Hotel d'Or Alexandra

Tonen op kaart

10 reviews over Hotel d'Or Alexandra

• 8Ed en Els12-04-2011

Zeer goed hotel.

Hotel D'Or Alexandra mag van ons best 4 sterren krijgen, kamers ruim en schoon met leuk balkonnetje. Ontbijt en diner was super en voor elk wat wils. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam.Elke avond was er iets te doen bijv. dansen, bingo etc. De ligging direct aan zee is prima met goede busverbindingen naar Palma. Wij gaan beslist nog eens terug.

Gereisd met partner in maart 2011

• 7Daisy en wim25-08-2009

Wel te doen

opzich mooi hotel, met goed zwembad. ligging dicht bij zee. in rustig gedeelte. ontbijt en diner vaak hetzelfde. (af en toe iets anders), en niet echt super lekker. drank bij de diner voor eigen rekening. kamer vonden we aan de kleine kant. wel erg schoon! Wordt iedere dag schoongemaakt. ligt 5 minuten van vliegveld. vliegtuigen komen laag overvliegen ( niet egt storend) in het hotel worden sávonds ook shows gegeven! opzich wel leuk!

wij raden dit hotel meer aan voor ouderen en familie's met kleine kinderen. voor jeugd-vriendenvakantie is op dit plekje weinig uitgaansgebied ( te rustig) . dan raden wij Arenal aan!

Gereisd met partner in augustus 2009

• 8tinke07-05-2009

Seniorproof

Een ruim toeristenhotel gelegen aan een haventje, welke mooi te zien is vanaf het terras van het zwembad.De kamer was van normale afmeting, het balkon zeer smal maar de badkamer was zeer ruim en rolstoelvriendelijk inge-richt ook met stangen bij het bad. Het hotel heeft naast buitentrap ook een hellingsbaan en een liftstoeltje om het zwembad in te gaan. Het restaurantpersoneel was behulpzaam,het eten smakelijk. De liften klein en een servicebusje naar Palma zou het hotel helemaal ideaal maken voor ouderen en gehandicapten. Voor kinderen was er naast het zwembad en snookertafel niet veel te doen. Kortom d'or Alexandra is klaar voor de 21e eeuw! :)

Alleen gereisd in mei 2009

• 7tineke03-05-2009

rustoord voor ouderen

26 april naar dit hotel gegaan. Ligging in het rustige gedeelte van c'an pastilla, aan een mooi baaitje. Kamers ruim, netjes ingericht. Schoonmaak kon beter, er is in de hele week niet gedweild op de kamer. Leeftijd +/- 60 jaar en ouder, en grotendeels Spaans Animatie gericht op ouderen ( bingo, dansen) Eten is goed maar weinig variatie, overgaar voor de ouderen natuurlijk! Personeel is op een paar na, stug maar beleefd. Sommingen zijn wel in voor een praatje. Zwembad ligt op een hoger gedeelte, waar je achter glas uit de wind kunt zonnen! Als je echt voor je rust op vakantie wilt is dit hotel ideaal. Voor ons, gezin met zoon van 15 is er weinig te beleven in en om het hotel. In het voorseizoen (mei vakantie) sluiten de winkeltjes hier in dit deel om 20.00 uur, dus om s'avonds wat te gaan wandelen en winkeltjes kijken moet je al een heel stukje verder wandelen.

Gereisd met oudere kinderen in april 2009

• 7van 't Westeinde03-05-2009

rust oord voor ouderen

In de meivakantie in dit hotel geweest, gemiddelde leeftijd rond de 60. Animatie en keuken zijn daar op aangepast. Eten is wel goed, maar overgaar, en niet veel variatie. Animatie deed haar best, maar doordat er alleen maar ouderen waren was er weinig animo. ( bingo, dansen) Kamers zijn zeer ruim, netjes ingericht. Schoonmaak kon beter, er is in die week dat wij er waren niet een keer gedweild. Ligging is mooi, aan een klein baaitje, in het rustige gedeelte. Hotel is op zich niet verkeerd, als je leeftijd rond de 60 is. Voor ons, jong gezin met zoon van 15 geen tweede keer

Gereisd met oudere kinderen in mei 2009

• 8Heleen van der Sluijs12-11-2008

Goede prijskwaliteitverhouding,niets voor kinderen

Eenvoudige, relatief schone kamers vlak aan zee. Ontbijtbuffet soms geen vers brood, maar genoeg anders. Lunch- en dinerbuffet erg goed, maar weinig variatie. Als ik zie, wat gasten uitspoken, dan verbaast het me, dat bediening zo vriendelijk blijft. Nadeeltje: zwembad sluit vroeg! Niet zo geschikt voor kinderen; animatie gericht op ouderen (karaoke, bing0 etc. in het Spaans) Ook geweldige flamencodansers gezien.

Gereisd met vrienden in oktober 2008

• 7Eddy06-10-2008

Grijs

Bij aankomst hotel overboekt.Aan de reactie van de de receptie was te zien dat dit geen uitzondering was.Ander hotel toegewezen gekregen voor twee dagen.Daarna toch in alexandra verbleven.Redelijk hotel waar het eten goed maar weinig gevarieerd is.Ontbijt geregeld oud brood.Animatie is vooral voor ouderen.Kortom voor mij GEEN tweede keer Alexandra.

Gereisd met partner in september 2008

• 6rob28-09-2008

zware tegenvaller

toen we op onze bestemming kwamen,bleken we overboekt te zijn,moesten 2 dagen in een ander hotel,el cid,dit hotel was helemaal super, vriendelijke mensen,superdeluxe eten,ogen tekort om te kiezen van al dat lekkers, toen we naar ons eigen hotel konden zou een taxi ons komen halen, we hebben moeten lopen,geen taxi te bekennen terwijl die door alexandra geregeld zou worden,we hadden om zeezicht gevraagd in de boeking, werden ergens gestopt met uitzicht op een achteraf straatje,aan de balie waren ze chagrijnig,in de eetzaal waren de obers viezeriken,ze gooiden gewoon de erwtjes dat op het kleedje lag op de grond en het kleedje werd omgedraaid en hup de volgende kon weer eten,'s morgens moesten we eten aan een vieze tafel....nee, dat was in el cid allemaal veel beter geregeld en we hadden dan ook na die 2 dagen heimwee naar dat hotel....voor ons nooit alexandra meer, wat een tegenvaller zeg en ook dat jullie geen zeezicht voor ons geregeld hebben we hadden er nog zo om gevraagd

Gereisd met partner in september 2006

• 10Marjolein06-08-2007

Perfect, ik zou hier zo weer naartoe gaan!!! Ver boven mijn verwachting, ondanks dat wij zo kritisch zijn.

Gereisd met partner in juni 2006

0 tips over Hotel d'Or Alexandra

1 vraag over Hotel d'Or Alexandra

• marja, 31-05-2011

kamer nummers

ik wil boeken naar dit hotel,weet iemand de kamer nummers van het kleine gedeelte waar de boom voorstaat op de foto,ik wil graag uitzicht op het zwembad maar ook de zee,mijn partner kan moeilijk lopen en zit vaak op het balkon maar dan liefs zonder boom op het balkon,kan iemand mij de kamer nummers geven zodat ik die bij boeking kan melden

gr marja

Hotel d'Or Alexandra info