Hotel HM Alma Beach

We hebben een aantal aanbieders voor HM Alma Beach voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel HM Alma Beach in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Matig / voldoende: 5 - 7

Fantastisch voor 1 week strandhangen.

Peter
6-9-2017

Prijs van touroperator niet reëel. Je betaalt er veel voor weinig. Hotel kamers zijn netjes maar klein. Hotel heeft nagenoeg geen uitzicht op strand, omdat deze is ingebouwd. Het eten is voor garnalen liefhebbers ideaal. Dit komt in elk thema van het avonddiner voor. Ontbijt is goed. En de bediening en het personeel zijn ook vriendelijk en gastvrij. Er is weinig te doen in de buurt, maar het strand is binnen 200 meter bereikt. De zwembaden stellen bij het hotel niks voor. En als je op het dak wil zwemmen zal je om 07.00 al je handdoek op een stoel moeten leggen.Het beneden zwembad ligt tot 17.00uur in de schaduw. Ondanks het goede personeel en vriendelijke mensen hier. Dit hotel en plaats nooit meer voor ons.

Super!

Roos
26-7-2017

Prachtig hotel, mooi gelegen. Alles is nieuw en schoon.De kamers zijn wel erg klein.

Prima en Zeer Goed

Nico Frolich
12-7-2017

Fijn hotel met mooie nieuwe kamers. Geweldig zonne terras met een mooi zwembad. Eten prima. ligging mooi centraal. prima verbindingen naar Palma. leuke eet gelegenheden rondom. personeel geweldig vriendelijk. Zeer schoon allemaal.

We hebben een aantal aanbieders voor HM Alma Beach voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel HM Alma Beach in Can Pastilla, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel HM Alma Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel HM Alma Beach scoort een 7.67 uit 10 op basis van 3 reviews.