Hotel Playa

44 reviews over Hotel Playa

• 2017
    6Lisa11-08-2017

Matig

De service bij de bar is erg slecht! Je moet lang wachten voor je wat te drinken krijgt. Soms staan er wel 15 mensen in de rij. Vaak komt het voor dat de eet zaal vol zit en moet je wachten tot er een plek vrij komt. De kamer is veder prima alleen de bedden zijn slecht! Het zijn 2 losse bedden en schuiven telkens uit elkaar. Ook is er geen fatsoenlijke zitplek op de kamer. Er is geen koelkast op de kamer, het is wel mogelijk tegen betaling (1 week €40). Voor de kluis op de kamer en de wifi moet je ook betalen. Ik zal niet weer voor dit hotel kiezen.

• Oude reviews

4Mil02-12-2016

Oneerlijke handelspraktijken

Formule All Inclusive geboekt maar men doet er alles aan zodat je bijna geen mogelijkheid hebt om een drankje te consumeren, zoals overdag er voor te zorgen dat er slechts heel sporadisch barpersoneel is, want die moeten in refter gaan klussen. Tijdens een ruzie met een andere gast hoorde ik de eigenaar zeggen dat 2 drankjes per dag rum voldoende waren.

Met vrienden

• 9Régine26-04-2016

Bijzonder...

Ik kan mij niet voorstellen dat de laatste review bij dit hotel hoort! Het past totaal niet bij mijn beleving. (ben meerdere keren geweest). Dit hotel is super schoon! En de opmerking over het eten... Echt, deze review past niet bij de klasse die dit hotel heeft! Zoveel klasse dat als je je ongenoegen kenbaar maakt, men er alles aan doet om het je naar de zin te maken!

Verder valt het mij op dat er veel oude foto's op deze site staan. Het hotel is inmiddels volledig gerenoveerd. Kijk ook op de facebookpagina van het hotel.

• 2Glenn06-10-2015

Nooit meer

Kamers zijn saai en niet proper ! 1 maal propere lakens gekregen in 1 week tijd ! badkamer laat alles te wensen over , geen enkel rekje om iets op te plaatsen ! wifi 20 euro per week en werkt voor 40 procent , frigo op de kamer 40 euro voor een week !!!!! Eten is een dikke vette nul 0 en dan te zwijgen over de all in dus doe dat zeker niet !!!!!!!! Animatie Nooit gezien.

• 10Régine27-02-2015

Wijziging in All Inclusive

Er is meer toegevoegd aan de All Inclusive-formule, o.a. rode en witte wijn en rosé. :D Je kunt nu ook een koelkast(je) huren via het hotel. Info bij de receptie.

• 9Anne de Munck09-08-2014

Super Vakantie

Een super hotel met zeer vriendelijk personeel. De ligging is perfect, 10 stappen en je bent op het strand. Het hotel is super schoon en heeft een mega goede service. Wij hadden een kamer op de eerste verdieping aan de voorkant dus prachtig uitzicht. Zeker weten voor herhaling vatbaar.

• 8Régine30-09-2013

Ideaal voor een paar dagen strandvakantie

Mooi gerenoveerd hotel. Kamers aan de zijkant zijn klein maar voldoende. Badkamer is klein, douchehoek TE klein. Helaas geen koelkastje op de kamer. Bedden zijn goed, maar de matrassen zijn net iets te klein voor grote(re) mensen. Kamers aan de zijkant hebben een klein balkon of géén balkon(!). Twee stoeltjes op het balkon, geen tafeltje, ook niet op de grotere balkons van de kamers aan de voorzijde. De kamers op de bovenste verdieping aan de linkerzijde hebben allen een balkon van 5x4 meter met ligbedden. All inclusive-formule ideaal, maar kijk van te voren goed wat wel en niet inbegrepen is!! Het zwembad heeft plaatsgemaakt voor een royaal terras op de begane grond. Het dakterras is volledig betegeld, voorzien van fijne ligbedden en een jacuzzi en biedt een prachtig uitzicht. Restaurant is voldoende. Zowel ontbijt, lunch als diner is goed verzorgd. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Per taxi (16 euro) binnen 10 minuten van luchthaven naar het hotel en v.v.

• 9Lianne07-08-2013

Leuk hotel

Ideale ligging . Lief personeel. Goed eten dus een goed all inn hotel voor een redelijke prijs

• 8Starreburg22-07-2013

Mooie plek!

Prima hotel op een uitstekende locatie. Je loopt vanuit het hotel meteen het strand op. Alles is nieuw, schoon en modern. Het enige minpuntje is dat de kamers wat klein zijn.

• 7Marja Velder27-05-2013

Mooi gerenoveerd hotel

Renovatie van dit hotel zeker geslaagd. Eten is simpel, niets bijzonders. Alleen volwassenen vanaf 18 jaar, dus geen kinderen. Geen koelkast op de kamer, geen tafeltje op balkon. Al je drinken in plastic bekertjes. Geen voorzieningen voor drogen van wasgoed cq badlakens. Op de hoogste verdieping hebben de kamers met zijzeezicht 2 ligbedden op hun terras. Op het dakterras ligbedden met jacuzzi. Een mooi buitenterras aan de boulevard.

0 tips over Hotel Playa

0 vragen over Hotel Playa

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt
      • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
      • Eten en drinkenBrunch, Diner

• Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
      • Kleur van het strandLicht
      • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
      • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
      • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Catering aanwezig

• Soort gerechtenInternationaal, Regionaal, Spaans

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
      • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
      • Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
      • Op het terreinBagageruimte, Terras
      • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Dokter, Fietsverhuur, Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats