Aparthotel Helios Mallorca

7,5

284 reviews over Aparthotel Helios Mallorca in het Nederlands

Super!

A.B., 14-5-2018

Echt een heel net hotel! Het personeel is hartstikke behulpzaam en het eten is zowel in de ochtend als de avond goed met veel keuze.

Ook als je alleen reist, zoals ik, is het prima te doen. Het hotel ligt super dicht bij het strand waar je niet alleen lekker kunt zonnen maar ook kunt wandelen. De boulevard is +- 6/7 km lang. Ook Palma is makkelijk te bereiken zowel met taxi (ik was ongeveer 13 euro kwijt voor de terugrit) als met de bus (bus 15 en 25(25 heeft voorkeur) en kost maar 1,50 voor een kaartje!).

Al met al een super vakantie gehad in een gezellig en net hotel! Als ik nog eens naar Mallorca ga zou ik zeker teruggaan naar Helios.

Tip voor mensen die alleen reizen: als je gaat eten in het hotel even een vestje of iets dergelijks meenemen voor over je stoel. Als je dan eten gaat halen aan het buffet hoeven de medewerkers niet te gokken of je nou al weg bent of wat eten aan het halen bent :)

Nikkie, 13-4-2018

Wij komen er al jaren! Hotel is sterk verbeterd t.o.v. 10 jaar terug, maar ook toen vonden wij het een prima hotel! Sommige personeelsleden werkten er 20 jaar geleden ook al! Leuk en vriendelijk personeel, leuke animatie voor kinderen. Mooi zwembad, waar je heerlijk kan zonnebaden. Complex ziet er verzorgd uit! Hotelkamers zijn erg mooi geworden na de renovatie. Appartementen zijn we al een paar jaar niet meer geweest, maar zijn meestal volgeboekt. Eten is perfect! Erg veel keus zowel in de ochtend als avond. Ligging is perfect, vanuit de hotelkamers kun je het strand zien. Helaas word het hotel wel steeds een stuk duurder.

Nooit meer!!

Echtpaar, 2-9-2017

Wat een ontzettende gehorige kamers,we zaten naast de gemeenschappelijke lift en trap.Gevraagd of we naar de derde verdieping konden(stonden leeg)maar er werd geen gehoor aan gegeven.15 dagen slecht geslapen!We zijn maar in de woonkamer gaan liggen.Heel spijtig want nu komen wij hier nooit weer.

Goed verzorgd Hotel

Alex, 29-8-2017

Keurig verzorgde kamers met goed sanitair. Eten half pension is goed verzorgd veel variatie.Dicht bij het strand.

Voor herhaling vatbaar!!

Joke en Kees, 1-8-2017

Zeer goed voor drie sterren , mooie en zuivere kamers het zwembad alleen een beetje aan de kleine kant maar wel bijna altijd ligbedden vrij ,

Het eten was s,morgens als ook s,avonds zeer goed .het enige mindere was dat je nogal op elkaar zit .

Wanneer wij weer naar Mallorca gaan dan zeker weer naar Helios.

Geweldig hotel!

Bianca, 27-7-2017

Voor ons de eerste keer Mallorca en wat hebben we het getroffen met het hotel.

Prima ligging, niet ver lopen naar het strand, zowel het ontbijt als diner zijn prima geregeld en ook de kamer was in orde.

Airco deed het goed, Wifi was ook prima. Wat ik zelf erg fijn vond is dat er een koelkast op de hotelkamer was, zodat we zelf ook spullen kwijt konden.

We hebben echt een heerlijke vakantie gehad, wellicht volgend jaar weer!

Het ligt 50 meter vanaf het prachtige strand en je hebt een wandel promenade van 7 kilometer lang Fantastisch.

Top vakantie!!

Nikki Puts, 13-4-2017

Een heerlijk verblijf gehad van 12 dagen, logies en ontbijt gehad. Elke keer was het ontbijt goed verzorgd en de kamers werden netjes schoon gemaakt!

Een betaalbare luxe 3 ***, maar 4 sterren waad!

Herman Mulder, 31-3-2017

Het is een rustige omgeving, maar het is maar net wat je zoekt.

Een nachtrust is met vakantie heel veel waard......

Het strand ligt aan je voeten.

De verzorging, service en eten is goed voor elkaar.

Vriendelijke mensen. Komen hier al 25 jaar! Zegt wel wat...toch?

Goed hotel, in deling restaurant niet goed. Ideale afstand en verbindingen. Oog voor toerisme.

Fijn strand, mooie fietswegen. Dicht bij vliegveld. Prijs kwaliteit prima. Eten goed . Mooie kamer. Genoten van opstijgen en landen vliegtuigen (dat is natuurlijk persoonlijk). Vriendelijk personeel, goede WiFi verbinding. Kleine liften. Hostes touroperator dagelijks aanwezig.

Erg jammer dat het restaurant zo'n slechte indeling had. Tafels stonden veel te dicht bij elkaar. Zat ongeveer bij de buren op schoot en keek hun het eten van hun bord.

Dat zou ik als leek beter kunnen organiseren.

Dat was het enige minpunt en zou een rede kunnen zijn om niet meer voor Helios te kiezen.

Verder was alles top.

We hebben een aantal aanbieders voor Helios Mallorca voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Helios Mallorca in Can Pastilla, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Helios Mallorca zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Helios Mallorca scoort een 7.45 uit 10 op basis van 288 reviews.