Hotel Las Arenas

Hotel Las Arenas
7,2

22 reviews over Hotel Las Arenas in het Nederlands

Voor de 4 de keer hier en zeer tevreden.

Irene
6-5-2018

het personeel weer even vriendelijk en propere kamers en zoals iedere keer heerlijk eten. Jammer dat ze 9 maanden sluiten voor renovatie. Daarna geen AI meer maar half pension,

Niet gauw meer

Harry Meurs
17-9-2017

Bij aankomst was onze kamer vrij, maar we mochten er niet in, pas na 14.00 uur, wij vroegen omdat we al meer dan 24 op reis waren of wij een broodje met koffie mochten nuttigen eventueel tegen betaling, maar ook dat ging niet. aan de bar ging het wel, maar peperduur. de bedden waren slecht, ik heb vanaf de eerste nacht krom gelopen van de pijn in mijn rug. bij vertrek om 6.00 uur vroegen wij of wij iets konden ontbijten en dat ging. toen wij in de restauratie gingen zeer vroeg was er niets. dit hotel was erg gedateerd en echt niet aan te bevelen. Wat het eten betrof, was iedere dag hetzelfde en op vrijdag geen diner maar dessertbuffet. Het zwembad was een hel, ben nog nooit in een vakantie niet in het zwembad geweest.

Aangenaam

Kathelina
27-7-2017

Las Arenas, Can Pastilla

Het verblijf in las Arenas was aangenaam en ontspannen. Op de locatie en terrassen om het hotel en aan de boulevard is het prettig en gezellig vertoeven, een mooi uitzicht o.a.. op de jachthaven.

Wij waren met z’n vieren en hadden 2 kamers naast elkaar, verbonden door een gesloten deur, misschien dat daardoor deze kamers ietwat gehorig zijn?

Op verzoek 1 kamer voor een mindervalide vriendin; de enige aanpassing is dat er alleen een douche is zodat men niet in een bad hoeft te stappen.

De toegang tot het hotel met een rolstoel is niet echt gemakkelijk en met en rolstoel in de lift is bijna niet te doen, de persoon die de rolstoel rijdt moet er bijna opgevouwen in en het is zeer moeilijk om de deur open te doen, die gaat namelijk niet automatisch open, gelukkig waren er altijd behulpzame mensen in de buurt.

De liften zijn te klein, als 1 persoon een paar koffers bij zich heeft is het al passen en meten! Bovendien waren, in de tijd dat wij in het hotel verbleven, de lift(en) vaak ‘buiten gebruik’.

Dus toegankelijk voor minder validen is een understatement.

Het personeel is uiterst behulpzaam en vriendelijk. De kamers worden zeer schoon gehouden en in het restaurant wordt je meteen geholpen aan de tafel die keurig gedekt wordt. De drankjes worden snel opgenomen en gebracht, en gebruikt servies en bestek wordt regelmatig afgeruimd. Bij het ontbijt kan een glas cava gedronken worden, staat uitnodigend bij de ingang gekoeld

klaar !

Het eten in buffetvorm was goed, vers, altijd voldoende salades en fruit en voor ieder wat wils mede door de live- cooking corner.

Het zwembad is erg klein, wel leuk om daar even iets te drinken bij de bar, na een bezoek aan het strand.

Het strand is mooi en schoon, klein stukje lopen vanaf het hotel, makkelijk als je een drankje wilt halen!, en ook met de rolstoel goed te bereiken, via afrit boulevard en het eerste stuk zand is tamelijk ’hard’ . Stoelen en parasols zijn te huur voor 5,35 euro per unit, handdoekenservice in het hotel.

Can Pastilla en de boulevard zijn leuk en levendig met veel restaurants, leuke winkels, etc. en bushaltes (treintje) om de hoek van het hotel, men kan alle kanten op.

De animatie probeert het goed te doen, maar er wordt o.i. niet op de juiste manier aangegeven, wat en hoe laat e.e.a. plaatsvindt.

Wij hebben het erg naar onze zin gehad in Las Arenas!

