Hotel Exagon Park

61 reviews over Hotel Exagon Park in het Nederlands

Prima hotel

Georges
8-6-2018

Heel goed hotel met een uitstekende all-in formule; het eten was voortreffelijk en heel gevarieerd en meer dan genoeg keuze van vlees of vis. In de all-in zijn bijna alle buitenlandse dranken inbegrepen, ook de meeste cocktails. Meer dan voldoende ligzetels aan het zwembad, dus geen badhandoekengedoe voor een plaatsje te reserveren; daarenboven is er een immense ligweide met strandzetels rond het zwembad; dit impliceert dat het hotel aan de rand van Can Picafort gelegen is waardoor het er heel rustig is. Het is wel ong. 2 km stappen tot aan de haven en een kleine 3 km tot het centrum. Een bushalte is er op 300 m. Er is een wekelijkse markt op vrijdag om de hoek, en op zondag een grotere markt in Alcudia ( een half uurtje met de bus). Kortom, een van de betere hotels op Mallorca.

Prima

mollie
30-9-2017

Kamer in orde en rustig . Lekker eten . Vriendelijk personeel (buiten 2 uitzonderingen) . Ik werd altijd goed geholpen aan de receptie , heb daar ook mijn excursies geboekt ( no frills excursions ) . Goede all in . Mooie tuin .

Geweldig leuk hotel

Jos Kosmann
10-9-2017

Voor een Spaans hotel is de all-inclusief optie hier erg goed.

Een heel klein minpuntje zijn de vaste rieten parasols bij het zwembad. Ben er per abuis tegen aan gelopen en heb er een bloedend oor aan over gehouden. Verstelbare parasols zouden een betere optie zijn.

Prachtige tuin

Nance
11-8-2017

Eerste indruk was , iets verouderde kamer , maar heel netjes en alles voorhanden. Heel rustig gelegen. Heel mooi zwembad omringd door een prachtige tuin , met heel veel ligplaats , voor de eerste keer in jaaaaren, niet nodig om handdoeken te leggen van smotgens vroeg. Vriendelijk personeel , eten lekker , vooral het ontbijt , wij hadden All in formule , hier hebben we wel wat zelf moeten achterhalen wat er wel of niet bijbetalen was , dit staat niet goed aangegeven , vb Baileys stond bij All Inn 1,10€ bijbetalen, maar was toch gratis , en nog tal van dranken . Markt op vrijdag is vlak om de hoek, centrum en haven toch wel wat afgelegen, mooie wandeling ,maar in een hitte van 39 gr en meer was ons huurautootje meer dan welkom , dit trouwens ook geboekt in hotel , een Opel Corsa voor 4 dagen voor 152 €, ideaal ook om uitstap te doen naar o.m Palma , Soller , de cap de formentor of de vele Calas . Overwegend Duitsers ,Engelsen ( de rustige soort ) Belgen , raar maar waar geen Nederlanders gehoord bij ons verblijf , en hier en daar nog een taaltje , maar overwegend 90 % redelijk rustig publiek .

mooi, proper hotel, groot en prachtig zwembad

Sabine Rombauts
19-6-2017

Mooi hotel, heel proper, heel vriendelijk. Er wordt superhard gewerkt om het naar je zin te maken, ook voor het personeel was het heel warm (35° en meer). Zij lieten dit soms wel blijken : zuchten, met de ogen rollen, blazen, ... Dat doe je niet in het bijzijn van de gasten. Het eten was superlekker, zeer gevarieerd, met kip, vlees en verschillende vissoorten, veel verse warm en koude groentjes. Het dessertenbuffet is wèl goed ! 5 à 6 desserten en elke dag een hoop vers fruit : kersen, aardbeien, kiwi, ananas, mango,.... Wat wil je nog meer? Alleen ons vertrek was bizar : we vonden het briefje van de geleende zwembadhanddoek niet meer terug en dat was blijkbaar een gigantisch probleem ! De man die ons uitcheckte was echt héél onvriendelijk en liet ons links liggen, hij hielp eerst de andere gasten en wij stonden daar. Niemand heeft ons gevraagd of we een fijn verblijf hadden, of we tevreden waren over onze vakantie of de hoop uitgesproken om ons nog eens terug te zien. Nee, kaartje afgeven, dag ... gedaan... Liet een onaangenaam gevoel achter bij ons.

