Hotel aan zeeWeer vandaag32°20°
7,2

44 reviews over Hotel JS Palma Stay in het Nederlands

Geweldig hotel met uitgebreid eten!

Maud
30-1-2018

Js Palma stay hebben wij ervaren als een heel fijn verblijf. Er waren genoeg ligbedjes voor iedereen, zwembad was groot genoeg. Ook vonden wij het heel fijn dat het adult only was en dat er dus geen kinderen rondliepen maar er gewoon een heerlijk rustige sfeer hing. Daarnaast zit je dicht bij de supermarkt en bij de boulevard waar je lekker kan eten en waar 's avonds van alles te zien was. Ook kan je lekkere cocktails drinken aan het water. Wij hadden halfpension en 's morgens was het eten erg uitgebreid, je kon van alles kiezen en er waren veel verschillende soorten vers fruit. Bij het eten 's avonds was er iedere dag een ander thema en ook dat was uitgebreid en lekker. Alles was lopend buffet en kon je gaan zitten waar je wilde. Drinken werd 's avonds bedient. Receptie was heel vriendelijk en konden je helpen bij alle vragen die je stelde en stonden 24/7 voor je klaar. Bij ons kwam de transfer naar het vliegveld niet opdagen en toen heeft de receptie snel voor ons een taxi gebeld voordat we het vliegtuig zouden missen. Minpuntje was dat er geen shows waren, dus dan gewoon naar de boulevard lopen. De bar in het zwembad vonden wij ook echt een aanrader en erg leuk! De kamer en badkamer was redelijk klein maar wij vonden dit geen enkel probleem.

Gereisd Met partner in augustus 2016

Top accommodatie.

Niek
9-9-2015

Heerlijk 8 dgn genoten van dit mooie hotel. En en de plek is fantastisch! 30 meter van het mooie zand strand. Wij komen hier zeker terug. Wel paar keer uit eten geweest. Valt iets wat tegen in het hotel. Maar zeker voedzaam.

mooi gerenoveerd hotel.

peter matthys
2-9-2015

Half pension . Goe eten . Rustig hotel. Adults only . Mooi heringerichte kamers met tv . Fitness en wellness . Een sterke aanrader . Voor ons geen minpunten .

Gereisd Met vrienden in Sat Aug 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een goed hotel!

Sharon
28-7-2015

Goed hotel in het rustige gedeelte van Can Pastilla. 30 meter tot aan zee en boulevard. Supermarkt 3 minuutjes lopen. Goede ligging. Palma de mallorca goed met de bus te bezoeken.

Hotelgasten variërend van leeftijd, ook veel jongere stellen.

Ontbijt is prima, niet alleen witte broodjes. Voldoende keus. Diner is goed, vele kleine hapjes en show cooking. Niet te vet en ook gezond eten.

Fijn zwembad met fijne ligbedjes. Niet heel groot, maar voldoende ruimte. Bedjes net voldoende. Vanaf 9 uur handdoekje leggen, maar daarna zijn meestal ook nog enkele bedjes vrij. Iedere dag op een bedje kunnen liggen. Lekker rustig door adults only concept. Bar in het water, goed vertoeven.

Kamer mooi en modern. Alles is schoon. Kamer is groot genoeg.

Personeel doet wat ze moeten doen, meer niet. maar is niet storend.

Wifi werkt perfect.

Een aanrader dus!

Gereisd Met partner in januari 2015

Heerlijk rustig hotel,

Margot Dirix
24-5-2015

Heerlijk hotel, ligt in het rustige deel van Playa de Palma, de boulevard is prachtig. Palma is goed te bereiken met de fiets.

Gereisd Met partner in Sun May 17 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Strak hotel met gebreken

phcn
7-5-2015

Ziet er allemaal netjes uit, prima ontbijt en standaard diner buffet. Echter, de kamers zijn érg klein en wat ons het meest stoorde is dat de airco het nauwelijks deed (kan een centrale instelling zijn maar het was buiten 30 graden begin mei dus dan wil je wel airco, zeker in zo'n krappe kamer). Ook zat er nauwelijks waterdruk op de douche.... En uit oogpunt van klantvriendelijkheid zou ik de gasten geen 3,50 euro per dag (!) laten betalen voor het gebruik van het kluisje in de kamer.

Gereisd Met partner in mei 2015

Supermooi gerenoveerd hotel

Sofie
19-8-2014

Dit hotel is vorig jaar volledig gerenoveerd! Het resultaat is supermooi! Designinrichting waar het overal erg gezellig vertoeven is. Heel mooie inkomsthal. Erg vriendelijk personeel die je bij alles graag verder helpen. Het restaurant en de kamers zijn erg smaakvol ingericht. Je kan zowel buiten als binnen eten. Enige minpuntje is dat de kamers eerder aan de kleine kant zijn, maar de rest maakt zoveeeeeel goed! Een aanrader.

Gereisd Met partner in januari 2014

Rustig 16+ hotel

Marcel
9-8-2014

Prima hotel op een mooie locatie, wel kort bij het vliegveld maar heb je geen last van. Gratis koelkast op de kamer, safe tegen betaling te huur. Hotel is kleinschalig met poolbar in het zwembad. fris water geen last van chloor. Restaurant is goed verzorgd. Mooie gemoderniseerde kamers. Mag wel beter gepoetst worden en bedden vaker verschonen was ook een wens.Bij de receptie spreken ze Spaans, Duits Engels en Frans in onze periode werkte er tijdelijk een Nederlander dit was wel prettig.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2014

Goed hotel maar niet meer dan dat

rubro
30-9-2013

Palma Stay is een gerenoveerd hotel met een erg trendy look. Kamers zien er prima uit, wel nogal klein, waardoor veel mensen hun koffer op het terras zetten. Ontbijt was prima in orde, echt heel veel keus en lekker. De kok bakt eitjes op verzoek. Weinig plek om buiten te eten. Deze plaatsen worden uiteraard vooral door de rokers geclaimd. 2 Kleine zwembaden. Het aantal ligbedjes leek ons wat weinig maar we hadden niet het idee dat ’s morgensvroeg alles al ‘gereserveerd’ was door het bekende ‘handdoekje leggen’. Het is een vrij onpersoonlijk hotel. Bij de receptie en in het restaurant doen ze wat ze moeten doen, maar super vriendelijk zijn ze niet. Dit geldt overigens voor heel Mallorca. De toeristen komen toch wel. Talen spreken ze ook al niet. Het hotel is gunstig gelegen. Vanuit de hoofdingang linksaf naar het drukke gedeelte met de uitstekende restaurants (Ca’n Pastilla/Playa de Palma/El Arenal) en rechtsaf de rustige natuurroute richting de hoofdstad.

Gereisd Met partner in Mon Sep 02 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

accomedatie goed eten matig tot slecht

J Eijkenboom
15-9-2013

kamers waren perfect goede schoonmaak.Tussen de middag zeer weinig te eten.weinig aanbod.Voor het aantal kamers te weinig ligbedden bij zwembad.Ontbijd was goed.S,avonds was alles smakeloos iedereen gooide maar met zout en peper voor het een beetje eetbaar te maken.Kort bij restauranjes dus dat was zo opgelost.Weinig te beleven s,avonds.Hele dag veel vliegverkeer van palma,om de 2 min een vliegtuig.best wel storrend.Zeggen ze niet erbij bij touroperator.

Gereisd Met partner in Thu Aug 29 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Volpension

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaHammam, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportSurfen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen, Paardrijden
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel JS Palma Stay in Can Pastilla, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel JS Palma Stay zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.