Hotel Exagon Park

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag22°12°
Hotel Exagon Park
8,1

65 reviews over Hotel Exagon Park in het Nederlands

mooi hotel wel afgelegen en slecht eten

carol
24-7-2018

Nooit handdoeken moeten leggen ,altijd plaats.Kleine kamers maar proper.

Slecht eten ,altijd hetzelfde en ontbijt slechte fruitsap en geen lekkere croissants.

Mooie weg naar zee maar zeer afgelegen.In onze periode veel zieken,braken en diarree er zou een virus aanwezig zijn .

Fantastisch,ik kom zeker terug.

Berghmans C.
8-7-2018

- Spreken uitstekend frans aan de receptie en zijn zeer gedienstig en vriendelijk.

- Je moet geen handdoek leggen, er zijn ligbedden genoeg in deze periode tussen

al het mooie groen in de natuur. Meer dan plaats genoeg voor iedereen.

- Animatie is goed ,niet te druk en komen je niet echt lastig vallen om mee te doen.

- Het eten is uitgebreid,meer dan keuze genoeg en erg lekker. Ik had een all-in. De

hele dag kan je drank halen in de 2 bars en s'avonds meer dan genoeg

alcoholische drankjes om uit te kiezen.

- Ik heb elke keer buiten gegeten en dat was gewoon zalig al moet je soms eventjes

wachten voor een tafel.De bediening was super en zeer vlot om op te ruimen.

- Op 5 minuutjes wandelen ben je zo in het dorp ,het strand en aan de bushalte.

- De markt op dinsdag in Alcudia is zeker een aanrader.

- Mijn kamer was op het vierde verdiep,de zuidkant en wat een prachtig zicht, de

zonsondergang elke avond...prachtig.

- Je mag je kamer gebruiken tot 12 uur de dag dat je vertrekt en later kan je een

douche nemen in een voorbehouden hotelkamer en kan je zelf het uur vastleggen

wanneer je dit wil doen.

- Het enige min-puntje : Er is maar 1 stopkontakt in de hotelkamer.

Mooi hotel, vriendelijk personeel!

Edith
28-6-2018

Afgelopen juni 5 dagen verbleven in Exagonpark met een vriendin. Mooi hotel, ligt enkele honderden meters van het strand af maar prima te bereiken via mooie weg. Kamer was gedateerd maar verder schoon. Dagelijks schone handdoeken. Personeel is erg vriendelijk. Ligging is prachtig, mooi zwembad en meer dan genoeg ligbedden in een mooi aangelegde tuin. Eten is prima, voldoende keuze.

Tjingo

Wij zaten in het appartement aan de overkant van het hotel.

Opzich mooi appartement maar met een klein kind is het niks, geen lift en balkon te gevaarlijk voor kleine kinderen. Kunnen via beton rand op de railing klimmen .

Zit geen bad in alleen douche wat erg glad is voor kleintjes.

Bij de keuken boven de afwasbak hangt een kastje , waardoor je gebogen moet afwassen.

Geen gordijnen in de slaapkamer , maar luiken die wel licht doorlaten.

Wij hebben dit aangegeven en de zelfde dag hingen er al gordijnen , service wel erg goed en erg vriendelijk personeel.

Het centrum is net te ver weg , wij vonden het te stil en nog een nadeel is dat je langs een weg zit waar veel bussen stoppen bij het hotel , waardoor je veel lawaai hebt van de bussen.

Wel erg goed waren de bedden die lagen heerlijk en er is kussenservice.

Zwembad op zich mooi , maar veel beestjes in het water en overlast van mieren, omdat er veel bomen staan .

Prima hotel

Georges
8-6-2018

Heel goed hotel met een uitstekende all-in formule; het eten was voortreffelijk en heel gevarieerd en meer dan genoeg keuze van vlees of vis. In de all-in zijn bijna alle buitenlandse dranken inbegrepen, ook de meeste cocktails. Meer dan voldoende ligzetels aan het zwembad, dus geen badhandoekengedoe voor een plaatsje te reserveren; daarenboven is er een immense ligweide met strandzetels rond het zwembad; dit impliceert dat het hotel aan de rand van Can Picafort gelegen is waardoor het er heel rustig is. Het is wel ong. 2 km stappen tot aan de haven en een kleine 3 km tot het centrum. Een bushalte is er op 300 m. Er is een wekelijkse markt op vrijdag om de hoek, en op zondag een grotere markt in Alcudia ( een half uurtje met de bus). Kortom, een van de betere hotels op Mallorca.

Prima

mollie
30-9-2017

Kamer in orde en rustig . Lekker eten . Vriendelijk personeel (buiten 2 uitzonderingen) . Ik werd altijd goed geholpen aan de receptie , heb daar ook mijn excursies geboekt ( no frills excursions ) . Goede all in . Mooie tuin .

Geweldig leuk hotel

Jos Kosmann
10-9-2017

Voor een Spaans hotel is de all-inclusief optie hier erg goed.

Een heel klein minpuntje zijn de vaste rieten parasols bij het zwembad. Ben er per abuis tegen aan gelopen en heb er een bloedend oor aan over gehouden. Verstelbare parasols zouden een betere optie zijn.

Prachtige tuin

Nance
11-8-2017

Eerste indruk was , iets verouderde kamer , maar heel netjes en alles voorhanden. Heel rustig gelegen. Heel mooi zwembad omringd door een prachtige tuin , met heel veel ligplaats , voor de eerste keer in jaaaaren, niet nodig om handdoeken te leggen van smotgens vroeg. Vriendelijk personeel , eten lekker , vooral het ontbijt , wij hadden All in formule , hier hebben we wel wat zelf moeten achterhalen wat er wel of niet bijbetalen was , dit staat niet goed aangegeven , vb Baileys stond bij All Inn 1,10€ bijbetalen, maar was toch gratis , en nog tal van dranken . Markt op vrijdag is vlak om de hoek, centrum en haven toch wel wat afgelegen, mooie wandeling ,maar in een hitte van 39 gr en meer was ons huurautootje meer dan welkom , dit trouwens ook geboekt in hotel , een Opel Corsa voor 4 dagen voor 152 €, ideaal ook om uitstap te doen naar o.m Palma , Soller , de cap de formentor of de vele Calas . Overwegend Duitsers ,Engelsen ( de rustige soort ) Belgen , raar maar waar geen Nederlanders gehoord bij ons verblijf , en hier en daar nog een taaltje , maar overwegend 90 % redelijk rustig publiek .

mooi, proper hotel, groot en prachtig zwembad

Sabine Rombauts
19-6-2017

Mooi hotel, heel proper, heel vriendelijk. Er wordt superhard gewerkt om het naar je zin te maken, ook voor het personeel was het heel warm (35° en meer). Zij lieten dit soms wel blijken : zuchten, met de ogen rollen, blazen, ... Dat doe je niet in het bijzijn van de gasten. Het eten was superlekker, zeer gevarieerd, met kip, vlees en verschillende vissoorten, veel verse warm en koude groentjes. Het dessertenbuffet is wèl goed ! 5 à 6 desserten en elke dag een hoop vers fruit : kersen, aardbeien, kiwi, ananas, mango,.... Wat wil je nog meer? Alleen ons vertrek was bizar : we vonden het briefje van de geleende zwembadhanddoek niet meer terug en dat was blijkbaar een gigantisch probleem ! De man die ons uitcheckte was echt héél onvriendelijk en liet ons links liggen, hij hielp eerst de andere gasten en wij stonden daar. Niemand heeft ons gevraagd of we een fijn verblijf hadden, of we tevreden waren over onze vakantie of de hoop uitgesproken om ons nog eens terug te zien. Nee, kaartje afgeven, dag ... gedaan... Liet een onaangenaam gevoel achter bij ons.

Middelmatig

Fam. Heyman
24-9-2016

Verzorgd doch ietwat verouderd hotel met mooi ruim zwembad waar steeds plaats is om te liggen. Handdoeken leggen om ligzetels te reserveren hoeft niet. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Het hotel is rustig gelegen op amper 250 meter van het strand. Voor de allerkleinsten doet het animatieteam al het mogelijk om hen een leuke vakantie te bezorgen. Laat u echter niet vangen aan de All-In formule want deze is nl. niet All-Inn. Snacks en eten aan de bar aan het zwembad zijn nl. betalend. Wanneer je een flesje water wil meenemen naar de kamer dien je hiervoor te betalen. Wat het eten betreft is er een zeer uitgebreid en lekker ontbijt. Lunch en diner zijn echter weinig variërend en duidelijk afgestemd op een Duits publiek. 90 % van de hotelgasten zijn nl. Duitsers. Het dessertbuffet, als men al van een buffet kan spreken, was een lachertje. Wat ons betreft een degelijk 3-sterren hotel maar zeker geen 4 sterren waard.

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Exagon Park in Ca'n Picafort, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Exagon Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.