Aparthotel

294 reviews over Aparthotel Helios Mallorca in het Nederlands

Voor deze prijs, een aanrader.

Rudi,
20-3-2019

Voor deze prijs vindt je nergens beter, je kan ook niet verwachten dat je voor deze prijs een 5 sterren hotel krijgt. Ik heb hier niks op aan te merken op dit hotel, misschien dat de muren zeer dun zijn, maar dat zijn de muren in een 5 sterren soms ook. Eten is zeker boven de middelmaat met een zeer ruime keuze. Kamers ietwat klein maar voldoende.

Gereisd met vrienden in maart 2019

Rob Magereij,
14-3-2019

Het was uitstekend en het ligt vlakbij de mooie boulevard.Ik ga elk jaar minimaal 2 keer naar Mallorca en ben bij verschillende hotels geweest zoals ROC Linda,ROC Leo en Java.Vroeger ging ik altijd naar El Arenal,maar sinds ik ouder ben ga ik naar het gezellige Can Pastilla.

Gereisd alleenreizend in mei 2017

Aniek,
20-11-2018

We zijn hier al een paar keer geweest. Het is hier top! Het zwembad is heerlijk, de schoonmaak is in tegenstelling tot veel andere hotels waar we zijn geweest in mallorca erg goed! En het ontbijt is zeker een aanrader. Wat dit hotel vooral goed maakt is de locatie. De locatie is heerlijk het is rustig gelegen maar toch dicht bij het drukke uitgaansgebied en als je hier niet van houd is er genoeg andere dingen dichtbij te doen veel terrasjes, veel leuke winkeltjes of leuke restauranten als je geen half pension hebt. Wat ik wel zou aanbevelen want niet alleen het ontbijt maar ook het avond eten is goed. Dus als je een goed verblijf zoekt in mallorca wat een top locatie heeft, goede service, fijne faciliteiten met een gezellige sfeer is dit zeker een aanrader!! Voor jong en oud!

Gereisd met vrienden in juni 2017

heel goed

Guido Van der Velde,
7-11-2018

zeer vriendelijk en behulpzaam personeel ,zeer lekker eten

Gereisd met partner in mei 2018

Super!!

Josee,
1-11-2018

Heerlijk hotel, ideaal voor wielrenners er zijn twee afgesloten ruimtes in de kelder waar je fiets kan hangen plek voor meer dan 100 fietsen. We verbleven er “ half pension” en het was ongekend. Ontbijt met van alles wat een mens wensen kan incl. bubbels. Geweldig, zeer gevarieerd buffet met ruime keuze aan vis- en vleesgerechten, salades, kaas en een mooi toetjes buffet.

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Geen 2de x meer

Petty,
5-8-2018

beetje gek hotel poetsers zitten aan je spullen en maken het bed op en soms krijg je geen nieuwe handdoeken. Verder is het een prima hotel goede bedden mooie ligging en heerlijk eten. Mooi zwembadje (wel zout water vind ik een min puntje) voor middag eten/snacks is er genoeg aan de bar. Je kan lekker buiten zitten goede wifi. Ruime hotel kamers. We werden wel onvriendelijk geholpen door een bali vrouw. Wel jammer dat als je 2 kamers voor 2 personen boekt en vervolgens 1 kamer voor 3 personen en 1 kamer voor 1 persoon 1 iemand heeft dus alleen moeten liggen. Einde

Gereisd met vrienden in augustus 2018

We zijn hier 15 dagen geweest. Heel erg tevreden over het hotel en het personeel. Elke dag kwamen de schoonmakers, altijd vriendelijk. Onze kamer was netjes. Heerlijke douche kabine, geen badkuip gelukkig! Erg hygiënisch, en ook een mini koelkast op de kamer! Het ontbijt en avond eten ih hotel was ook heel erg variërend. Elke avond stond er wel wat anders op het menu. Verse vis, wraps, vlees soorten, veel groenten, salades, ook sushi, en heerlijke toetjes. Meer dan 3 sterren waard! Dichtbij het strand en de boulevard, je kunt overal makkelijk heen met de auto max 1 uur rijden van de leuke dingen. Elke dag elk uur rijdt er een treintje naar El Arenal en andere plekken en dat voor €4,50 pp retour. Je hebt heerlijke restaurants. Alleen 1 nadeel van El Arenal en Can Pastilla, alles gaat richt tegen 1 uur snachts. Aanrader: Manchester pub! Vriendelijke eigenaar en erg gezellig.

Gereisd met partner in juni 2018

Goede stek voor een redelijke prijs

Fan. van der Wal,
16-6-2018

We komen voor de 7e keer terug in dit hotel

Er is weer veel gebeurd in de winter, de hal is helemaal gemoderniseerd, nieuwe bedjes bij het zwembad en de appartementen zijn opgeknapt. Verder nog steeds alles prima, 50 meter van het strand, goed zwembad, de bushalte voor de bus naar Palma aan de achterkant van het hotel. We komen weer graag hier.

Gereisd met partner in juni 2018

Geweldig hotel.

monique,
6-6-2018

Het is een heerlijk hotel, kamers mooi gerenoveerd, balkons en buitenzijde van een vleugel was nog niet klaar, maar rest was keurig netjes. Heerlijk eten, heel veel keus. We hadden een klacht over een kamer en mochten meteen zelfde avond nog verhuizen. Aardig personeel, superfijne ligging, 2 minuten vanaf de luchthaven, vlakbij de boulevard, tussen el arenal en palma in, dus je bent overal zo. Ik zou zo weer terug gaan.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2018

Prima hotel

Willem kens,
21-5-2018

Hotel helios is een fijn hotel met moderne kamers, vriendelijk personeel en smakelijke maaltijden!

Gereisd met partner in mei 2018

Aparthotel info

• VerzorgingHalfpension, Volpension
  • Eten en drinkenLunch

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Helios Mallorca in Can Pastilla, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Helios Mallorca zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.