Hotel Roc Leo

• Animatie

87 reviews over Hotel Roc Leo

• 2019
    8sonja westerhof07-10-2019

niet weer dan alleen om de vervuiling van de lucht

Mooi schoon en eten een 10 . Wat beter kon was de bar buiten duurde Veel te lang als je wat wilde bestellen . Daar mag meer personeel op . Vond het gewoon zielig als ze met twee personeelsleden op zo groot hotel . Sorry ik heb nog nadeel de smok die er hangt Wij hadden een kamer voor kant hotel . Uitkijk op het vliegveld de kerosine lucht was niet te doen smorgens en avonds. Mijn man heeft copd en had zuurstof apparaat op het balkon staan dat was helaas niet te doen . Maar om goed af te sluiten. Prima hotel verder en super aardig personeel bedden ook super Heerlijk strand dichtbij leuk voor de kinderen . (Hotel is niet kinderen ingericht)

Gereisd met partner in oktober 2019

• 8DeDorpjes01-10-2019

Netjes schoon hotel. Gaan zeker nog eens

Mooi schoon netjes hotel. Mooie kamers. Buffet niet erguitgebreid maar zeker goed eten. Vonden de drankjes. Wat prijzig. Maar buiten hotel genoeg mini markets
    Mooi strand op 2 min lopen. Waar je bedje en patasol kan huren na kort verblijf van 4 dagen. Komen we zeker hier nog eens terug

Gereisd met partner in september 2019

• 10Munters diane24-06-2019

Zeer content !!

Zeer goed hotel ! Vriendelijk personeel .zeer lekker eten !

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 10John en Franska14-03-2019

Geweldig

Heerlijk schoon hotel met leuk personeel en prima eten.

Gereisd met partner in maart 2019

• 2018
    8Ingrid de Jongh21-09-2018

Mooi hotel en zeker voor herhaling vatbaar

Mooi hotel dicht bij het vliegveld dus geen lange transfer. Kamer netjes en groot genoeg voor 2 pers. Personeel erg vriendelijk. Goeie busverbinding naar Palma. Dicht bij de boulevard en strand. Wij hebben ook een dag fietsen gehuurd en naar Palma gefietst. Zowel ontbijt als het avondeten vonden wij heel goed. Hotel is minder geschikt voor gezinnen met kinderen. Nadeel is dat het erg gehorige kamers zijn.

Gereisd met partner in september 2018

• 10Marc02-09-2018

Geweldig

Fantastisch Hotel met hele nette en schone kamers, vriendelijk en goed personeel en lekker eten, bedden slapen heerlijk en binnen een paar minuten op de boulevard van Can Pastilla waar het vol zit met winkels, restaurants en gezellige terrassen. Het animatieteamis 3x per dag bezig en hierbij wordt rond een uur of 4 een kraampje op gezet met verschillende lekkernijen.

Dit Hotel is echt een aanrader !!

Gereisd met partner in augustus 2018

• 9Klaske29-07-2018

Fantastisch 👍

Is een schoon mooi hotel, heerlijke bedden, erg vriendelijk personeel, lekker eten. Je bent binnen 2 minuten op het strand ook erg netjes, het was een heel leuke vakantie

Gereisd met vrienden in juli 2018

• 8Jane29-07-2018

Prima!

Niks mis mee! Schoon, relaxed, vriendelijk personeel. 2 jaar geleden gerenoveerd. Dus niet letten op eerdere reviews. Hadden 2 kamers. Een 2-persoons en een kamer voor 3. Beiden uitzicht op zwembad. Airco werkte in ene kamer beter dan andere. Kamer voor 3 personen wat aan de kleine kant, maar ach... als dat alles is. Wél BVN tv op de kamer. Tevens koelkastje. Eigen badkamer. In de ochtend misschien een half uurtje gymnastiek in het zwembad met leuke, hippe, geen keiharde, muziek. Ook de rest van de dag geen muziek. Ook 's avonds geen last van harde muziek oid. Best rustig dus. Ontbijt is prima! Verse pannenkoekjes en gebakken eitjes waar je bij staat. Vers fruit etc etc. Wij hadden, voor 100 euro meer, half-pension geboekt, maar weinig gebruik van gemaakt. Supermarkt om de hoek. Strand en boulevard écht 1 minuut lopen. Leuk stadje met veel eettentjes en winkeltjes. Écht niks mis mee en wij zijn toch al wel heel wat gewend.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 8John22-05-2018

Goed eenvoudig hotel

Goed hotel met vriendelijk en behulpzaam personeel. Strand en het dorp Can de Pasrille zijn op 100 - 200 meter . Kamers zijn eenvoudig uitgerust, voor ons voldoende. Ruime Keuze eten in het restaurant ,voor ,hoofd, toetje. 2 persoons eet tafels staan wel dicht opelkaar. Wij vonden dit niet storend. Min puntje geen Nederlandse BVR TV. en sommige kamers geen aparte badkamer.

Gereisd met partner in mei 2018

• 9Nikkie13-04-2018

Voor herhaling vatbaar!

Gerenoveerd hotel, mooie kamers, perfecte ligging, vriendelijk personeel! Ontbijt was goed, had nog wel iets luxer gemogen (hotel helios zit ernaast komen wij ook vaker, is het ontbijt wel iets luxer, maar daar is de prijs ook naar)! Avondeten niks op aan t merken! Er is een kok die elke avond iets speciaals maakt, en er is voor ieder wat wils! Mooi zwembad, aan de overkant van de straat is de zee dus wij hebben niet veel gebruik gemaakt van het zwembad. Leuke restaurants om de hoek, maar een drankje aan de bar in het hotel is ook zeker een aanrader. Wij zijn drie keer in hotel leo geweest, een paar jaar geleden voor het eerst met vrienden, helaas viel het eten toen erg tegen, en waren de kamers gedateerd. Sinds de renovering van het hotel is er op beide punten niks aan te merken.

Gereisd met partner in september 2017

Hotel Roc Leo info