Fijn en proper hotel

Moonen joseph
18-5-2017

We waren voor de 2 de maal in dit hotel. Het was ons vorig jaar goed bevallen. Het hotel ligt tegenover de zee, ideaal. Er is een mooie boulevard en je kan met de fiets naar La Palma. Het eten vonden we best goed, beter dan vorig jaar. Wij komen binnen enkele maanden hier weer naartoe. Dat zegt dus genoeg.

leuk hotel, maar alleen om te slapen

daantje
25-10-2016

Het hotel is schoon, de kamers goed, en het personeel vriendelijk. Alleen het eten was erg slecht. Oud brood bij het ontbijt, koud eten wat warm hoorde te zijn, en weinig variatie.

Vaak als we wat later gingen eten, was er aan nagerechten niet veel meer.

En als je half pension had,kon je alleen maar een hele fles wijn bestellen bij het eten. Het zwembad was ook helemaal niets. Heel klein en niet echt schoon. De ligging is wel erg mooi, maar wij raden dit hotel niet aan, zeker niet met half pension of all in

Perfecte ligging Geweldig personeel

Elly Houben
25-6-2016

Het is wel iets gedateerd maar wel goed schoon.....voor 4 sterren iets te hoog gegrepen

Fantastisch!

Diny
8-6-2016

We waren van 24 mei t.m 7 juni in dit hotel prijs kwaliteit is prima het personeel vriendelijk en behulpzaam, de kamers schoon en de bedden goed, de ligging is top direct aan de zee.

Het eten gevarieerd en goed warm het zwembad is erg klein maar met de zee en een prachtig strand zo dicht bij mag dat geen probleem zijn.

De omgeving is prachtig, supermarkt en winkeltjes in de buurt en het is er gezellig en levendig.

Je kunt heerlijk fietsen op aangelegde fiets paden en kilometers wandelen over de prachtige boulevard of slenteren door de mooie straatjes.

Palma is een prachtige stad met veel kunst en cultuur en een mooi winkelcentrum, de trip met bus boot en houten trein is een aanrader!

In tegenstelling wat sommige mensen schrijven vinden wij Hotel Las Arenas een aanrader en vragen ons dan ook af hoe de mensen thuis leven die commentaar hebben op dit hotel.

Wij komen graag terug in dit Hotel met het gastvrije en behulpzame personeel!

Prima hotel

Peter
10-8-2014

We zijn van 3 t/m 10 juli 2014 in dit hotel geweest. Het eten was heel goed. De kamers zijn klein maar schoon. De ligging is fantastisch aan de boulevard.

De straat oversteken en je bent op het strand. Je kunt drinken vanaf de bar mee naar het strand nemen. Het zwembad is zeer klein tussen muren en weinig ligstoelen. Weinig Nederlanders. Zeker geen 4 sterren maar een goed 3 sterren hotel.

Voor herhaling vatbaar.

Prima!

maria
24-9-2013

Prima hotel! Eenvoudig maar netjes. Schoon. Geen insect gezien! Eten is niet van hoogstaand culinair niveau maar er is altijd wel iets dat men lust en het is redelijk uitgebreid. Kamers zijn prima. Badhanddoekenservice aanwezig. Het bijbehorende zwembad vonden wij wat deprimerend zo tussen de muren, maar de ligging aan het strand maakte alles weer goed! Huur bedje op strand prijzig; €5,35 per bed!

Was erg sceptisch na het lezen van een eerdere recensie. Kamers zijn heel modern, keurige badkamer, mooi restaurant, heel gevarieerde buffetten, zowel `s middags als `s avonds.

Heel vriendelijk personeel, drinken in plastic alleen als je er om vroeg om het mee te nemen naar het strand. De omgeving was rustig. Het is heel schoon op straat. Elke dag loopt er iemand met een karretje en veegt elk peukje en papiertje op. Koffie en thee kwam uit een machine en was prima . Kamers worden elke dag schoon gemaakt. De dokter moest voor mijn man komen en ik vroeg aan het kamermeisje of ze de kamer snel klaar kon hebben. Binnen 10 minuten was het gebeurt. Omdat mijn man ziek was konden we niet naar Palma en ook niet fietsen. Dus een reden om hier nog eens heen te gaan. We zullen dan ook weer zeezicht boeken. Het enige minpuntje vonden wij; er staat geen tafeltje op het balkon.

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Las Arenas in Can Pastilla, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Las Arenas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Las Arenas scoort een 7.23 uit 10 op basis van 31 reviews.