Hotel Roc Leo

• Animatie
Meer hotelinfo

87 reviews over Hotel Roc Leo

• 8sonja westerhof07-10-2019

niet weer dan alleen om de vervuiling van de lucht

Mooi schoon en eten een 10 . Wat beter kon was de bar buiten duurde Veel te lang als je wat wilde bestellen . Daar mag meer personeel op . Vond het gewoon zielig als ze met twee personeelsleden op zo groot hotel . Sorry ik heb nog nadeel de smok die er hangt Wij hadden een kamer voor kant hotel . Uitkijk op het vliegveld de kerosine lucht was niet te doen smorgens en avonds. Mijn man heeft copd en had zuurstof apparaat op het balkon staan dat was helaas niet te doen . Maar om goed af te sluiten. Prima hotel verder en super aardig personeel bedden ook super Heerlijk strand dichtbij leuk voor de kinderen . (Hotel is niet kinderen ingericht)

• 8DeDorpjes01-10-2019

Netjes schoon hotel. Gaan zeker nog eens

Mooi schoon netjes hotel. Mooie kamers. Buffet niet erguitgebreid maar zeker goed eten. Vonden de drankjes. Wat prijzig. Maar buiten hotel genoeg mini markets
    Mooi strand op 2 min lopen. Waar je bedje en patasol kan huren na kort verblijf van 4 dagen. Komen we zeker hier nog eens terug

• 10Munters diane24-06-2019

Zeer content !!

Zeer goed hotel ! Vriendelijk personeel .zeer lekker eten !

Met vrienden

• 10John en Franska14-03-2019

Geweldig

Heerlijk schoon hotel met leuk personeel en prima eten.

• 2018
    8Ingrid de Jongh21-09-2018

Mooi hotel en zeker voor herhaling vatbaar

Mooi hotel dicht bij het vliegveld dus geen lange transfer. Kamer netjes en groot genoeg voor 2 pers. Personeel erg vriendelijk. Goeie busverbinding naar Palma. Dicht bij de boulevard en strand. Wij hebben ook een dag fietsen gehuurd en naar Palma gefietst. Zowel ontbijt als het avondeten vonden wij heel goed. Hotel is minder geschikt voor gezinnen met kinderen. Nadeel is dat het erg gehorige kamers zijn.

• 10Marc02-09-2018

Geweldig

Fantastisch Hotel met hele nette en schone kamers, vriendelijk en goed personeel en lekker eten, bedden slapen heerlijk en binnen een paar minuten op de boulevard van Can Pastilla waar het vol zit met winkels, restaurants en gezellige terrassen. Het animatieteamis 3x per dag bezig en hierbij wordt rond een uur of 4 een kraampje op gezet met verschillende lekkernijen.

Dit Hotel is echt een aanrader !!

• 9Klaske29-07-2018

Fantastisch 👍

Is een schoon mooi hotel, heerlijke bedden, erg vriendelijk personeel, lekker eten. Je bent binnen 2 minuten op het strand ook erg netjes, het was een heel leuke vakantie

Met vrienden

• 8Jane29-07-2018

Prima!

Niks mis mee! Schoon, relaxed, vriendelijk personeel. 2 jaar geleden gerenoveerd. Dus niet letten op eerdere reviews. Hadden 2 kamers. Een 2-persoons en een kamer voor 3. Beiden uitzicht op zwembad. Airco werkte in ene kamer beter dan andere. Kamer voor 3 personen wat aan de kleine kant, maar ach... als dat alles is. Wél BVN tv op de kamer. Tevens koelkastje. Eigen badkamer. In de ochtend misschien een half uurtje gymnastiek in het zwembad met leuke, hippe, geen keiharde, muziek. Ook de rest van de dag geen muziek. Ook 's avonds geen last van harde muziek oid. Best rustig dus. Ontbijt is prima! Verse pannenkoekjes en gebakken eitjes waar je bij staat. Vers fruit etc etc. Wij hadden, voor 100 euro meer, half-pension geboekt, maar weinig gebruik van gemaakt. Supermarkt om de hoek. Strand en boulevard écht 1 minuut lopen. Leuk stadje met veel eettentjes en winkeltjes. Écht niks mis mee en wij zijn toch al wel heel wat gewend.

Met oudere kinderen

• 8John22-05-2018

Goed eenvoudig hotel

Goed hotel met vriendelijk en behulpzaam personeel. Strand en het dorp Can de Pasrille zijn op 100 - 200 meter . Kamers zijn eenvoudig uitgerust, voor ons voldoende. Ruime Keuze eten in het restaurant ,voor ,hoofd, toetje. 2 persoons eet tafels staan wel dicht opelkaar. Wij vonden dit niet storend. Min puntje geen Nederlandse BVR TV. en sommige kamers geen aparte badkamer.

• 9Nikkie13-04-2018

Voor herhaling vatbaar!

Gerenoveerd hotel, mooie kamers, perfecte ligging, vriendelijk personeel! Ontbijt was goed, had nog wel iets luxer gemogen (hotel helios zit ernaast komen wij ook vaker, is het ontbijt wel iets luxer, maar daar is de prijs ook naar)! Avondeten niks op aan t merken! Er is een kok die elke avond iets speciaals maakt, en er is voor ieder wat wils! Mooi zwembad, aan de overkant van de straat is de zee dus wij hebben niet veel gebruik gemaakt van het zwembad. Leuke restaurants om de hoek, maar een drankje aan de bar in het hotel is ook zeker een aanrader. Wij zijn drie keer in hotel leo geweest, een paar jaar geleden voor het eerst met vrienden, helaas viel het eten toen erg tegen, en waren de kamers gedateerd. Sinds de renovering van het hotel is er op beide punten niks aan te merken.

3 tips over Hotel Roc Leo

• LS, 17-07-2012

Zowel Palma als El Arenal zijn prima per bus bereikbaar (lijn 15, 23 en 25). € 1,50 kosten een enkeltje naar Palma of El Arenal!

Palma: 20 minuten El Arenal: 10 minuten

Bussen rijden tot 01.00 uur

• Monique, 21-09-2012

Als je in Mallorca bent zou ik een dagje Palma stad doen of een auto huren. Op het eiland zijn heel veel mooie plaatsjes om eens heen te gaan. Porto Cristo is ook een aanrader.

• D & C, 10-08-2014

Palma is een aanrader. Je kan voor € 1,50 p.p. met de bus naar Palma. Je kunt in Palma een cabriobus nemen, kost 17 euro per persoon, het buskaartje is 24 uur geldig. De bus rijdt langs 18 bushaltes, waar je overal uit en in kunt stappen, binnen 15 minuten komt er weer een nieuwe bus. Op deze manier krijg je heel veel gezien zonder al te veel te lopen.

El Arenal is ook een aanrader door de vele gezellige terrasjes, vooral de Bierstrasse.

2 vragen over Hotel Roc Leo

• Amber, 08-07-2018

Kakkerlakken gezien?

Kakkerlakken gezien?

• Michael, 01-09-2013

Lawaai van vliegtuigen?

Aangezien het hotel vlak bij het vliegveld ligt vraag ik me af of er overlast is van vliegtuigen die opstijgen en landen?

juma7177, 01-01-2014

In heel can pastilla heb je eigenlijk geen last van de vliegtuigen. Het is juist leuk om te zien.

• VerzorgingHalfpension, Volpension
  • Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand200 m, 3 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Strand toegangGescheiden door straat

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Huishoudelijke apparatuurGratis minibar, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkerenBetaald