Aparthotel Helios Mallorca

293 reviews over Aparthotel Helios Mallorca in het Nederlands

Geen 2de x meer

Petty
5-8-2018

beetje gek hotel poetsers zitten aan je spullen en maken het bed op en soms krijg je geen nieuwe handdoeken. Verder is het een prima hotel goede bedden mooie ligging en heerlijk eten. Mooi zwembadje (wel zout water vind ik een min puntje) voor middag eten/snacks is er genoeg aan de bar. Je kan lekker buiten zitten goede wifi. Ruime hotel kamers. We werden wel onvriendelijk geholpen door een bali vrouw. Wel jammer dat als je 2 kamers voor 2 personen boekt en vervolgens 1 kamer voor 3 personen en 1 kamer voor 1 persoon 1 iemand heeft dus alleen moeten liggen. Einde

We zijn hier 15 dagen geweest. Heel erg tevreden over het hotel en het personeel. Elke dag kwamen de schoonmakers, altijd vriendelijk. Onze kamer was netjes. Heerlijke douche kabine, geen badkuip gelukkig! Erg hygiënisch, en ook een mini koelkast op de kamer! Het ontbijt en avond eten ih hotel was ook heel erg variërend. Elke avond stond er wel wat anders op het menu. Verse vis, wraps, vlees soorten, veel groenten, salades, ook sushi, en heerlijke toetjes. Meer dan 3 sterren waard! Dichtbij het strand en de boulevard, je kunt overal makkelijk heen met de auto max 1 uur rijden van de leuke dingen. Elke dag elk uur rijdt er een treintje naar El Arenal en andere plekken en dat voor €4,50 pp retour. Je hebt heerlijke restaurants. Alleen 1 nadeel van El Arenal en Can Pastilla, alles gaat richt tegen 1 uur snachts. Aanrader: Manchester pub! Vriendelijke eigenaar en erg gezellig.

vacances du 10 juin 2018 au 24 2018

zoe boubou
6-7-2018

appart-hôtel superbement rénové, ns étions en rez de chaussée et mon apprehension fut de courte duree ( un calme reposant) ; service entetien vraiment au top tres professionnel grande discretion, reception hôtel avec une hôtesse enfin parlant français: une question, un endroit à visiter, louer un vehicule, etc ... reponse avec sourire spontane . L'entree, la reception, les petits coins repos, le restaurant , le spa sont "magnifiquement" refaits ( pour les chambres cela ne va pas tarder) Rien à voir avec ce que ns avions connus il y a quelques années .

WTC.nl

Goede stek voor een redelijke prijs

Fan. van der Wal
16-6-2018

We komen voor de 7e keer terug in dit hotel

Er is weer veel gebeurd in de winter, de hal is helemaal gemoderniseerd, nieuwe bedjes bij het zwembad en de appartementen zijn opgeknapt. Verder nog steeds alles prima, 50 meter van het strand, goed zwembad, de bushalte voor de bus naar Palma aan de achterkant van het hotel. We komen weer graag hier.

Geweldig hotel.

monique
6-6-2018

Het is een heerlijk hotel, kamers mooi gerenoveerd, balkons en buitenzijde van een vleugel was nog niet klaar, maar rest was keurig netjes. Heerlijk eten, heel veel keus. We hadden een klacht over een kamer en mochten meteen zelfde avond nog verhuizen. Aardig personeel, superfijne ligging, 2 minuten vanaf de luchthaven, vlakbij de boulevard, tussen el arenal en palma in, dus je bent overal zo. Ik zou zo weer terug gaan.

Prima hotel

Willem kens
21-5-2018

Hotel helios is een fijn hotel met moderne kamers, vriendelijk personeel en smakelijke maaltijden!

Super!

A.B.
14-5-2018

Echt een heel net hotel! Het personeel is hartstikke behulpzaam en het eten is zowel in de ochtend als de avond goed met veel keuze.

Ook als je alleen reist, zoals ik, is het prima te doen. Het hotel ligt super dicht bij het strand waar je niet alleen lekker kunt zonnen maar ook kunt wandelen. De boulevard is +- 6/7 km lang. Ook Palma is makkelijk te bereiken zowel met taxi (ik was ongeveer 13 euro kwijt voor de terugrit) als met de bus (bus 15 en 25(25 heeft voorkeur) en kost maar 1,50 voor een kaartje!).

Al met al een super vakantie gehad in een gezellig en net hotel! Als ik nog eens naar Mallorca ga zou ik zeker teruggaan naar Helios.

Tip voor mensen die alleen reizen: als je gaat eten in het hotel even een vestje of iets dergelijks meenemen voor over je stoel. Als je dan eten gaat halen aan het buffet hoeven de medewerkers niet te gokken of je nou al weg bent of wat eten aan het halen bent :)

Nikkie
13-4-2018

Wij komen er al jaren! Hotel is sterk verbeterd t.o.v. 10 jaar terug, maar ook toen vonden wij het een prima hotel! Sommige personeelsleden werkten er 20 jaar geleden ook al! Leuk en vriendelijk personeel, leuke animatie voor kinderen. Mooi zwembad, waar je heerlijk kan zonnebaden. Complex ziet er verzorgd uit! Hotelkamers zijn erg mooi geworden na de renovatie. Appartementen zijn we al een paar jaar niet meer geweest, maar zijn meestal volgeboekt. Eten is perfect! Erg veel keus zowel in de ochtend als avond. Ligging is perfect, vanuit de hotelkamers kun je het strand zien. Helaas word het hotel wel steeds een stuk duurder.

Nooit meer!!

Echtpaar
2-9-2017

Wat een ontzettende gehorige kamers,we zaten naast de gemeenschappelijke lift en trap.Gevraagd of we naar de derde verdieping konden(stonden leeg)maar er werd geen gehoor aan gegeven.15 dagen slecht geslapen!We zijn maar in de woonkamer gaan liggen.Heel spijtig want nu komen wij hier nooit weer.

Goed verzorgd Hotel

Alex
29-8-2017

Keurig verzorgde kamers met goed sanitair. Eten half pension is goed verzorgd veel variatie.Dicht bij het strand.

WTC.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Helios Mallorca in Can Pastilla, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Helios Mallorca zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Helios Mallorca scoort een 7.51 uit 10 op basis van 292 reviews.