Hotel Las Arenassterstersterster

Tonen op kaart

33 reviews over Hotel Las Arenas

• 9maria24-09-2013

Prima!

Prima hotel! Eenvoudig maar netjes. Schoon. Geen insect gezien! Eten is niet van hoogstaand culinair niveau maar er is altijd wel iets dat men lust en het is redelijk uitgebreid. Kamers zijn prima. Badhanddoekenservice aanwezig. Het bijbehorende zwembad vonden wij wat deprimerend zo tussen de muren, maar de ligging aan het strand maakte alles weer goed! Huur bedje op strand prijzig; €5,35 per bed!

Gereisd met vrienden in juli 2013

• 8Jan 22-09-2013

Prima ligging en heerlijk terras rondom het hotel.

Was erg sceptisch na het lezen van een eerdere recensie. Kamers zijn heel modern, keurige badkamer, mooi restaurant, heel gevarieerde buffetten, zowel s middags alss avonds. Heel vriendelijk personeel, drinken in plastic alleen als je er om vroeg om het mee te nemen naar het strand. De omgeving was rustig. Het is heel schoon op straat. Elke dag loopt er iemand met een karretje en veegt elk peukje en papiertje op. Koffie en thee kwam uit een machine en was prima . Kamers worden elke dag schoon gemaakt. De dokter moest voor mijn man komen en ik vroeg aan het kamermeisje of ze de kamer snel klaar kon hebben. Binnen 10 minuten was het gebeurt. Omdat mijn man ziek was konden we niet naar Palma en ook niet fietsen. Dus een reden om hier nog eens heen te gaan. We zullen dan ook weer zeezicht boeken. Het enige minpuntje vonden wij; er staat geen tafeltje op het balkon.

Gereisd met partner in september 2013

• 8J.karsmakers18-09-2013

Goed bevallen ondanks onzin verhalen .

Hotel is netjes en verzorgd personeel vriendelijk op een enkeling na. Het eten was perfect snap de slechte recensies niet tafels waren keurig verzorgd en netjes gedekt het buffet werd steeds bij gevuld indien dit nodig was.kamers werden elke dag schoongemaakt en handdoeken werden vervangen. Drankjes voor naar het strand werden in plastic bekers geserveerd en anders ging het in glazen. Wij gaan zeker nog eens terug.

Gereisd met partner in september 2013

• 9jma kremers18-09-2013

prima hotel

zijn in dit hotel geweest en dit is ons prima bevallen het eten was goed en voldoende variatie kamer goed en schoon wel gehorig personeel over het algemeen vriendelijk en vooral de ligging van het hotel is prima aan boulevaard en strand hotel is een aanbeveling waard

Gereisd met partner in januari 2013

• 5Wim17-09-2013

Geen volgende keer

Stoffig hotel met geen vriendelijk bedienend personeel. Matig eten. Wat zeer onvriendelijk is is dat je als " all inclusieve" gast" drinken krijgt in plastic bekers. Dit om denk ik zo min mogelijk te schenken. Dat is ze bij onze familie gelukt. Wij , ouder paar met 2 tieners. We bestelde als niet all inclusieve. Wel bij betalen maar drinken in een normaal glas. Jammer . Prettige ligging bij het strand. Prachtige fiets route naar palma.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

• 6ingeborg06-09-2013

leuk voor een keer maar zou niet meer teruggaan

voor ons geen 4 sterren maar voor een 3 sterren kan die door. Ik ben dol op de zee maar wil ook graag keer in het zwembad maar in dit zwembad 4 slagen slaan en je bent aan het eind.dus erg klein en de moiete niet om er te gaan zwemmen.dat was echt minpunt.

ontbijt redelijk veelal het zelfde enniet op tijd met aanvullen bij ons teminste. en waren altijd op tijd.

schoonmaak prima in orde.

bedden hard en niet weggelegd voor lange mensen zoals wij. kamer wel netjes ,badkamer in orde,balkon prima.

groot voordeel je loopt hotel uit en staat op het strand en zee loopt langzaam af dus heerlijk.

animatie aanwezig iedere avond organiseren ze wat.

je zit met hotel een eindje van het drukke gedeelte af maar wil je erheen pak het treintje 4,50 heen en terug en je bent er zo.

personeel erg vriendelijk leuk voor een keer maar zou absoluut niet teruggaan voor nog een keer.

en let op geen parkeergelegenheid.

