Aparthotel Helios Mallorca

Aparthotel Helios Mallorca
7,5

22 tips over Aparthotel Helios Mallorca

Robin, 7-8-2015
Is een aanrader om eens te gaan als je niet veel slaap nodig hebt ;)
L den Hoedt, 6-6-2015
Het appartement is ideaal, het heeft een terras of balkon je kunt op een bank TV kijken. Een aparte woonkamer waar je aan een grote eettafel kunt zitten en TV kijken op een bakstel is prettiger zitten dan op een bed.
dirk_vo, 31-5-2015

Shopping/kathedraal in Palma

Wandel/fietsboulevard tot in Palma (12 km)

We hebben een aantal aanbieders voor Helios Mallorca voor je op een rij gezet:

Hiemstra, 19-10-2014

Om de omgeving te ontdekken is een fiets huren tegenover het hotel een aanrader. Een prachtige route door de duinen naar Palma. Mocht je een auto huren rijdt dan eens naar Soller ,door de Bergen.

Op zaterdag is daar een grote markt, erg gezellig. Ook Porto Cristor en Formentor zijn een bezoekje waard

Mw. de Boom, 2-10-2014
Hotel Helios ligt op een super ligging bij het strand playa Palma, voor weinig huur je een fiets om langs de kust richting Palma of richting El Arenal te fietsen. Wij huurden ook voor een uur fietsen om naar de Eroski supermarkt te gaan ipv alle Spar mini supermarktjes, er zitten twee Eroski's in de buurt van Helios. Loop van Helios richting de zee en ga dan op de boulevard naar rechts, daar is meer gezelligheid te vinden dan links. Onze aanrader: Cuban Bar!
H.L., 20-8-2014
Met de bus naar Palma stad gaat zeer vlot.

Marcel, 8-8-2014

Fietsen huren tegenover het hotel dames en herenfietsen met 21 versnellingen voor € 21,- per week ( per dag is duurder)

Als je koelkast huurt permanent airco aan omdat je een extra kaart krijgt die de elektra activeert voor de koelkast.

Jan Oostijen, 2-7-2014
Dit hotel kan ik een ieder aanbevelen! Lekker avond eten met genoeg keuze! Voor elk wat wils! Vriendelijk personeel in de eetzaal!
Justine, 22-9-2013
Indien mogelijk een 'late' vlucht nemen, inchecken kan pas na 14u wat jammer is als je om 10u al bent aangekomen. Bagage kan wel in een bagageruimte achter gelaten worden.
Marja, 20-9-2013
De gerenoveerde kamers zijn echt van deze tijd.

We hebben een aantal aanbieders voor Helios Mallorca voor je op een rij gezet: