Appartement Can Picafort Palace

Appartement Can Picafort Palace
7,4

9 tips over Appartement Can Picafort Palace

Jennifer, 7-6-2017
Tip voor gezinnen met kleine kinderen: als je een rondrit met het treintje maakt, kan je uitstappen bij halte nummer 12. Hier is een vrij grote, leuke, omheinde speeltuin met schaduwrijke bomen (gratis). Leuk voor kinderen tot ongeveer 8 jaar. Als je klaar bent stap je bij dezelfde halte weer op om naar je eindbestemming te rijden.
l_guichelaar, 16-8-2016
Excursie Formentor Experience! mooie plekjes met geweldig uitzicht! De jeepsafari is ook een aanrader, leuke Nederlandse gids! (Voor elk land (taal) is er wel een gids)
jbs, 10-5-2015
Palma, o.a het centrum en de Kathedraal een absolute must !!!

We hebben een aantal aanbieders voor Can Picafort Palace voor je op een rij gezet:

Jan, 19-4-2015
doe een ritje met het treintje zo zie je mooi het stadje Can Picafort en omgeving.
devon-1987, 8-6-2013
Niet echt veel tips! Leuke plek om te shoppen en eigenlijk te ver weg om leuke dingen te doen.. En echte tip wat ik kan mee geven is huur een auto (zelf toen niet gedaan)..
Fam. Gerdes, 23-7-2012

Het zee aquarium in Palma bezocht. Schitterend, maar wel Euro 84,- voor 2 volw. en 2 kinderen. Nogal prijzig.

Fietsen op Mallorca een aanrader. De kust van Can Picafort naar de haven van Alcudia gedaan, zo'n 30 km heen en terug. Je komt op droomstrandjes. Hier en daar wel over de doorgaande weg.

annemarie, 21-7-2012

we zijn met het treintje gegaan bij Soller.

Wel leuk alleen hartstikke duur 20 euro pp.

Erik, 17-7-2012
Zeker de moeite waard om er naar toe te gaan.
kranenbarg, 18-6-2012
Tip: huur een auto vanaf het vliegveld voor je hele verblijf, de transfer is echt erg lang als je met de bus moet (1,5 uur) en als je pech hebt wordt je echt heel erg vroeg van te voren opgehaald.....