Gereisd met partner in augustus 2013

• 1Akim El Hadji16-08-2013

Nooit meer

Het enige wat goed is , is de ligging en voor de rest is het een grote vieze rotzooi. Ontbijt was een grote gevangenis kantine , waar men in massa eieren bakt en in een grote schaal gooit . Koffie /thee was ondanks de keuze gewoon koud en meer water dan koffie.Vleeswaren en andere beleg waren niet vers en lagen er waarschijnlijk al weken . tafels werden niet gedekt , moesten we zelf doen en alsmede werden deze in de traagste versnelling afgeruimd. kamers zijn dringend aan onderhoud toe en heel gehorig , badkamer vol kakkerlakken en andere insekten. Kortom een grote rotzooi , te weinig personeel niet schoon .. Ik raad niemand hierheen te gaan ,laat staan voor het geld wat je kwijt bent. Dit Hotel had nooit 4 STERREN mogen krijgen/hebben.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

• 8jan en jet13-07-2013

Goed hotel aanrader

Een leuk goed gelegen hotel rustig en aangename omgeving lekker eten veel variatie Alleen het personeel mocht wat vriendelijker zijn

Gereisd met partner in juni 2013

• 7L. van Wegen30-03-2013

Mooie ligging, schoon maar geen 4 sterren

Las Arenas ligt erg mooi aan het strand van Can Pastilla. Het hotel is al wat ouder maar de kamers zijn schoon, badkamer prima en het uitzicht is geweldig. Personeel is vriendelijk. Ontbijtbuffet en Avondbuffet verdient max. 3 sterren en zeker geen 4. Prijs-kwaliteit is zeker ok.

Gereisd met partner in maart 2013

• 9ted04-10-2012

goed hotel op prima locatie

Goed en schoon hotel op steenworpafstand van strand en centrum. vriendelijk personeel en prima kamers. eten in buffetvorm is zeer goed, alleen soep en patat koelt snel af. Wij komen zeker nog eens terug. Op de mooie boulevard rijd een toeristentreinje naar el arenal waar je op verchillende plaatsen kan in en uitstappen 4 euro per retour. In de kamers zijn een fohn en koelkast aanwezig.

Gereisd met vrienden in oktober 2012

4 tips over Hotel Las Arenas

• Jan , 22-09-2013

De kamers aan de zwembad zijde hebben niet zo`n mooi uitzicht. Wij hadden zeezicht geboekt en keken over de hel baai uit.

• jma kremers, 18-09-2013

bezoek aan aquarium vlak in de buurt goed te belopen en de stad palma per fiets of openbaar vervoer mooie stad

• ted, 04-10-2012

Ga eens naar de kathedraal in palma met de bus voor 1,50 bus 15. neem ook eens het toeristentreintje naar el arenal voor 4 eur pp. retour.

1 vraag over Hotel Las Arenas

• astrid, 13-01-2013

strandbedjes

wie kan mij vertellen of er bedjes aanwezig zijn op het strand en of er voor moet worden betaald en hoeveel bvd gr astrid

Akim El Hadji, 16-08-2013

Er zijn Bedden op het strand met Parasol 2 bedden € 16,05 vreemd bedrag ,maar overal zelfde prijs.. Strand is schoon

lenie.dekker, 22-09-2013

Een parasol kost € 5.35 en een bedje ook. Dus voor een dagje strand betaal je € 16.05. Wij wilden een uurtje en dat was net zo duur als een hele dag. Koop een parasol voor 12.95 en een luchtbed voor zo`n 6 euro en dat heb je er in 1 dag uit. Veel plezier.

Hotel Las Arenas info

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk