Reviews over Can Pastilla

Aniek,
    20-11-2018

We zijn hier al een paar keer geweest. Het is hier top! Het zwembad is heerlijk, de schoonmaak is in tegenstelling tot veel andere hotels waar we zijn geweest in mallorca erg goed! En het ontbijt is zeker een aanrader. Wat dit hotel vooral goed maakt is de locatie. De locatie is heerlijk het is rustig gelegen maar toch dicht bij het drukke uitgaansgebied en als je hier niet van houd is er genoeg andere dingen dichtbij te doen veel terrasjes, veel leuke winkeltjes of leuke restauranten als je geen half pension hebt. Wat ik wel zou aanbevelen want niet alleen het ontbijt maar ook het avond eten is goed. Dus als je een goed verblijf zoekt in mallorca wat een top locatie heeft, goede service, fijne faciliteiten met een gezellige sfeer is dit zeker een aanrader!! Voor jong en oud!

heel goed

Guido Van der Velde,
    7-11-2018

zeer vriendelijk en behulpzaam personeel ,zeer lekker eten

Super!!

Josee,
    1-11-2018

Heerlijk hotel, ideaal voor wielrenners er zijn twee afgesloten ruimtes in de kelder waar je fiets kan hangen plek voor meer dan 100 fietsen. We verbleven er “ half pension” en het was ongekend. Ontbijt met van alles wat een mens wensen kan incl. bubbels. Geweldig, zeer gevarieerd buffet met ruime keuze aan vis- en vleesgerechten, salades, kaas en een mooi toetjes buffet.

Fijn.Maar balkon op 4e etage niet! Geen privacy.

Andrie Korst,
    1-10-2018

Prima hotel. Heel fijn ontbijt. Centraal in Can Pastillas.

Wij zaten op de 4e etage en hadden zeezicht maar er is geen privacy op je balkon. De afscheidingen zijn laag dus je ziet en hoort meteen je buren. Heel jammer.

Fijn gehad

Priscilla,
    25-9-2018

Het hotel is wel toe aan een opknap beurt en het is er gehorig verkeer en vliegtuig verkeer je moet echt oordoppen mee nemen anders doe je geen oog dicht. Bedden zijn heerlijk! het avond eten vond ik zelf wat minder maar het ontbijt was heerlijk,personeel is zeer vriendelijk, en de kamers waren elke dag schoon, kleinschalig hotel

Can Pastilla scoort een 8,4 uit 10, op basis van 173 reviews