Hotel Grupotel Montecarlo

Hotel aan zeeWeer vandaag30°17°
5,8

We hebben een aantal aanbieders voor Grupotel Montecarlo voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Grupotel Montecarlo in het Nederlands

Geen tweede keer......

Mahieu Ronny
10-10-2017

Zijn net terug van een weekje Monte Carlo. Kwamen er toe rond de middag en melden ons aan de receptie en het was zo een beetje van wat komen jullie hier doen, a ja een weekje vakantie, hier is je kamernr en daar staat de lift en de rest zoek je maar uit. De kamers zien er proper uit maar basic. Maar 1 muurkast om je spullen in weg te bergen.Airco deed het ook niet omdat in oktober die uitgezet werd gelukkig hadden we een kamer met de avondzon anders werd het behoorlijk warm. Badkamer erg klein net plaats genoeg voor 1 persoon dus om beurt de badkamer gebruiken en ook geen rekjes of dergelijke om je spullen uit te stallen dus maar de ganse wastafel vol zetten en de rest in de kamer zelf. Kamers werden wel iedere dag gepoest en bed opgemaakt en nieuwe handdoeken. Hadden half pensioen geboekt en maar goed ook. Ontbijt viel mee je had de dingen die je van een ontbijt verwacht. Maar het avondeten viel tegen. Vlees en vis waren niet doorbakken en zeker bij vis zou dit niet mogen en de rest van het eten was ook niet warm. hebben er gepraat met mensen die all-in hadden en dan stond s middags daar gewoon enkele bakken met het nodige zonder dat er iemand bij stond. Geregeld werd er iemand ziek met buikklachten. Animatie was ook van een laag niveau. Hotel werd ons aangeprezen als een vier sterren maar dat is het in geen geval. Het enige plus is het personeel doet zijn best. Het zwembad ligt naast een drukke weg. Op vijf minuutjes lopen ben je aan het strand. Wij hadden deze reis last minute geboekt maar zou daar nooit de volle prijs voor betalen.Neen dit is echt geen vier sterren waard....

goede prijs /kwaliteit

lisanne
17-6-2013

prima hotel, eten was goed - vis wordt vers voor je gebakken. aardig personeel, erg klantvriendelijk. kamer werd in het begin goed schoon gehouden, na een week werd het iets minder

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grupotel Montecarlo in Ca'n Picafort, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grupotel Montecarlo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.