Hotel EIX Platja Daurada

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor EIX Platja Daurada voor je op een rij gezet:

18 reviews over Hotel EIX Platja Daurada

• 7Sophie31-07-2019

Prima!

Leuk hotel met een lekker zwembad. Handdoekje leggen was weer jammer maar via het bruggetje ben je zo op het strand waar je voor €13,50 2 bedjes en een parasol huurt. Ontbijt niet bijzonder en we hebben maar 1x avond gegeten in het hotel. Binnen een paar min ben je bij alle winkeltjes en restaurantjes. Wat wij jammer vonden is dat we bedachten op een avond bij het hotel te blijven om een show bij te wonen. De gehele show was in het Duits.. erg jammer. Voor ons was het een prima verblijf.

• 9WS22-07-2019

Heerlijk!

Heerlijk hotel. Zeker geen 6,2. Wij hebben een appartement met 1 slaapkamer. De kinderen slapen op een slaapbank maar dit zijn eigenlijk gewoon twee matrassen. Prima zwembaden. Badlakens krijg je van het hotel en kan je drie keer per week inleveren voor nieuwe. Wij hebben geen ontbijt of diner dus daar kan ik niets over zeggen. Matrassen slapen prima. Kamer wordt schoongemaakt wanneer je maar wil. Het hotel ligt aan het strand. Vanaf het hotel loop je zo naar het centrum waar genoeg restaurantjes en winkeltjes zijn. Het appartement beschikt over een keukentje maar je hebt maar twee pitten. Can Picafort is erg in trek bij de Duitsers. Hier en daar ook wat Nederlanders gehoord. Op het complex is ook animatie aanwezig. Wij zijn heel erg tevreden!

• 5Bart05-05-2019

Verouderd hotel

Het hotel is dringend aan een upgrade toe. Het is allemaal verouderd. De Spa was wel in orde !

Geboekt bij vakantiediscounter

• 7Robert Bollebakker13-04-2019

Wij zouden zeker weergaan

Mijn vriendin en ik waren zelf nooit op mallorca geweest, maar wat een fantastische eiland! Het hotel ligt gunstig voor als je net als ons de mooie plekjes van het eiland wilt verkennen. De service aan de bali was prima en de kamers waren voldoende schoongemaakt. Ook is het uitzicht vanaf het balkon prachtig. (Dit is wel per appartement verschillend, maar ook de goedkopere kamers hebben prima uitzicht.) Het eten kon wel een stuk beter. Het buffet had wel affiniteit maar alle vlees lapjes waren droog en de frietsjes niet knapperig. Voor de mensen die fan van salades zijn is er genoeg salade om uit te kiezen! Het eten was geen enorme ramp aangezien het hotel op loopafstand van de boullevard ligt dus daar hebben wij vrijwel elke avond gegeten. Tot slot het grootste plus plunt van dit hotel was: "de spa". Gratis toegang tot een indoor bad en een heerlijk bubbelbad en sauna. Lekker voor als je de hele dag opstap bent geweest.

• 9jans07-11-2012

goed hotel

goede ligging vlak aan het strand en winkels eten was ook lekker proper hotel

• 9Mart03-01-2012

Zeer mooie ligging

Erg mooi hotel met een perfecte ligging aan het strand. Zeer vriendelijke animatie en een leuk zwembad. Wat er alleen mist is een leuke glijbaan. Er is een brug van het zwembad naar het strand van zo'n 90 meter. Dus als je het zwembad even zat bent loop je in minder dan 1 minuut naar het strand. En het eten was zeer lekker,maar wel vaak hetzelfde.

• 8Christel30-09-2011

gunstige ligging

goede prijs/kwaliteitverhouding.Nette kamers. Ontbijt-en dinerbuffet zijn wat eentonig, maar gezien de prijs voldoende. Alleen jammer van de TL-verlichting in het restaurant waardoor er geen sfeer is. Personeel in het hotel is erg vriendelijk.ligging is ook gunstig: aan zee en vlakbij de winkelstraten.Goede animatie.

• 7Esther, Eric, Djim28-05-2011

Goed hotel, mooi stand en tourisch plaatsje

Leuk hotel, kamers eerder 3 dan 4 (klein badje, airo werkte niet optimaal, ouderwetse inrichting). Geen speeltuintje wel kids Luxe: gratis gebruik van jacuzzi en binnenzwembad. Mooi buiten zwembad met goede temperatuur. Kinderbadje ook aanwezig.

Strand erg mooi, dicht bij het hotel. Alleen jammer dat je voor een strandbedje 4 euro moest betalen. Boulevard ook erg leuk en gezellig. Plaatsje erg touristisch en winkeltjes veelal hetzelfde.

Alles in het Duits, tv-zenders, karaoke met Duitse liedjes.

Onbijt iedere dag hetzelfde, avondeten genoeg variatie, veel keuze maar erg simpel.

Aanrader om een auto te huren. Alcudia (oude stad) erg leuk, kleine straatjes en steegjes met gezellige winkeltjes en restaurantjes. Ook de dolfijnenshow in Marineland was erg leuk. Auto kun je huren op het vliegveld, erg makkelijk. Let wel op met rotondes, andere constructie dan in Nederland.

Met jonge kinderen

• 7a.s.01-09-2010

heel erg meegevallen

Op het eerste gezicht wat eenvoudig,achterstallig onderhoud(luxere hotels gehad, maar dan betaal je ook het dubbele)wel heel schoon,eetzaal is een vreetschuur maar...wij hebben het geweldig gehad, zeker voor gezinnen met (oudere) kinderen prima. Eten gevarieerd, ongedwongen sfeer en zeker gezien de prijs aan te raden. Leuke shows ´s avonds en veel vertier voor de kinderen. Ligging is heel goed, direct aan het strand.

• 9Frank27-08-2009

Prachtige accomodatie met heel veel mogelijkheden

Door de ligging tegen het strand aan een unieke locatie. Animatie was perfect.(Nederlands-Duits-Engels-Spaans). Veilig voor kinderen door loopbrug van het strand naar het complex. Ideaal!! Heel veel eetgelegenheden op korte afstand. SAN REMO is aanrader. Heelijke lange boulevaard voor een optimaal vakantiegevoel. Ontbijtbuffet zouden wij adviseren, voor de rest lekker uit eten gaan. In het appartement slechts 2 pitten, dus een uitgebreide maaltijd wordt lastig. Top locatie voor een heerlijke ontspannen vakantie. Veel Duitsers, Spanjaarden en een paar Nederlanders.

Met jonge kinderen

1 tip over Hotel EIX Platja Daurada

• Mart, 03-01-2012

Eten iets meer variatie en een leuke glijbaan.

2 vragen over Hotel EIX Platja Daurada

• baby, 18-07-2016

wifi

ik lees nergens iets over de aanwezigheid van wifi. is dat er wel?

• adriv, 05-05-2015

september

Is het nog druk in september en hoe is het weer dan?

• VerzorgingHalfpension
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, 25 m
  • Kleur van het strandLicht
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk