Hotel AluaSoul Palma

12 reviews over Hotel AluaSoul Palma

• 2017
    8Loet22-12-2017

Prima Hotel met super uitzicht

Het hotel heet nu Aluasoul en is nog even goed als 1,5 jaar geleden toen het nog Marina Luz heette. Mooie kamers met goede bedden en prachtig uitzicht. Zeer vriendelijk personeel en het eten is uitgebreid, gevarieerd en met zorg klaar gemaakt. Hier komen we echt voor de derde keer weer als we weer even van Mallorca en Palma willen genieten

• Oude reviews

5Esther03-09-2016

Absoluut geen aanrader

Alleen de locatie is perfect. Het hotel ziet er op de website prachtig uit, maar laat je niet misleiden. Kamer: wij hadden extra betaald voor zeezicht, dit was er ook, maar eerst keken we tegen een vies gebouw met roestige airco's aan. De kamer was klein en oud, de stoel op het balkon was kapot. Eten: ontbijt was goed, maar het avondeten verschrikkelijk. We hadden veel betaald voor dit hotel, denkende dat het eten van top kwaliteit zou zijn. Je gaat op vakantie naar Spanje en verwacht verse vis etc, wij kregen hotdogs (amerikaans thema), iets wat op noodles leek (thaise avond) en gelukkig waren wij alweer naar huis op de laatste dag (hindu avond).Alleen bij de spaanse avond was er iets van vis, maar niet veel, zeer klein buffet Zwembad: niet genoeg bedden en te weinig personeel voor bediening Personeel : vriendelijk Dit hotel is zeker geen 4 sterren waard.

• 9Loet van Wegen23-01-2016

Prima 4 sterren hotel

Prima hotel in Can Pastilla. Modern ingericht, kamers met alles wat je nodig hebt incl. waterkoker. Gelukkig kinder vrij. Ontbijt en avond buffet is echt geweldig. Personeel zeer vriendelijk. Gratis Wifi met goed bereik. Eigenlijk alles wat je zoekt heb je in dit hotel.

• 8Mimi27-07-2013

Mooi hotel met veel luxe

Het Marina Luz hotel ligt dicht bij Palma en de luchthaven. Veel last van de vliegtuigen heb je niet, hotel op zich is goed geisoleerd. De ligging is in een rustige buitenwijk, zelf vind ik in het dorp Can Pastilla niet veel te doen. Maar men kan vanuit hier heerlijk fietsen naar Palma en El Arenal. Het hotel is mooi ingericht de kamers zijn oke alleen het is er erg commercieel. Voor een kamer aan zwembad kant moet je € 6,00 pppn bijbetalen voor aan de zeekant € 12,00 pppn en een luxe suite € 20,00 pppn, het eten is heel gevarrieerd en van goede kwaliteit, diverse thema's. Annimatie is een kwestie van smaak maar het hotel is ideaal voor een weekje rust zonder al te jonge kinderen (16+). Mooi zwembad met bubbelbad en je hoeft s'morgens niet te rennen om ligbedjes te reserveren.Bij de Poolboy kan je elke dag schone handdoeken krijgen. Al met al de moeite waard!

• 8leon17-07-2011

rustig gelegen mooi en goed hotel

Dit 4 sterren hotel ligt op een rustige locoatie maar op loopafstand van El Arenal. De kamer was netjes, het ontbijt en avondeten waren zeer goed en gevarieerd. Doordat er geen kinderen onder 16 in het hotel mogen is het soms iets te rustig. Alleen het personeel kon iets vriendelijker. Je werd wel op je wenken bedient maar het kon spontaner.

• 9Nick02-01-2010

Prachtig hotel voor deze prijs!

Het hotel was werkelijk schitterend, met alles erop en eraan. Hebben onverwachts een nacht langer moeten boeken in dit hotel wat geen enkel probleem was. Het ontbijt buffet was heerlijk, maar het avond eten viel een beetje tegen.

• 9Dirk Engels07-11-2009

Heerlijk hotel

Het hotel is echt geweldig. Kinderen zijn hier niet welkom, wat betekend, dat het lekker rustig is aan de pool. Het strand, bars en restaurants zijn op 5min. loopafstand. De bushalte naar Palma of Arenal zijn ook op loopafstand. Palma is een heerlijke stad om te shoppen. Het ontbijt-buffet is uitgebreid en erg lekker. Het schoonmaken van de kamers zou beter kunnen maar het is wel netjes.

• 9Erik en Robert13-08-2009

Super hotel op een mooie locatie!

9 dagen in Marina Luz verbleven ( 28 juli tot 6 aug 2009) Vriendelijke personeel en uitstekende service. Onze airco was kapot en kregen kostenloos een andere ( duurdere) kamer. Het eten was goed en gevarieerd. Het zwembad was schoon en groot genoeg. Ook is er een jacuzzi aanwezig. Handdoek service van het hotel voor zwembad en strand. Elke dag schone handdoeken en shampoo op de kamer. Ligging is perfect. Net buiten de drukte, heerlijk wandelen langs de boulevard. We hebben ons niet gestoord aan de laag overvliegende vliegtuigen. Huurauto aan te bevelen om meer van het eiland te zien. Hotel is niet toegankelijk voor kinderen onder de 16 jaar!! Tip: Ga wat drinken bij Purobeach aan de overzijde van het hotel. Kortom: een super hotel met vriendelijke personeel

• 9Moons Carolina31-07-2009

Fantastisch hotel !!!!

Dit was echt een topper van fomaat. Ideaal voor koppels heel rustig hotel. Het eten was heel lekker heel gevarieerd en iedere dag iets anders. Wat de ligging betreft vonden wij het ideaal aangezien wij niet verlegen zaten om een wandeling te maken. Personeel was heel vriendelijk. Dit hotel is echt een topper qua prijs/kwaliteit. Omgeving ideaal om te fietsen in de buurt verschillende mogelijkheden om fietsen te huren, is speciale fietsroute voorzien. Voor ons was dit een korte vakantie om even te relaxen maar wij komen hier nog zeker terug naartoe maar dan voor langere periode. Proficiat voor het management van hotel Marina Luz.

• 8Elmer van Vught29-08-2008

Top relex hotel

Heerlijk nieuw hotel, kamers waren iets wat gehorig. Ontbijt was zeer uitgebreid. Bij het zwembad werden door de badmeester de handdoekjes netjes op de bedjes gelegd, dus geen "gereserveerde" bedjes. Zeer net terras met lounge-zitjes, muziek stond soms wat te zacht. In het dorp zelf weinig gezellige restaurantjes, allemaal "plaatjes" restaurants, in de omgeving wel leuke restaurantjes.

0 tips over Hotel AluaSoul Palma

• Kleur van het strandLicht
      • Strand toegangGescheiden door boulevard
      • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig

• Animatie programmaAanwezig

• Soort gerechtenGlutenvrij, Internationaal, Lactosevrij, Regionaal, Spaans, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
      • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
      • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
      • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras
      • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
      • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaHammam

• ParkerenNiet beschikbaar