Hotel Ilusion Calma

5 reviews over Hotel Ilusion Calma in het Nederlands

Misschien

Familie Kroezen
10-7-2018

Heel mooi hotel schoon en netjes mooie kamers en goede bedden

Eten was ook ruim voldoende elka dag lag er wel wat anders bij

Vriendelijk personeel alleen achter de balie stond er man zeer onvriendelijk

Heel goed

Annette
7-9-2017

Prima hotel. Vriendelijk en gastvrij personeel. We hadden all inclusive en dat was goed voor elkaar. Kamer was schoon en netjes. Animatie wordt leuk en enthousiast gedaan. Kortom wij hebben genoten!

Great place if You want to have fun around

maniek3724
13-1-2013

We went there with my friend to spend a week in discos and to stroll around the island. It was a good choice!

Mallorca

nullerfis
15-7-2011

Calma hotel i Can Pastilla er et temmelig nedslidt og umoderne hotel placeret midt inde i byen, med en lille bitte pool i midten af en gård. Man skal kunne fransk for at begå sig på hotellet, da det hovedsageligt er franskmænd som bor her. Maden på hotellet er helt uspiselig- fra morgenmaden hvor flutene er så tørre at man kan bruge dem som slagvåben overtil aftensmaden som er stort set det samme hundeæde-i forskellig forklædning -alt halvfabrikata og dåsekonserves eller frost der har været opvarmet. Kaffen er fra en automat, og teen den allerbilligste posete. Man kunne ikke få sodavand til sin mad i spiselokalet-men måtte en tur i baren- hvor man allernådist kunne få et 25 cl plastglas. Personalet i baren var utrolig sløve for os med all- inclusive. Det bedste der kan siges om hotellet er, at der er nogenlunde rent, man kan få håndklæder hver dag, og der er aircondition på værelserne.

een hotel voor 70+...... ontbijt is te doen maar avond eten.....niet aan beginnen ,dat kan je dood nog wel eens worden, teven zwom er een heerlijke dikke kakkerlak in de jacuzzi.......

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ilusion Calma in Can Pastilla, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ilusion Calma zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ilusion Calma scoort een 6.81 uit 10 op basis van 5 reviews.