet doorgaan voor softijs)maar trekt op niks. Om 20.00u is helft van buffet soms al afgeruimd en staan alle tafels vol vuile borden en glazen en is er geen propere ingedekte tafel meer te vinden. Het is dan echt een zootje een gevolg van veel te weinig personeel. Ook 80% van de klanten in korte broek of zwemshort tijdens diner zegt al genoeg. Op alles wordt hier bespaard, alles is strikt afgemeten en gerantsoeneerd. Bespaard op de kap van de klant en dat is een 4 sterren hotel onwaardig. Ons besluit: hotel op zich niet slecht gezien de ligging maar restaurant is voor veel verbetering vatbaar. Wie dit goed vind is waarschijnlijk nog nergens anders geweest.

Fijne accomodatie in levendig plaatsje

Frits en Marian
3-8-2017

Goed hotel met eenvoudige, schone kamer. Midden in levendig Can Picafort en vlak bij boulevard en strand. Zwembad eigenlijk te klein voor aantal gasten. Te weinig ligbedden, helemaal door de eeuwige handdoekenleggers. In hoogseizoen elke avond entertainment. Bediening in restaurant zeer attent en vriendelijk. Adults only. Restaurants en barretjes in overvloed vlakbij. Supermarkt in de buurt. Ook autoverhuur: aan de overkant.

Gereisd Met partner in juni 2017

Prima hotel

Pieter
17-5-2017

Hotel voor adults only, dus geen, kleine, kinderen met bijbehorende herrie en onrust. Erg prettig. Veelal dus ook wat ouder publiek. Ligging vlak bij toeristisch centrum en strand. Onlangs gerenoveerd. Kamers modern en schoon. 's avonds animatie voor de liefhebbers. Uitgebreid ontbijtbuffet. Behulpzaam personeel. Onduidelijkheid over transfer terug naar het vliegveld werd bij voorbeeld vlot opgepakt en opgelost door het receptiepersoneel, ondanks dat het een externe vervoerder betrof. Zwembad wat klein maar met het strand om de hoek maakte dat verder niet veel uit. Mochten we in de toekomst opnieuw naar Ca'n Picafort gaan, dan boeken we zeker weer dit hotel.

Gereisd Met partner in mei 2017

centraal ligging en prima keuken

Niro
27-10-2016

Probeer een kamer die dichtbij de open straatbar ligt te vermijden, ontzettend lawaai(tenzij men hier van houd). wij kregen kamer aan de noordkant 3 hoog uitzicht op rustige straat,en beetje zeezicht. In het restaurant kan het druk zijn,beter na19.30 uur gaan eten. Eten 3 soorten vis en vlees. Ook direkt van de warme plaat (showcooking) kamer schoonmaak en aanvulling douchegel e.d zeer matig. Volgens receptonist wordt het hotel dit najaar gerenoveerd.

Gereisd Met partner in Sat Oct 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Zeker fantastisch !

Dom Robert
12-10-2016

Gewoon gaan genieten van de rust, service en klantvriendelijkheid. Mooi net hotel met op loopafstand het strand, buffetten om u tegen te zeggen en een zeer grote vrijheid wat de accommodaties betreft. Een aanrader voor iedereen.

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt, Volpension

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats

• WatersportWaterskiën
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Paardrijden
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel THB Gran Playa in Ca'n Picafort, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel THB Gran Playa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.