Hotel Gran Bahiastersterster

33 reviews over Hotel Gran Bahia

• 2019
    8Roxan07-08-2019

Voor herhaling vatbaar!

Net terug van 9 dagen verblijf in het hotel, wat ik kan omschrijven als heerlijk. Het hotel heeft een ideale ligging bij het strand (slechts een boulevard oversteken en je bent er). Vlak voor het hotel liggen rotsen in de zee, maar als je iets verder naar links loopt is de zee heerlijk met een zandbodem. Het hotel ligt daarnaast ook midden in het centrum. De bushalte is slechts op 200 meter afstand.

De kamer zag er verzorgd uit en was schoon, wel iets aan de kleine kant. Er zat een mooie badkamer in met zelfs een regendouche! ‘S ochtends stond er een ruim ontbijt klaar met voor ieder iets wils. Het diner was ook prima en gevarieerd. Het zwembad daarentegen was klein en helaas werden er bedjes gereserveerd, waardoor je eigenlijk moeilijk aan het zwembad kan liggen. ‘S avonds was er altijd wel iets te zien, zoals een optreden van muzikanten of dansers. Kortom, prima hotel.

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 8T Janssen16-07-2019

niks mis mee!

Locatie was Top (aan het strand). Ontbijt was heel uitgebreid (mogelijkheid om een Cava bij het ontbijt te nuttigen). Diner was ook prima (regelmatig variërend thema).
    De hotelkamer (95% Duitsers) was voor ons groot genoeg (28 m2) met zijzeezicht en een balkon met tafel en twee stoelen (uitzicht op boulevard & zee). Elke avond leuke live muziek (Duits georiënteerd).

Gereisd met partner in juni 2019

• 2018
    10l stroek13-09-2018

fantastisch

alles was supergoed!Vriendelijk personeel en elke avond live muziek.

Gereisd met partner in september 2018

• 9Anneke09-09-2018

Komen hier zeker nog terug!

Locatie was geweldig. Direct aan het strand. Ontbijt was top! Diner mocht voor ons iets uitgebreider zijn maar was goed. Buffet systeem. Wij zaten 6 hoog met zijzeezicht en spectaculair uitzicht op boulevard,zee en zwembad. Elke avond live muziek. Veel Duitsers maar vonden wij niet erg. Zwembad wel koud water maar de zee was heerlijk. Zee voor het hotel lagen stenen plateaus in maar loop je 30 meter naar links heb je heerlijk zandstrand wat langzaam afloopt. Vlakbij het hotel is een bushalte en van daaruit kun en alle kanten op. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd met partner in juni 2018

• 7Henk22-08-2018

Misschien nog een keer, misschien ook niet

GoedLigging ligt meteen aan het strand veel cafetjes en winkels om het hotel heen Wij vonden dat het hotel er het meest vernieuwd uitzag buitenkant vergeleken met de andere hotelsService personeel is erg vriendelijk en doen hun baan goed Tijdens het eten werkten ze snel dus ze ruimden de vieze borden op zodat je weer je schone kon plaatsenKamers elke dag nieuwe handdoeken airco werkte ook goed tv heeft 4 verschillende talenzenders De badkamer was schoonEten veel variatie en elke dag iets anders SlechtKamers bedden werden niet/weinig verschoont sommige kamers waren vochtig we hadden een hoekkamer waardoor we niet eens fatsoenlijk in ons balkon konden zitten en niet veel zonlicht kregen douche liep water uit het vlakEten weinig gekruid soms koud verse groente was niet versZwembad erg klein want het was voor hotel en appartementen lag bij de appartementen ligstoelen werden om 9u sochtends al gereserveerd Voor kleine kinderen niks te doen

• 8Steen16-08-2018

Voor herhaling!

Wij zaten in het appartementencomplex. Half pension. Appartementen waren gedateerd maar netjes. Eten was supergoed!!! Ochtend én avond. Elke dag dag genoeg afwisseling en vers. Toen we 's nachts om 1 uur aankwamen konden we zelfs nog gratis eten/drinken van het buffet! Zwembad aan de kleine kant en helaas werden er handdoeken gelegd.

