Hotel Las Arenassterstersterster

Tonen op kaart

33 reviews over Hotel Las Arenas

• 2019
    8Annemarie Stokkink Bouwhuis30-10-2019

Super, wij komen zeker terug!

Wij verbleven hier in de herfstvakantie, het is een mooi gerenoveerd hotel en betaalbaar! De kamers zijn netjes alleen vind ik de open kast zonder deuren wat minder en geen lades om wat spullen in te bergen en een sprei op bed vind ik niet oke bij ons zat er nog haar op van iemand dus die heb ik van het bed gehaald in melding van gemaakt hebben ook geen ander sprei gekregen maar dat vind ik geen punt verder werd er iedere dag schoongemaakt en schone handdoeken neergelegd. Ontbijt is super alleen moet je wel op tijd gaan want anders moet je in de rij staan om te wachten tot een tafel vrij is aangezien het in de ochtend nog te koud was om buiten te eten. We vonden het ook jammer dat er geen strandbedjes met parasols meer stonden op het strand voor het hotel daarvoor moet je ongeveer 300 meter lopen. De locatie is super vlak bij het vliegveld en direct tussen restaurants en winkeltjes en met het treintje kun je naar el arenal €9 retourtje

Gereisd met partner in oktober 2019

• 8M. Castelijns04-08-2019

Geweldig vernieuwd hotel!

Mooi hotel, direct aan zee. Hotel is dit jaar gerenoveerd in Ibiza-style. De kamers zijn netjes. Fijne bedden en fijne douche. Wat het allermooiste is is het dakterras met bar en pool. Het uitzicht is daar geweldig!!. Het ontbijt is goed maar soms is het net wat te druk. Ik zou dit hotel zeker aanbevelen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 2018
    9Irene06-05-2018

Voor de 4 de keer hier en zeer tevreden.

het personeel weer even vriendelijk en propere kamers en zoals iedere keer heerlijk eten. Jammer dat ze 9 maanden sluiten voor renovatie. Daarna geen AI meer maar half pension,

Gereisd met partner in april 2018

• Oude reviews

3Harry Meurs17-09-2017

Niet gauw meer

Bij aankomst was onze kamer vrij, maar we mochten er niet in, pas na 14.00 uur, wij vroegen omdat we al meer dan 24 op reis waren of wij een broodje met koffie mochten nuttigen eventueel tegen betaling, maar ook dat ging niet. aan de bar ging het wel, maar peperduur. de bedden waren slecht, ik heb vanaf de eerste nacht krom gelopen van de pijn in mijn rug. bij vertrek om 6.00 uur vroegen wij of wij iets konden ontbijten en dat ging. toen wij in de restauratie gingen zeer vroeg was er niets. dit hotel was erg gedateerd en echt niet aan te bevelen. Wat het eten betrof, was iedere dag hetzelfde en op vrijdag geen diner maar dessertbuffet. Het zwembad was een hel, ben nog nooit in een vakantie niet in het zwembad geweest.

Gereisd met partner in augustus 2017

• 8Kathelina27-07-2017

Aangenaam

Las Arenas, Can Pastilla

Het verblijf in las Arenas was aangenaam en ontspannen. Op de locatie en terrassen om het hotel en aan de boulevard is het prettig en gezellig vertoeven, een mooi uitzicht o.a.. op de jachthaven. Wij waren met z’n vieren en hadden 2 kamers naast elkaar, verbonden door een gesloten deur, misschien dat daardoor deze kamers ietwat gehorig zijn? Op verzoek 1 kamer voor een mindervalide vriendin; de enige aanpassing is dat er alleen een douche is zodat men niet in een bad hoeft te stappen. De toegang tot het hotel met een rolstoel is niet echt gemakkelijk en met en rolstoel in de lift is bijna niet te doen, de persoon die de rolstoel rijdt moet er bijna opgevouwen in en het is zeer moeilijk om de deur open te doen, die gaat namelijk niet automatisch open, gelukkig waren er altijd behulpzame mensen in de buurt.
    De liften zijn te klein, als 1 persoon een paar koffers bij zich heeft is het al passen en meten! Bovendien waren, in de tijd dat wij in het hotel verbleven, de lift(en) vaak ‘buiten gebruik’. Dus toegankelijk voor minder validen is een understatement. Het personeel is uiterst behulpzaam en vriendelijk. De kamers worden zeer schoon gehouden en in het restaurant wordt je meteen geholpen aan de tafel die keurig gedekt wordt. De drankjes worden snel opgenomen en gebracht, en gebruikt servies en bestek wordt regelmatig afgeruimd. Bij het ontbijt kan een glas cava gedronken worden, staat uitnodigend bij de ingang gekoeld klaar ! Het eten in buffetvorm was goed, vers, altijd voldoende salades en fruit en voor ieder wat wils mede door de live- cooking corner. Het zwembad is erg klein, wel leuk om daar even iets te drinken bij de bar, na een bezoek aan het strand. Het strand is mooi en schoon, klein stukje lopen vanaf het hotel, makkelijk als je een drankje wilt halen!, en ook met de rolstoel goed te bereiken, via afrit boulevard en het eerste stuk zand is tamelijk ’hard’ . Stoelen en parasols zijn te huur voor 5,35 euro per unit, handdoekenservice in het hotel. Can Pastilla en de boulevard zijn leuk en levendig met veel restaurants, leuke winkels, etc. en bushaltes (treintje) om de hoek van het hotel, men kan alle kanten op. De animatie probeert het goed te doen, maar er wordt o.i. niet op de juiste manier aangegeven, wat en hoe laat e.e.a. plaatsvindt.
    Wij hebben het erg naar onze zin gehad in Las Arenas!

