Hotel Ciutat Jardi

Airport hotel, Luxe hotel, Kleine hotels, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag28°21°

We hebben een aantal aanbieders voor Ciutat Jardi voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Ciutat Jardi in het Nederlands

Alleenreizend

geen 4*

birgit
11-8-2011

Positief aan dit hotel is de vriendelijkheid van de staff ! je krijgt gegarandeerd een antwoord met een glimlach.

Verder is de locatie perfect : het hotel is gelegen op loopafstand van de zee, het strand en vlakbij is de luchthaven.

Het hotel is een geclasseerd gebouw uit 1924. Hier moet men geen superluxe nieuwbouw verwachten maar dat wil niet zeggen dat men niet dringend de kamers moet opfrissen. Dit is geen 4* hotel want voor de prijzen die ze hanteren mag je iets meer verwachten dan hetgeen ze aanbieden - en dan bedoel ik het ouderwetse meubilair, de badkamer met douchegordijn, 1 lavabo, het schuifslotje op de deur, kleine dingen die stuk zijn of ontbreken, de gordijnen, de ouderwetse bungalows, tapijten, de trap naar het terras dat deels was afgebroken, enz . een dringende opfrisbeurt is hier aan de orde.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ciutat Jardi in Can Pastilla, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ciutat Jardi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.