Appartement Isla del Sol

Meer appartement info

30 reviews over Appartement Isla del Sol

• 6Deniise30-05-2014

Een leuke vakantie gehad

Op het oog ziet het er erg netjes uit. Mooi groot en netjes zwembad. Personeel is behulpzaam. Het heeft een restaurant maar daar hebben we niet gegeten. De kamers zien er schoon uit. 3 keer in de week werd er schoon gemaakt.

Gereisd met partner in januari 2012

• 8sandra27-10-2012

aanrader voor kleine beurzen

Prima adresje voor weinig geld (89 euro voor 5 dagen, wel eind okt), Zeer schoon, klein appartement. Goede, redelijk harde bedden. Balkon was ruim genoeg. Ook heel vriendelijk, behulpzaam personeel aanwezig in dit complex. Zwembad was klein maar zag er ontzettend gezellig uit met veel bedjes tussen prachtige beplanting. Can Pastilla zelf is redelijk leeg zo aan het eind van het seizoen. Wij hebben trouwens totaal geen last gehad van het vliegverkeer. Je zag ze wel overvliegen, maar hoorde ze amper. Binnen 5 minuten ben je aan het strand, taxi vanaf vliegveld was 15 euro.

Gereisd met vrienden in oktober 2012

• 7Gerjanne04-09-2011

Prima complex

Isla del Sol is een niet al te groot complex bestaande uit 1 en 2 kamerappartementen. Wij zaten in een 1-kamerappartement. Er stonden 2 bedden, een bank en een tafel met 2 stoelen. Daarnaast was er een grote koelkast, een keukentje met 2 keramische pitten, waar wij 2x zelf hebben gekookt, dat ging prima. Naast de keuken is nog een kledingkast. Badkamer zag er heel verzorgd uit, met een bad, toilet en wastafel. Het gebouw heeft de vorm van een L, en wij zaten precies in een hoekappartement. Op zich geen probleem, maar de buren die aan de andere kant van de hoek zaten, keken wel zo bij ons op het balkon, dat bij ons vrij klein was. Alle appartementen hebben zicht op zwembad. Schoonmaak is om de dag, bedden zijn prima. Personeel niet heel aardig. Wij kregen sleutel in onze hand en moesten zelf maar zoeken waar het was. Ligging is prima, dichtbij strand en winkels. Vliegveld dichtbij, maar niet hinderlijk, binnen hoorden we er niets van. Prima complex voor een mooie prijs!

Gereisd met vrienden in augustus 2011

• 5Tim en Elianna03-09-2011

Hier komen we niet meer terug

Oogt als geheel netjes. Ligging tov centrum is ideaal. Bed is hard maar slaapt wel goed. Ik had wel een koelkast naast mijn bed die zo nu en dan begon te brommen. Veel lawaai van vliegtuigen maar dat went. Schoonmaak en service is slecht. Na een week kregen we opgevouwen linnengoed. Toen we bij de receptie vroegen wat we hiermee moesten konden we kiezen: of 3 dagen wachten op het kamermeisje of we moesten het zelf verschonen. Uiteindelijk na een discussie kwam het kamermeisje later op de dag. Zonder kloppen kwam ze in het Spaans schreeuwend en scheldend onze kamer binnen. Na een nieuwe discussie werd het verschoond. Met deuren smijten kon ze wel goed. De dagen erna negeerde het personeel ons. Vreemd want we vroegen geen rare dingen met het bed te verschonen. Wij zijn geen klagers maar je verwacht niet zo onbeschoft behandeld te worden als gast zijnde. Geen Isla del Sol meer voor ons!

Gereisd met partner in augustus 2011

• 9raymond plender26-08-2010

leuke ervaring

mooi appartement met een mooie 2 pers. kamer het is genoeg voor een jong stel. een keer in de 2 a 3 dagen kregen we nieuwe handdoeken en het was er heel schoon en netjes. het strand is op 5 min lopen en de bus halte zit gelijk om de hoek voor 1,25 pp ga je al naar de hoofdstad palma waar je heerlijk kan winkelen. de mensen zijn erg vriendelijk. last van het vliegveld hadden wij niet ook al zit het op een steen worp afstand. de bedden waren iets minder confortabel maar het stoorde niet. mooie omgevening en er zijn genoeg eet cafe's en restaurants waar je goed kan eten voor weinig. je kan het natuurlijk zo duur maken als je zelf wilt. ook leuk voor oudere mensen en voor jongeren er rijden bussen en taxi's die je goed koop heen en weer rijden dus voor ieder wat.

Gereisd met partner in augustus 2010

• 8Antoon18-07-2010

Goed appartement voor een redelijke prijs

Wij hadden een éénkamer appartement. Hier stonden twee bedbanken in met salontafel ertussen . Je kon de de twee banken echter naast elkaar zetten waardoor je een tweepersoonsbed had. Bedden sliepen goed. Redelijk balkon. Kast met 2 pits kookgelegenheid. Voldoende om thee te zetten e.d. Niet erg geschikt om echt te koken, maar dat wilde we toch niet. Grote ijskast in de kamer. Handig voor koude dranken en ontbijt. Kluisje tegen betaling. Schone badkamer. handdoeken zijn drie keer in de week verschoond. Uitzicht op mooie binnentuin met klein zwembad en aan de overkant kijk je tegen een ander hotel. Geen vrij uitzicht. Inderdaad transfer 5-10 minuten van het vliegveld. Overdag iedere paar minuten een vliegtuig. Valt wel op maar ergerde me niet. Alle mensen van bediening zijn erg vriendelijk. Geen internet mogelijkheden. Om de hoek van de straat een winkelstraat met Telegraaf, internetcafe, Spar supermarkt en bakker. 5 minuten lopen van het strand en de boulevard met restaurantjes.

Gereisd met partner in juli 2010

• 7G de Jong02-02-2010

Leuk en lekker simpel

Na een transvertijd van tien min. kwamen wij aan in het complex, het is een hotel geweest, van een kast is en keuken gemaakt dus koken homaar.voor de rest was alles netjes, voorzien van airco prettig personeel s'morgens lekker ontbijt. mooi terras en zwembad mooie stranden en restaurantjes genoeg.vliegverkeer hadden wij geen last van. alles met de bus te doen en niet duur ligt aan het begin vd Boulev.van Playa de Palma. wij vonden het leuk app. wel wat oudbollig maar wel schoon

Gereisd met partner in augustus 2009

• 6fam albers16-08-2009

Voor ons nooit meer

Wij hebben de eerste week van augustus 8 dagen met 2 kinderen van 6 en 10 jaar in een 2 kamer appartement in dit complex gezeten. Er zitten vnml Zweden en Denen. Kinderen konden moeilijk aansluiting vinden omdat zij de enige waren die geen zweeds/deens spraken en men deed ook geen moeite hen te begrijpen. Afstand tot het strand is prima en de bus stopt idd voor de deur en is erg goedkoop dus daarover niets te klagen. De meubels zijn erg spartaans en schaars (wordt voor 4 personen verhuurd en er staat een 3 persoons bank dus 1 persoon zit altijd op een houten keukenstoel) Keuken viel van ellende uit elkaar en vies serviesgoed (wij hebben als eerste plastic bestek ed aangeschaft) In de folder stond dat je 15min van het vliegveld zit en er wel geluidsoverlast kan zijn. Dat geluid vonden wij meevallen maar je zit maar 5 min van het vliegveld ipv 15 en die kerosine lucht is niet normaal. Wij hebben hierdoor ramen en deuren gesloten gehouden. Voor ons nooit meer

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

• 8C11-09-2008

Top vakantie gehad!!

Het is een vrij simpel maar net en gemoedelijk appartementencomplex. Om de dag schone handdoeken en schone lakens op het bed....erg netjes. Over het app. niets te klagen!! Ligt op perfecte afstand van bushalte. Wij zijn vaak naar Palma geweest....absoluut een aanrader. Je kan er heerlijk shoppen veel dingen bezichtigen etc. Met de bus zo'n 15 min. rijden en het kost maar € 1,10 p.p. Het strand is ook perfect. Niet ver lopen en altijd netjes schoon. Kortom als je niet voor al te veel luxe gaat is dit het perfecte appartementencomplex!!

Gereisd met partner in augustus 2008

• 8Cindy en Seraf07-09-2008

Geweldig genoten

Eind augustus hier geweest. Heerlijk rustig om nog even bij te komen, zwembad is inderdaad, klein, lekker rustig met weinig Nederlanders, het is maar net waar je van houdt! Personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Strand op loopafstand. Qua uitgaan kun je het makkelijkst de bus nemen en terug is het zelfs te lopen!

Perfecte stek om te relaxen. Vliegtuigen hoorde je nauwlijks!

Gereisd met partner in september 2008

Appartement Isla del Sol info