Gereisd met vrienden in mei 2017

• 10Moonen joseph18-05-2017

Fijn en proper hotel

We waren voor de 2 de maal in dit hotel. Het was ons vorig jaar goed bevallen. Het hotel ligt tegenover de zee, ideaal. Er is een mooie boulevard en je kan met de fiets naar La Palma. Het eten vonden we best goed, beter dan vorig jaar. Wij komen binnen enkele maanden hier weer naartoe. Dat zegt dus genoeg.

Gereisd met partner in april 2017

• 5daantje25-10-2016

leuk hotel, maar alleen om te slapen

Het hotel is schoon, de kamers goed, en het personeel vriendelijk. Alleen het eten was erg slecht. Oud brood bij het ontbijt, koud eten wat warm hoorde te zijn, en weinig variatie. Vaak als we wat later gingen eten, was er aan nagerechten niet veel meer. En als je half pension had,kon je alleen maar een hele fles wijn bestellen bij het eten. Het zwembad was ook helemaal niets. Heel klein en niet echt schoon. De ligging is wel erg mooi, maar wij raden dit hotel niet aan, zeker niet met half pension of all in

Gereisd met partner in oktober 2016

• 7Elly Houben25-06-2016

Perfecte ligging Geweldig personeel

Het is wel iets gedateerd maar wel goed schoon.....voor 4 sterren iets te hoog gegrepen

Gereisd met partner in juni 2016

• 7Diny08-06-2016

Fantastisch!

We waren van 24 mei t.m 7 juni in dit hotel prijs kwaliteit is prima het personeel vriendelijk en behulpzaam, de kamers schoon en de bedden goed, de ligging is top direct aan de zee. Het eten gevarieerd en goed warm het zwembad is erg klein maar met de zee en een prachtig strand zo dicht bij mag dat geen probleem zijn. De omgeving is prachtig, supermarkt en winkeltjes in de buurt en het is er gezellig en levendig. Je kunt heerlijk fietsen op aangelegde fiets paden en kilometers wandelen over de prachtige boulevard of slenteren door de mooie straatjes. Palma is een prachtige stad met veel kunst en cultuur en een mooi winkelcentrum, de trip met bus boot en houten trein is een aanrader! In tegenstelling wat sommige mensen schrijven vinden wij Hotel Las Arenas een aanrader en vragen ons dan ook af hoe de mensen thuis leven die commentaar hebben op dit hotel.

Wij komen graag terug in dit Hotel met het gastvrije en behulpzame personeel!

Gereisd met partner in juni 2016

• 8Peter10-08-2014

Prima hotel

We zijn van 3 t/m 10 juli 2014 in dit hotel geweest. Het eten was heel goed. De kamers zijn klein maar schoon. De ligging is fantastisch aan de boulevard. De straat oversteken en je bent op het strand. Je kunt drinken vanaf de bar mee naar het strand nemen. Het zwembad is zeer klein tussen muren en weinig ligstoelen. Weinig Nederlanders. Zeker geen 4 sterren maar een goed 3 sterren hotel. Voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in juli 2014

4 tips over Hotel Las Arenas

• Jan , 22-09-2013

De kamers aan de zwembad zijde hebben niet zo`n mooi uitzicht. Wij hadden zeezicht geboekt en keken over de hel baai uit.

• jma kremers, 18-09-2013

bezoek aan aquarium vlak in de buurt goed te belopen en de stad palma per fiets of openbaar vervoer mooie stad

• ted, 04-10-2012

Ga eens naar de kathedraal in palma met de bus voor 1,50 bus 15. neem ook eens het toeristentreintje naar el arenal voor 4 eur pp. retour.

1 vraag over Hotel Las Arenas

• astrid, 13-01-2013

strandbedjes

wie kan mij vertellen of er bedjes aanwezig zijn op het strand en of er voor moet worden betaald en hoeveel bvd gr astrid

Akim El Hadji, 16-08-2013

Er zijn Bedden op het strand met Parasol 2 bedden € 16,05 vreemd bedrag ,maar overal zelfde prijs.. Strand is schoon

lenie.dekker, 22-09-2013

Een parasol kost € 5.35 en een bedje ook. Dus voor een dagje strand betaal je € 16.05. Wij wilden een uurtje en dat was net zo duur als een hele dag. Koop een parasol voor 12.95 en een luchtbed voor zo`n 6 euro en dat heb je er in 1 dag uit. Veel plezier.

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk