Hotel Roc Linda

31 reviews over Hotel Roc Linda

• 2018
    7Priscilla25-09-2018

Fijn gehad

Het hotel is wel toe aan een opknap beurt en het is er gehorig verkeer en vliegtuig verkeer je moet echt oordoppen mee nemen anders doe je geen oog dicht. Bedden zijn heerlijk! het avond eten vond ik zelf wat minder maar het ontbijt was heerlijk,personeel is zeer vriendelijk, en de kamers waren elke dag schoon, kleinschalig hotel

Gereisd met partner in september 2018

• 3Edith15-08-2018

Nóóit meer!

Het personeel in het restaurant en aan receptie was vriendelijk. Wij hadden kamers met uitzicht op de luchthaven. De geluidsoverlast was enorm. Blijkbaar is luchthaven Palma enorm druk. Elke 5 minuten opstijgende en landende vliegtuigen. Dag en nacht ronkende motoren wat niet werd gedempt door het glas. Onze badkamer zat helemaal vol met zwarte schimmel. De lichtknoppen in de kamer waren vies en sommige ook kapot. En daarbij stonk onze kamer naar riolering. Ons bleek dat dit uit de airco kwam. Gemeld bij receptie, stuurde klusjesman. Geen idee wat hij heeft gedaan maar probleem werd niet opgelost en andere kamer was schijnbaar geen optie. Er zullen vast betere kamers zijn in het hotel en wij hebben het vast slecht getroffen met de kamer. Maar dit was wel écht slecht!! Echt geen aanrader ook niet als budgethotel. Het is het echt niet waard!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 8Marit Brummelhuis27-06-2018

Prima

Prima hotel in het centrum van het gezellige Can Pastilla. Beetje verouderd, maar superschoon! Ontbijt prima, voor 1 euro 50 met de bus naar El Arenal. Goede bedden en dicht bij vliegveld. Inderdaad beetje gehorig, als je daar niet tegen kan moet je in een hutje op de hei gaan zitten!

Gereisd met partner in juni 2018

• 5Thei17-06-2018

Nooit meer

Het eten was goed,zeker voorveen drie drie sterren hotel. Bedden waren prima. Personeel was ok. Maar,de "badkamer" was verschrikkelijk !nog niet eens een mengkraan op bad of wasbak.als je de douchekraan open draaide vloog de sproeikop (doorsnede ong. 5cm )van de muur waarnaa je verrast werd door ofwel gloeiend heet ofwel ijskoud water! Om onduidelijke redenenen werkte de airco tussen 10 en 15 uur niet!? Toen kwam er een groep duitse kegelfreunden die s'nachts op hun balkon stonden te schreeuwen.bij klachten hierover zei de receptie simpel :dit is hier normaal ! Bij het (veel te kleine) zwembad werd door de jonge gasten keiharde vreselijke "muziek" gedraaid en werd keihard meegebruld. Klachten hierover werden genegeerd. Het verkeers lawaai aan het zwembad was verschrikkelijk. De hele kleine liften waren al een avontuur op zich.

Uit navraag bij andere gasten bleek dat alle badkamers het zelfde probleem hadden. Dit hotel nooit meer!!!

Gereisd met partner in juni 2018

• Oude reviews

8vriendelijk hotel24-09-2017

eenvoudig maar schoon hotel

het hotel is verouderd maar schoon. Het eten is prima en iedereen is erg vriendelijk. je is er rustig voor uit te gaan moet jij naar El Arenal wat met de bus of de taxi goed is te doen. De bus naar Palma stopt voor de deur.

Gereisd met partner in september 2017

• 8Antonie Bouwmeester24-06-2017

Gewoon simpel Hotel met een goede bediening.

Het hotel ligt niet aan het strand maar dat kiezen wij voor en dicht bij de auto verhuur en bushaltes. Voor ons al jaren een goed onderkomen. Tijdens mijn werk overnacht ik in mooier hotels in de benelux. En eigen haard is goud waard. Alleen dit vinden wij al jaren een leuk vakantie adres.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2017

• 8Annemie Sanders13-04-2017

Fantastisch!!

Het eten was heel goed. En de res was niks op aan te merken

Gereisd met partner in mei 2015

• 4vhsweb29-07-2016

Slopen die handel en zo snel mogelijk.

Het eten is er lekker, daar kan je niks op aanmerken. Alleen dat de show cooking soms wat dunnetjes uitviel, gegrilde paprika's is inderdaad niets waarmee je uitpakt, maar het zijn kniesoren die daar om malen. Voor de rest lekker eten, vis, etc ... Het hotel daarentegen dien echt te worden gesloopt. Een voorbeeldje. Als de betegeling van een badkamer het heeft gehad, maar er zit nog een 'mooie' zeepbak en kapstok in het materiaal van dezelfde tegels, dan maak je toch gewoon een gat in de betegeling die erover gaat. Je gelooft het niet tot je het zelf ziet. De beoordelingen die je vindt in het hotel om in te vullen zijn gemanipuleerd. Negatieve worden niet aanvaard, integendeel, een belediging is je deel. Warm en koud water uit de kraan echter te over. Er wordt ook goed gepoetst. Tien Spaanse zenders op 23 in totaal leek er ons wel wat over. Een discussie hierover leidde na tien dagen eindelijk tot de installatie van BVN. Hiervoor moest de Italiaanse zender sneuvelen ... Geen ster.

Gereisd met vrienden in juli 2016

• 7Clementine02-07-2016

Verrassend !

Het eten was super, de airco en de douche ook. Het bed was iets minder en de kamers zijn héél gehorig, heel klein tv-tje zonder Hollandse zenders, een veel te klein zwembad met te weinig ligbedden. Het strand is op 500 meter makkelijk te lopen, straatje met veel schaduw uitlopen en je bent op het strand met veel plek in een rustige baai. Prijs/kwaliteit en 3 sterren was toch verrassend positief, minpunt is dat er geregeld grote groepen jongelui een soort van schoolreisvakantie vierden, en ook s'nachts waren de gangen heel levendig. Omdat wij s'morgens om 8 uur aankwamen moesten wij tot 13.00 uur wachten op de kamer en konden we wel ontbijten alleen tegen betaling, is wel raar als je op de vertrekdag ( 5 uur s'morgens wordt opgehaald) er alleen een kop koffie is met wat kaakjes als ontbijt terwijl er bij aankomst gezegd werd dat er op de vroege vertrekdag ontbijt zou zijn. Veel overvliegende vliegtuigen maar daar hadden wij geen last van. Al met al een goede vakantie gehad met prachtig weer.

Gereisd met partner in juni 2016

• 6Antonie Bouwmeester18-06-2016

Kan allemaal.

Ja voor de 2e keer in dit Hotel. Weer een normale kamer. Omgeving verkennen met een auto is een aanrader. Auto in NL geboekt, we konden lopend naar de autoverhuur +/- 750m. . Algemene staat Hotel, is als mijn aanhef "kan nog ". Personeel zeer behulpzaam. Weer kwam er een schoolklas langs (2dg) maar daar hebben we geheel geen last van gehad. Wat wij leuk vinden is dat het Hotel niet direct aan het stand zit, En zeer dicht bij het vliegveld (10min met de taxi 15 euro).Het Hotel blijft voor ons een goede keuze met de mogelijkheden om het eiland te verkennen. Maar we waren weer blij met ons eigen bed en douche. Eigen haard is goud waard.

Gereisd met partner in juni 2016

• De staf spreektEngels

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand800 m, < 5 minuten met de auto, > 20 minuten lopen
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Gratis wifiLobby