Hotel Java

Spanje, Mallorca, Can Pastilla

7.3Goed

• Animatie
  • Sauna

Op het eiland Mallorca ligt Hotel Java. De service is hier goed en de kamers zijn modern ingericht, maar niet al te groot. Dit hotel heeft een zwembad met ligbedjes, een buffet met veel keus en op loopafstand is er veel te doen. Het strand en de boulevard zijn ongeveer 5 minuten lopen. Hier vind je verschillende eetgelegenheden en winkels.

30 reviews over Hotel Java

• 2019
    8Gerard10-09-2019

Hotel en Mallorca voor herhaling vatbaar

Goed net hotel aardig personeel. Goed ontbijt, Je fietsen echter niet in het hotel huren 100 mtr verder op zit ook een fietsverhuurder en die is veel goedkoper dan het hotel . Is 1/3 van prijs van hotel.

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 7J.S.06-08-2019

Hotel en ligging top. Personeel niet vriendelijk.

Goede ligging. Rustig gelegen Prima eten

Minpunt: Na te zijn bestolen (oa sieraden uit hotelkamer) helpen ze je niet echt verder. Geven alleen aan dat het pasjes systeem volgens hun waterdicht is en dat de schoonmaakster ( een wat oudere dame in dit geval) het niet gedaan kan hebben? Verder totaal geen empathie van het personeel en je moet het verder zelf maar uitzoeken.Na moeizame gesprekken (Engels spreekt men slecht) uiteindelijk een uitdraai gezien van een in en uitcheck registratie van de kamer. Verder geen excuus of wat dan ook! Dit voelt niet oké en verwacht je niet van zon accommodatie!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 7MJ04-08-2019

Goed hotel maar niet perfect.

We zijn voor de derde keer in hotel Java geweest en we merkten dat de kwaliteit /prijs verhouding terug loopt. Het ontbijt en diner is minder uitgebreid en voorheen was er showcooking maar dat is ook verdwenen. Het is nog steeds goed eten maar het was andere jaren perfect.

Personeel is niet altijd even vriendelijk en behulpzaam, op een enkeling na. WiFi is ronduit slecht! Het entertainment stelt niets voor.

Het hotel is wel erg schoon en de kamers zijn prima. Geen handdoek leggen aan het zwembad en het is er erg rustig. Je loopt in een paar minuten naar het strand en de boulevard, Al met al een goed hotel maar niet perfect, wat het wel was!

• 5Rachell21-07-2019

Nooit meer. Locatie wel echte aanrader!

Je hebt maar 1 pas en kan als je weg bent niks opladen. Verder laat het entertainment erg te wensen over. In het hoogseizoen alleen op vrij- en zaterdag en niks aan. Jammer dat je geen degelijk hoofdkussen hebt. Veel van het personeel spreekt geen/slecht Engels. Gevraagd om 21:00 of we nog wat konden eten, verwezen naar het restaurant, werd gevraagd of we in het hotel verbleven (ja), aangegeven dat het dan goed was. Verder geen informatie naar het buffet geleidt waar we nog geen 5 minuten later 35€ moesten betalen. Nog geen 10 minuten later begon het personeel zelf te eten, werd er schoongemaakt met schoonmaak azijn waar dan ook de hele ruimte sterk naar rook. Kwalitatief was dit overigens ook slecht, in omgevende restaurants eet je kwalitatief veel beter voor minder geld. Binnen een halfuur werden we eigenlijk het restaurant uitgejaagd met nauwelijks wat in onze maag en 35 euro lichter. WiFi werkt niet. Locatie+ ontbijt + onderhoud+

• 9Elisabeth09-07-2019

Top! Ik raad dit hotel zeker aan.

• Het is een rustige plek. Geen last van jongeren. Hotel ligt op een goede locatie, lekker dichtbij het strand. Het eten in het hotel was erg lekker! Ik ben niet van de buffet, maar elke dag werden we verrast met nieuwe gerechten! Bij aankomst krijg je een bon voor gratis drank in het zwembad.
    • personeel vond ik best onvriendelijk.

