Appartement Can Picafort Palace

Appartement
Appartement Can Picafort Palace
7,4

We hebben een aantal aanbieders voor Can Picafort Palace voor je op een rij gezet:

93 reviews over Appartement Can Picafort Palace in het Nederlands

Niet voor herhaling vatbaar

Marjolein
10-6-2018

Verdient absoluut geen 4* en terug in de tijd

Niet all inclusive, voor veel dingen moet je bijbetalen

Eten heel basic, oud brood, eten soms lauw, showcooking is 1 man achter een bakplaat.

Restauratie kamers minimaal, alleen verfje, wel ruim

Geen drinkwater op kamer

Hotel, op binnenbad na, wel schoon

All inclusive drankjes zijn zeer goedkope b-merken, voor rest moet je bijbetalen

Entertainment is enkel Duits

Personeel is vriendelijk op manager na, geef geen commentaar of opbouwende kritiek want dan komt hij tijdens het eten aan tafel staan op een zeer onprettige manier.

Geen handdoekservice, alleen betaald

Sauna is aanfluiting, heel oud, piepklein en max 55°, alleen gratis tussen 16-19, obv reservering

Wij komen hier iig nooit meer terug!

Nooit meer!

Martijn
14-5-2018

Wij hebben al heel wat 4 en 5 sterren hotels gezocht. Dit is veruit de minste.

Pluspunten:

- ruime appartementen

- vriendelijk personeel

Minpunten:

- eten was lauw en weinig variatie

- airco/verwarming stuk

- bijbetalen sauna en vooraf reserveren

- sauna maar 55 graden

- bijbetalen handdoekenservice

- tennisbaan zelf opzetten en kapot net

- binnenbad was smerig

Nooit meer!

Henry
8-5-2018

Meeste personeel is vriendelijk. De kamers zijn schoon.

Het eten is ouderwets en saai, weinig afwisseling.

Voor alles wat moet je bijbetalen, dat stond vooraf nergens vermeld.

Wij komen hier niet meer terug.

Marcel
8-5-2018

Het is een 3 sterren accommodatie. Zeker geen 4!

Leuk hotel!

Derksen
17-4-2018

- Goed animatieteam (Duits- en Engelstalig).

- Eten is gevarieerd en smaakte redelijk.

- Bar de hele dag geopend met gezellig personeel.

- Brood smaakte oud.

- Weinig snacks overdag (alleen typisch Duitse kuchen)

De ligging van het hotel is fantastisch, je loopt het hotel uit en je komt meteen terecht in een het centrum van Can Picafort, met uitzicht over de zee. Het eten was lekker, vooral het ontbijt (Pannenkoeken, Duitse broodjes, Croissantjes, bacon, ei, churros, e.t.c) viel erg in de smaak. Alleen het stokbrood in de avond was niet lekker, erg oud. De kamers waren groot genoeg, maar verder niks bijzonders.

Kortom:

Het was een leuke vakantie, maar niet iets waar we meerdere jaren heen gaan.

Was een fantastische vakantie.

De meiden
19-10-2017

Het is een gezellig mooi schoon hotel.Het eten was lekker en gevarieerd elke avond ,prima ontbijt

En lunch.Plaats Picafort prima om even te winkelen.Strand vijf min van het hotel.En als je een auto hebt

Genoeg te be kijken.Kortom prima voor vakantie.

Margareth
20-8-2017

Er was een super animatieteam die iedere avond een andere show gaven. Hotelkamers zijn erg ruim met airco en een keukentje met grote koelkast.

1 klein minpuntje is dat er in het zwembad geen glijbaan is voor de kinderen.

Strand was wat aan de kleine kant, water heel mooi helder blauw.

ruime kamers

Jan van Raaij
25-6-2017

Geen apart-hotel, toch keuken en woongedeelte. 'n Aparte slaapkamer, ruim balkon. Gebouw in 3 grote delen. Strand redelijk dichtbij, genoeg winkeltjes.

Keurig net hotel met goed eten

Kelderman
    3-5-2017

Hotel is erg schoon en ruime appartementen. Bedden waren goed.

Eten smaakte goed en voldoende keus. Veel bejaarde Duitsers en verder Nederlandse gezinnen met kinderen.

Kleine 10 minuten lopen naar het strand via een leuke straat met allemaal winkeltjes en restaurantjes/barretjes.

Leuke kleine boulevard waar je ook heerlijk kan zitten op de terrasjes.

Oude reviews (archief)

Heerlijk hotel, goed eten, wel erg Duits

Marlies
    18-9-2016

We hebben volop genoten in ons heerlijke appartement. Keurig schoon en ruim. Het eten is in buffetvorm en je kunt om 17.30 of 19.30 uur eten maar als je er iets eerder bent en er is ruimte doen ze niet moeilijk. Goed eten, restaurant is inderdaad niet super gezellig opgezet. Prima op loopafstand vanaf het strand. Ongeveer 7 minuten.

Animatie is allemaal wel in het Duits, niet heel professioneel maar ze proberen er wat leuks van te maken. Als je geen Duits kent, dan is het wellicht wat minder leuk.

Can Picafort heeft zelf een gezellige boulevard en leuke winkeltjes. Als je een auto huurt zijn er ook veel leuke dingen om te zien in de buurt.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Can Picafort Palace in Ca'n Picafort, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Can Picafort Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Can Picafort Palace scoort een 7.41 uit 10 op basis van 94 reviews.