Hotel BQ Apolo

9 reviews over Hotel BQ Apolo in het Nederlands

Geweldige week in Can Pastilla

Lisanne Sieckmeijer
13-7-2018

Wij zijn net terug van een weekje Mallorca (5-7 tot 8-7). Het hotel ligt erg dicht bij het vliegveld, dus als je aankomt ben je er zo. Wij hadden kamer 312, met uitzicht op zee (echt een aanrader). De kamer is niet heel groot, maar heeft goede bedden, een lekkere douche en wordt iedere dag netjes schoongemaakt. Ook de airco doet het prima, de kamer wordt snel koel als je hem aanzet. Personeel is vriendelijk en als er een probleem is (bij ons deed de airco het bijvoorbeeld een keer niet), dan wordt daar direct naar gekeken. Ontbijt is goed en erg gevarieerd. Can Pastilla is een erg gezellig en rustig plaatsje. Je hebt er veel leuke restaurantjes (aanraders: Soul cafe, Cuban bar en Ballermannle). Wij vonden de zee voor het hotel het leukste (met de stenen). Hier kun je goed snorkelen. Van de vliegtuigen merk je aan het begin wel wat, maar alles went en later hadden wij hier geen last meer van. Het was een geweldige week bij BQ Apolo!

Gereisd Met partner in juli 2018

Goed hotel!

Agnes
12-2-2018

Super hotel met héél goed eten!

Gereisd Met partner in november 2017

perfect

ivonne2000
12-7-2017

geweldig hotel op 5min afstand van vliegveld. let op taxi is 13 euro overdag en ze vragen meer maar wijs ze op de tarievenkaart. hotel ziet er van buiten wat saai uit maar de kamers zijn netjes modern en super schoon. Heel veel tv zenders ( geen Nederlandse zenders) in de badkamer shampoo, tandenborstel aanwezig. Goede douche enz

Ontbijt meer dan perfect veel vers fruit, sekt, allerlei broodjes , beleg en goede koffie.. avond eten zag er goed uit en achteraf spijt dat we geen HP geboekt hadden. drankjes en lunch in hotel goed en niet duur.

wij hadden kamer 408 en hadden schitterend uitzicht over zee. zou ik zeker bij boeken. Laatste dag hadden we avond vlucht en we konden de koffers netjes achterlaten, kregen schone handdoeken en er was een nette ruimte om te douchen.

let op fietsverhuur bij hotel 11 euro per dag terwijl je op 500 m afstand aan de hoofd weg 5 euro per dag betaald. wij hadden alle dagen een fiets en gingen zo naar het strand strandtent 13 en 14 waren veel rustiger dan de rest. in de avond lekker op de fiets naar uitgangs centrum of Palma.

Zwembad niets mis mee maar zou wat meer sfeer mogen hebben door kleurtjes of accessoires

wij hebben het top gehad en komen als we in can pastilla zouden komen zeker terug.

oja van de vliegtuigen geen overlast gehad , wij sliepen met deur dicht, voordeel vd zeezicht kamer is ook dat deze aan de schaduw kant liggen grote gedeelte vd dag dus ze zijn ook niet echt warm waardoor wij de airco in de nacht ook uit hadden..

Top, prachtig net hotel!

A.t
5-6-2017

Alles was goed, niks geen minpunten.

Gereisd Met vrienden in mei 2017

Prima locate en hotel!

Leandra
28-6-2016

Prima hotel en locatie voor uitstapjes naar Palma (met de fiets)! Je kan met het toeristen treintje gemakkelijk naar El Arenal en Playa de palma langs de boulevard. Ontbijt zeer uitgebreid alleen kleine kamers!

Gereisd Met partner in juni 2016

Mooi uitzicht en bedden goed.

Jan Oost
7-10-2015

Kwaliteit en prijs huurfietsen niet goed. Kies kamer 616 tm 618 of 516 tm 518. Veel overlast van opstijgende vliegtuigen.

Telkens opnieuw naar Hotel Apolo

De Vlamynck Rafael
15-10-2013

Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Zeer vriendelijk personeel. Mooi gerenoveerde kamers. Zeer dicht bij de luchthaven. Het ontbijt en avondmaal zijn in buffetvorm met heel veel variatie.

Gereisd Met vrienden in Sun Sep 29 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Aanrader

Antonissen
16-8-2013

We komen net terug van Mallorca, 11 dagen in BQ Hotel Apolo. Hotel is vorig jaar gerenoveerd, ziet er goed en netjes uit. Ligging van hotel is heel gunstig, rustige buurt en toch binnen 2 minuten op strand/ boulevard. Het is er erg schoon in het hotel,ontbijt is zeer uitgebreid en meer dan voldoende. Prijzen bij de bar in het hotel zijn laag; koffie 1,30 / wijn 2,00 Kamers zijn wat aan de kleine kant, maar ja, tis maar voor het slapen!! Kortom; aanrader!

Gereisd Met partner in augustus 2013

Zeer mooi hotel

sabbe gerard
10-7-2013

Hotel BQ in Can Pastilla is zeer mooi gerenoveerd kamers tip top inorde kamer met zeezicht was oké bedienning uitstekend,vriendelijk personeel.Het was een fietsvakantie met een super leuke gids,die kende zeker zijn job en we hebben veel gezien van het mooie Mallorca,een geslaagde vakantie voor de eerste maal in Mallorca

Gereisd Met partner in juni 2013

• VerzorgingHalfpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen, Paardrijden
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel BQ Apolo in Can Pastilla, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel BQ Apolo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.