• 8Manon14-08-2018

Top locatie

Goed hotel, locatie is super, recht aan het strand. Ik vond de kamers wel erg klein je kan moeilijk je koffer kwijt. De kamers zelf zien er goed uit en het is schoon. De bedden lagen heel goed. Het ontbijt was goed, maar niet super uitgebreid als je anders gewend bent. personeel erg vriendelijk. Het restaurant die er langs staat was erg lekker, vooral de pizza's! Ook super lekkere cocktails. Het zwembad is te klein, en er zijn veel te weinig bedjes voor het hele hotel.

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• 7Maaike13-08-2018

Gezellige plaats!

De ligging is echt super. Aan de boulevard met winkeltjes en veel restaurantjes. Wij zaten in het appartementen complex, dat was behoorlijk verouderd maar wel lekker ruim. Wij hadden een kamer met zeezicht dat was super. Zwembad viel ons tegen , klein en weinig bedjes die ´s ochtends vroeg al snel bezet waren. Gelukkig zit je daar aan het prachtige strand met een heerlijke zee. Let wel op dat je moet betalen voor de bedjes en parasol. 13 euro voor een dag, 2 bedjes, parasol en kluisje. De zee is langzaam aflopend, ideaal voor kinderen. Wij hadden logies iedere dag konden we wat anders eten buiten het hotel. Het restaurant van het hotel zelf is trouwens ook een aanrader en het eten kost niet veel! Zo aten we regelmatig ´s avonds voor 22 euro voor 2 personen met drinken erbij. Echt niet duur!

Gereisd met vrienden in juni 2018

• 9Stel 30 jaar en ouder12-08-2018

Ligging is perfect, gelegen aan de boulevard met een prachtig uitzicht. Bij aankomst van je kamer liggen er slippers en een badjas klaar. Hotel is heerlijk, elke dag wordt er schoongemaakt en schone handdoeken. Goed werkende airco, tv en kluisje aanwezig.

De keuken van het hotel was zeker goed te doen, ruime keuze voor iedereen. Aziatische gerechten, tot Mexicaans, Italiaans, Turks en noem maar op. Wat je standaard kon krijgen waren de salades, soep, brood, fruit en Spaanse kazen. De toetjes waren heerlijk, verschillende soorten ijs en chocolade fondue.

Het ontbijt was eigenlijk elke ochtend het zelfde, maar top verzorgd! Je eitje werd vers gebakken, de keuze van het ei mocht je zelf bepalen. Er was een Engels ontbijt, yoghurt met fruit, müsli etc. Verschillende broodsoorten, kazen en beleg. Pannenkoekjes, zoete broodjes etc.

Personeel is ontzettend vriendelijk, behulpzaam, zowel bij de aankomst balie als in het restaurant.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 9Denise Vissers03-08-2018

Geweldig !

Wat een mooi en vooral schoon hotel .is de 4 sterren meer dan waard ! Hotel ligt pal aan zee .eten was niks mis mee en de service top! We kwamen om 22 .00 s.avonds aan en kregen nog wat eten .kamer ziet er super uit en badkamer is van alle gemakken voorzien .inclusief föhn. Bedden waren oké. Ik vond t voor herhaling vatbaar .en echt vriendelijk personeel .

1 tip over Hotel Gran Bahia

• ivonne2000, 10-08-2014

Eten op boulevard niet zo smaakvol en duurder dan even straatje verderop. San Remo tegenover de Burgerking heeft heerlijke koffie, ijs en goed eten! Palma met bus (halte om de hoek)goed te doen en goedkoop of Alcudia of op donderdag markt Ina. Vond de reisleider van Alltours geen reisleider maar alleen n trip verkoper. Zwembad is handdoekje leggen Op strand huur je 2 stoelen,1 parasol en n kluisje voor 11,50. Stranden erg vol. Loop via de boulevard naar duinen en is het heerlijk rustig.

1 vraag over Hotel Gran Bahia

• Fred Jacobs, 19-07-2016

Faciliteit hotel kamer

Zijn er koffie en thee faciliteiten op de kamer

• VerzorgingHalfpension

• ZwembadAanwezig, Jacuzzi, Peuterbad, Zwembad