Appartement Can Picafort Palace

Appartement
Appartement Can Picafort Palace
6,3

We hebben een aantal aanbieders voor Can Picafort Palace voor je op een rij gezet:

Laatste review

Prima hotel

Kimberly,
28-8-2018

Prima en goed verzorgd hotel.

Grote 2 kamer appartementen, mooi groot zwembad. Ja, de tegels eromheen zijn glad, maar dat is bij elk zwembad. Doe je kindjes waterschoentjes aan en het probleem is opgelost.

Eten ruim voldoende en goed verzorgd.

Voor de dreumessen/peuters kinderstoelen en voor de baby’s maxicosis beschikbaar in het restaurant.

Frisdranken uit de automaat, maar echt top kwaliteit. Bier uit de tap is ook geen troep.

Enige nadeel is dat het hotel voornamelijk is gericht op Duitsers. Entertainment is volledig in het Duits. Maar dit zal vast komen omdat we via Duitse organisatie hebben geboekt.

Ligging is perfect. In 5 min lopen ben je bij het strand (bergafwaarts). De terugweg is een flinke klim met een wandelwagen maar prima te doen.

Voor ons de eerste keer all in met 2 kindjes (2 jaar en 5 maanden oud), maar het is ons super goed bevallen!

Kenmerken

96 reviews over Appartement Can Picafort Palace in het Nederlands

Prima hotel

Kimberly,
28-8-2018

Prima en goed verzorgd hotel.

Eten ruim voldoende en goed verzorgd.

Perfect

Christ,
13-8-2018

Prima hotel in 4 sterrencategorie.

Zwembad (licht gezout water) is groot genoeg en super schoon! Zelden zo'n mooi water gezien, ook aan einde van de dag.

A.I. Formule is goed. Alle eten is heel goed warm, meer dan voldoende keus en echte Spaanse thema's. Goed ontbijtbuffet, uitgebreid lunch- en avondbuffet. Voldoende zitplaatsen, er zijn twee shifts elke avond. Frisdrank uit automaten is ook prima, geen nepmerken.

Appartement is ruim (2-kamer app) met grote slaapkamer en grote woon/slaapkamer met keuken en zitje.

Aanzien hotel, tuin bij zwembad en sportvelden zijn mooi en goed verzorgd.

Als er al iets te klagen valt, dan is dat het feit dat iedereen er Duits spreekt, ook het personeel spreekt je standaard in het Duits aan. Jammer, maar dat ligt ook aan feit dat we via Alltours hebben geboekt. Er zitten 70% Duitsers, 10% Nederlanders, rest is Spaans of anders. Weinig/geen Oostblokkers.

Kortom, prima prijs-kwaliteit.

Heerlijk hotel, maar niet geschikt voor peuters.

Fam. Dijkstra,
26-7-2018

De kamers zijn schoon, ruim en lekker koel. Het eten is goed en gevarieerd, personeel erg vriendelijk en het mooie zandstrand + gezellige boulevard ligt op loopafstand! Nadeel: tegels rondom het zwembad en op het terras zijn erg glad, helemaal voor ons zoontje van (destijds) 1.5 jaar. Hij gleed om de haverklap uit op de tegels.. het kinderbadje was echt verschrikkelijk. Het water was steenkoud en het was voor een peuterbadje echt veel te diep. De meeste peuters gingen kopje onder als ze wilden gaan staan in het badje. Verder een mooie, schone accommodatie op een leuke plek!

Niet voor herhaling vatbaar

Marjolein,
10-6-2018

Verdient absoluut geen 4* en terug in de tijd

Niet all inclusive, voor veel dingen moet je bijbetalen

Eten heel basic, oud brood, eten soms lauw, showcooking is 1 man achter een bakplaat.

Restauratie kamers minimaal, alleen verfje, wel ruim

Geen drinkwater op kamer

Hotel, op binnenbad na, wel schoon

All inclusive drankjes zijn zeer goedkope b-merken, voor rest moet je bijbetalen

Entertainment is enkel Duits

Personeel is vriendelijk op manager na, geef geen commentaar of opbouwende kritiek want dan komt hij tijdens het eten aan tafel staan op een zeer onprettige manier.

Geen handdoekservice, alleen betaald

Sauna is aanfluiting, heel oud, piepklein en max 55°, alleen gratis tussen 16-19, obv reservering

Wij komen hier iig nooit meer terug!

Nooit meer!

Martijn,
14-5-2018

Wij hebben al heel wat 4 en 5 sterren hotels gezocht. Dit is veruit de minste.

Pluspunten:

- ruime appartementen

- vriendelijk personeel

Minpunten:

- eten was lauw en weinig variatie

- airco/verwarming stuk

- bijbetalen sauna en vooraf reserveren

- sauna maar 55 graden

- bijbetalen handdoekenservice

- tennisbaan zelf opzetten en kapot net

- binnenbad was smerig

Nooit meer!

Henry,
8-5-2018

Meeste personeel is vriendelijk. De kamers zijn schoon.

Het eten is ouderwets en saai, weinig afwisseling.

Voor alles wat moet je bijbetalen, dat stond vooraf nergens vermeld.

Wij komen hier niet meer terug.

Marcel,
8-5-2018

Het is een 3 sterren accommodatie. Zeker geen 4!

Leuk hotel!

Derksen,
17-4-2018

- Goed animatieteam (Duits- en Engelstalig).

- Eten is gevarieerd en smaakte redelijk.

- Bar de hele dag geopend met gezellig personeel.

- Brood smaakte oud.

- Weinig snacks overdag (alleen typisch Duitse kuchen)

De ligging van het hotel is fantastisch, je loopt het hotel uit en je komt meteen terecht in een het centrum van Can Picafort, met uitzicht over de zee. Het eten was lekker, vooral het ontbijt (Pannenkoeken, Duitse broodjes, Croissantjes, bacon, ei, churros, e.t.c) viel erg in de smaak. Alleen het stokbrood in de avond was niet lekker, erg oud. De kamers waren groot genoeg, maar verder niks bijzonders.

Kortom:

Het was een leuke vakantie, maar niet iets waar we meerdere jaren heen gaan.

Was een fantastische vakantie.

De meiden,
19-10-2017

Het is een gezellig mooi schoon hotel.Het eten was lekker en gevarieerd elke avond ,prima ontbijt

En lunch.Plaats Picafort prima om even te winkelen.Strand vijf min van het hotel.En als je een auto hebt

Genoeg te be kijken.Kortom prima voor vakantie.

Margareth,
20-8-2017

Er was een super animatieteam die iedere avond een andere show gaven. Hotelkamers zijn erg ruim met airco en een keukentje met grote koelkast.

1 klein minpuntje is dat er in het zwembad geen glijbaan is voor de kinderen.

Strand was wat aan de kleine kant, water heel mooi helder blauw.

Preisdaler

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Can Picafort Palace in Ca'n Picafort, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Can Picafort Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.