Can Pastilla

Reviews over Can Pastilla

Mooie badplaats!

M.Castelijns
    4-8-2019

Leuke badplaats met mooi strand , dichtbij vliegveld en dichtbij het drukke El Arenal ( 15 min lopen). Je vindt hier restaurants en terasjes aan de boulevard en er is een dorpsplein. Je hebt er ook een haven. Het is er gezellig en alles op loopafstand zoals winkels en supermarkt.

Geweldig

Rob Magereij
    14-3-2019

Can Pastilla heeft een mooie boulevard met veel goede strandtenten zoals Palm Beach en heeft een geweldige bar United,waar je ook voetbal kan kijken.Can Pastilla is vooral voor wat oudere mensen en ligt vlakbij het vliegveld van Mallorca.ER zijn veel goede hotels vlakbij de boulevard.

Gereisd Alleenreizend in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super!

Nikkie
    13-4-2018

Heerlijke plek om een relax vakantie te vieren! 10 minuutjes lopen en je komt in de zeer drukke plaats el arenal terecht. Wij vinden het leuk om savonds de drukte op te zoeken maar overdag lekker te kunnen relaxen. Zeker niet tussen alle jongeren! Can pastilla een mooie plaats, lekkere restaurants, leuke winkeltjes en een fietspad naar palma! Top!

Gereisd Met partner in augustus 2017

knus gezellig en Palma of de drukte in de buurt

ivonne2000
    12-7-2017

leuk plaatsje met alles wat je nodig hebt. genoeg restaurantjes en winkeltjes. op 5 min afstand van vliegveld,met de fiets 30 min naar Palma en 15 min in het feestgeruis als de Bierstrasse of 20 min met fiets naar El Arenal.

Gereisd Met partner in juli 2017

Twijfelachtig geschikt voor anderen dan Duitsers

y.yan
    25-6-2017

Duitsers treden in grote getallen op , in groepen gillen, krijsen en " zingen" strijdliederen. Zij bepalen het straatbeeld, de sfeer. , de taal ( voertaal is Duits) en domineren het strand. De Marjorcaan laat de oren hangen naar de Duitsers . Tot diep in de nacht maken zij overlast voor de overige gasten , en het stukmaken van een Zandsculptuur draaien zij de hand niet om , want dat is "stoer". Ronduit onmogelijk je hieraan niet te ergeren bah

Gereisd Met partner in juni 2017
Can Pastilla scoort een 7,9 uit 10, op basis van 176 reviews