Gereisd met vrienden in juni 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 10Hilly Wiegman30-05-2019

fantastisch

fantastisch hotel, vriendelijk personeel. Kamet niet al te groot maar prima, bedden uitstekend. Badkamer met inloop douche. Wij hebben een kamer op de 8e etage met zeezicht. Bediening en verzorging uitstekend je wordt hier echt verwend. Wij waren op 27 mei 25 jaar getrouwd en op 28 mei was ik jarig, onze kamer was versierd met bloemen e.d op mijn verjaardag kreeg ik tijdens het ontbijt gebak. Helemaal Top. het hotel is niet dichtbij el arenal maar met de bus die voor het hotel stopt ben je er in ruim 5 min. kost 1.50 een kaartje, idem dito naar palma. Wij hebben het hier reuze naar onze zin en komen zeker nog eens terug. Aan alle medewerkers van Hotel Java, onze hartelijke dank voor een fantastische week.

Gereisd met partner in mei 2019

• 2018
    8Smeets13-08-2018

Uitstekend hotel

Mooi niet zo groot hotel .Hotel service is goed en het hotel is zeer proper. Kamers zijn niet zo groot , maar mooi modern ingericht en zeer proper. Eetzaal gezellig ingericht en buffet is uitstekend, elke dag minimaal 2 soorten vis en minimaal 2 soorten vlees, 3 verschillende soorten pizza, pasta's, saladebuffet, paella, rijst, frieten , verschillende soorten groenten. Daarnaast is er elke dag een ander soort themabuffet, diverse toetjes en ijs. Zwembad met voldoende ligbedjes (wordt helaas al om 8 uur door gasten gereserveerd met hun handdoekje) . Loopafstand naar gezellige boulevard en strand is 5 minuten, met diverse winkeltjes en verschillende eetgelegenheden, Bus stopt voor de deur en voor 1,50 ben je in het centrum van Palma ( 10 minuten). Zie Tips.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 9Willem09-05-2018

Hotel, kamer, en ontbijt en diner super

Bij binnenkomst in het hotel kom je direct in een andere wereld. Modern ingericht. De kamers zijn wat klein, mijn kamer nog een metertje kleiner, maar wel nieuw ingericht met goede bedden en een prachtige badkamer. Schoonmaak iedere dag uitstekend. Het restaurant met alleen ontbijt en diner was een zeer goede ervaring. Altijd een breed scala van produkten en ook vele kleinere hapjes om gewoon te proberen. En alles super netjes met een uitstekende bediening. Ook alles life cooking. Koks super vriendelijk en zorgen er wel voor dat je bordje vol kwam. Hotel vlak bij vliegveld. Transfer van en naar ongeveer 10 minuten. Je hebt geen overlast van vliegtuigen. Hotel ligt in het het eerste gedeelte van Playa de Palma. via een boulevard kom je op de fiets makkelijk in El Arenal (6 km verder) Dit is meer het bekende feest en z..p gedeelte bekend van de tv. Het buitengedeelte heeft niet een echte tuin. Wel een zwembad

Alleen gereisd in mei 2018

• Oude reviews

10jack08-09-2017

top hotel

Cruise met hotel Java geboekt,eten in hotel was beter als op de cruise,echt leuk personeel,vooral Pilar bij de restaurant deur, was toevallig jarig in mijn vakantie leuke taart gehad met een fles prosecco en ze zongen ook nog voor ons, alles klopt van de vorige reviews,gaan snel weer.

Gereisd met partner in september 2017

• 8A.Noniem04-09-2017

Heel goed bevallen, verdiend aanbeveling

Mooi modern hotel. Geen lawaaierige toestanden. Bijzonder goede bedden. Eten was goed, ruim assortiment, warmhoudsysteem mag wel wat hoger gezet worden. Niet echt geschikt voor kleine kinderen. Zeer tevreden over ons 11-daags verblijf. Voldoende ligbedden bij het zwembad. Geen "handdoekje leggen"-toestanden, zelfs mogelijkheid om van de hemelbedden bij het zwembad gebruik te maken. Ligbedden zouden wel van een dun matrasje mogen worden voorzien, zakken soms wat door, waardoor je stang in de rug voelt. Van de nabijheid van de luchthaven nauwelijks hinder ondervonden.

Gereisd met partner in augustus 2017

Hotel Java info