Hotel Nautic

Wellness hotel, Hotel aan zee, Kinderhotel, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag26°16°
Hotel Nautic

9 reviews over Hotel Nautic in het Nederlands

Fijn.Maar balkon op 4e etage niet! Geen privacy.

Andrie Korst
1-10-2018

Prima hotel. Heel fijn ontbijt. Centraal in Can Pastillas. Wij zaten op de 4e etage en hadden zeezicht maar er is geen privacy op je balkon. De afscheidingen zijn laag dus je ziet en hoort meteen je buren. Heel jammer.

Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Fantastich hotel

sandra
15-9-2018

Prachtig net Hotel met een perfecte ligging , kamers netjes verzorgt elke dag schone handdoeken en bedje gespreid. Het personeel vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt was zeer uitgebreid. Jammer dat het zwembad boven op het dak s morgens nog dicht was.

Van Leeuwe
15-9-2018

Super hotel , je voelt je thuiskomen, zoals het omschreven staat.

Gereisd Met oudere kinderen in september 2018

Preisdaler

Goed gelegen en mooi ingericht hotel.

Rita
25-6-2016

Zeer vriendelijk personeel. Een aanrader is een fiets te huren en langs de kust te rijden en te genieten van de mooie zichten !

Gereisd Met partner in juni 2016

Nooit meer een kamer met zeezicht

Irene
30-10-2011

We kregen een verkeerde kamer aan de achterkant i.p.v. kamer met zeezicht. De jongen achter de balie had veel tijd nodig om ons uiteindelijk een kamer op de hoogste verdieping toe te wijzen. We begrepen wel waarom: de badkamer was klein, stonk naar riool, de wc lekte, de douche deed het slecht, de bedden piepten en een poot zat los en de lift stopte vlak naast de kamer. Omdat de airco verkeerd gemonteerd was, hielden we 's nachts de pui open. Hierdoor hoorde je volop de opstijgende vliegtuigen (afhankelijk van de wind). We kregen na 3 dagen een andere kamer toegewezen. Een prachtige kamer en badkamer. Ook hier ondervonden we weer minpunten: de kamer was tegenover een pannenkoeken restaurant waar tot 's avonds laat luidruchtig voetbalwedstrijden worden gekeken. De kamers zijn erg gehorig en in de badkamer kan je echt woordelijk de buren verstaan. Verder is het hotel mooi en modern. Het eten goed.

Gereisd Met partner in oktober 2011

Erg goed, voor herhaling vatbaar. een aanrader

N & D
5-9-2011

Het hotel ziet er allemaal erg goed uit. Ook het eten is erg goed. Het strand is dichtbij en het zwembad zit op het dak en is wel klein en koud. Verder heb je meer dan genoeg lig stoelen boven op het dak en een bar om drinken te halen. Op de meeste sites staat ander half uur lopen van de hoofdstad. Je bent indd in ander half uur lopen in de hoofdstad maar dan moet je zeker nog 30/45 min lopen wil je op de gezellige plekken komen. Je zit wel redelijk dicht bij het vliegveld dus hoor en zie je vaak vliegtuigen. Ik vond dat niet storend maar kan me voorstellen dat sommige mensen dat wel vinden. Toen we aankwamen was het hotel overboekt! dus werden we om half 12 savonds nog met een taxi naar een ander hotel gebracht. Na daar een nacht te hebben geslapen zijn we weer terug gegaan met de taxi(gratis) en kregen we een kamer als compensatie van die ene nacht kregen we SIDE sea view, gratis huiswijn en water bij avond eten. Ook kregen we gratis spa en sauna voor de hele vakantie. wel netjes dus

Gereisd Met partner in augustus 2011

Prachtig hotel. Heel modern ingericht.

Marianne
11-4-2011

Mooi gelegen, uitkijk over de haven. Mooie kamers en heel lekker eten waar niet mee geknoeit wordt. Er staat een kok bij die alles van vlees of vis bakt of grilt. Het personeel is vriendelijk. Ik vind het een aanrader. Wij zullen hier zeker nog eens teruggaan.

Gereisd Met partner in Wed Mar 30 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

fantastiche plek om te ontstressen

Breckpot
29-10-2010

Hotel Nautic mooi hotel zijn sterren waard , rustig gelegen en toch bij alles kort bij

Gereisd Met partner in oktober 2010
2006

zeer zwak, wanneer je hotel betreedt waan je je in de '50.

kerckhofs willy
26-9-2006

zeer zwak, wanneer je hotel betreedt waan je je in de jaren '50. zijn na 1 nacht verhuist naar ander hotel ,dankzij medewerking hotelmanager.

Gereisd Anders in september 2006

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans, Nederlands

• ZwembadAanwezig, Barrièrevrije toegang, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurGratis minibar, Kluis, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsKapper
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Terras, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Party service, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Steen & edelsteen sauna, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenAyurveda, Fysiotherapie, Lichaamsbehandelingen, Massages, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Paardrijden
  • BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Nautic in Can Pastilla, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Nautic zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.