Oude reviews (archief)

Middelmatig

Fam. Heyman
24-9-2016

Verzorgd doch ietwat verouderd hotel met mooi ruim zwembad waar steeds plaats is om te liggen. Handdoeken leggen om ligzetels te reserveren hoeft niet. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Het hotel is rustig gelegen op amper 250 meter van het strand. Voor de allerkleinsten doet het animatieteam al het mogelijk om hen een leuke vakantie te bezorgen. Laat u echter niet vangen aan de All-In formule want deze is nl. niet All-Inn. Snacks en eten aan de bar aan het zwembad zijn nl. betalend. Wanneer je een flesje water wil meenemen naar de kamer dien je hiervoor te betalen. Wat het eten betreft is er een zeer uitgebreid en lekker ontbijt. Lunch en diner zijn echter weinig variërend en duidelijk afgestemd op een Duits publiek. 90 % van de hotelgasten zijn nl. Duitsers. Het dessertbuffet, als men al van een buffet kan spreken, was een lachertje. Wat ons betreft een degelijk 3-sterren hotel maar zeker geen 4 sterren waard.

Onvergetelijke vakantie

Yanic
7-9-2016

Een zeer proper en-voor-elk-wat-wils vakantieoord dat wij ronduit als schitterend beoordelen. Vooral de vriendelijkheid en de gastvrijheid van alle medewerkers, van hoog tot laag in de rangorde, de gevarieerde maaltijden en de buitenaccomodatie zijn positieve elementen die bijblijven. Onmiddellijk in de buurt is een natuurreservaat te bezoeken en de stad Alcudia. De zee is er ongewoon helder. Kortom, de beste vakantie in 20 jaar.

Zeker aan te bevelen

Annelies
18-8-2016

Zeer ruim opgezet complex. De openbare ruimtes zijn mooi aangekleed. Er zijn veel chillruimtes zoals onze kinderen het noemen. De WiFi was bij ons geen succes. De kamers zijn wat gedateerd, maar wel heel schoon. Goede douche, prima bedden, werkende föhn, veel kastruimte en spiegels. We hadden all-inclusive, wat aan te raden is. Het eten is in buffetvorm en goed. Volop keuze bij iedere maaltijd. Mooi zwembad, mooi park erom heen, volop ruimte. Rustig gelegen en toch heel dicht bij de zee. Strand met lifeguard. Vriendelijk personeel. Animatie was erg leuk. Wel alles in Duits en Engels. Ca'n Picafort is een leuk plaatsje met leuke winkeltjes, ongeveer 7 minuten lopen. Een auto huren en het eiland bezichtigen is een aanrader. Wij hebben een superleuke vakantie gehad!

Het eerste wat me hier opviel was

1. Hoe vriendelijk het personeel was en

2. Hoe proper het hele complex was.

De ruimte rond het zwembad was zo ruim dat je kon kiezen tussen meteen aan het zwembad liggen of net iets verder op het gras, onder de bomen.

Als ik enig puntje van kritiek mag uiten was dat het eten, het buffet, voor mij niet uitgebreid genoeg was. Het was vaak hetzelfde en daar had ik snel genoeg van. Maar dat is ook het enige puntje van kritiek!

Tijdens de maaltijden mocht je vrij kiezen waar je wou zitten, buiten of binnen, en werd je steeds heel vriendelijk onthaalt. In mij geval was er een opdienster die Gabi heette: De meest vriendelijke vrouw ooit! De drank werd snel opgenomen en even snel geleverd.

De boulevard die net buiten het hotel aanwezig was is ook zeker een aanrader om je avondwandeling uit te voeren.

De wifi was deels gratis, maar het koste ook niet veel om wifi te kopen voor een hele week die tot ver aan het zwembad en op de kamer beschikbaar was.

Het hele hotel straalt ook gewoon rust uit! Zalig!

Zeker een aanrader in mijn geval!

goed

Greet
18-9-2015

Algemeen ok hotel. Vriendelijk personeel, spreken veel Duist, maar Engels is bij de meeste ook geen probleem.Eten eentonig, maar steeds veel keuze waardoor je elke dag wel iets anders kan eten en was over het algemeen ook lekker. Wij hadden all in formule, buiten de maaltijden in het restaurant was er slechts een beperkt/sober aanbod in de hoofdbar: fruit, belegde boterhammen en wat koekjes en ijsjes aan het zwembad. Wij reisden met onze 2 kleine kinderen (1+3jaar). Kinderanimatie was minimaal omdat er bijna geen kindjes meer verbleven, maar animatieteam deed wel moeite. Hotel is niet echt praktisch voor buggy/rolstoel vermits er maar 1 kleine lift is waar je net met de kinderwagen en 2 volwassenen in kan. Hierdoor moesten we vaak erg lang wachten om de lift te kunnen nemen. restaurant en zwembad enkel via deze lift of meerdere trappen bereikbaar. Ligging hotel rustig, maar toch dicht bij winkeltjes en strand (5-10 min wandelen).

We hebben een aantal aanbieders voor Exagon Park voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Exagon Park in Ca'n Picafort, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Exagon Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Exagon Park scoort een 8.12 uit 10 op basis van 65 reviews.