• Type accommodatie

Reviews over Can Pastilla

Super!

Nikkie
    13-4-2018

Heerlijke plek om een relax vakantie te vieren! 10 minuutjes lopen en je komt in de zeer drukke plaats el arenal terecht. Wij vinden het leuk om savonds de drukte op te zoeken maar overdag lekker te kunnen relaxen. Zeker niet tussen alle jongeren! Can pastilla een mooie plaats, lekkere restaurants, leuke winkeltjes en een fietspad naar palma! Top!

voor herhaling vatbaar!

Jeanny van Kempen.
    4-11-2017

Ligt ideaal als je een stad in de buurt wil. Palma ligt 10 km van Palma en is goed te bereiken met de bus, per fiets en te voet via de prachtige promenade. Het strand is mooi en breed.

te gek leuk

jack
    8-9-2017

mooie boulevard met winkeltjes, barretjes en veel grote hotels,je kan met een treintje voor 4.50 een hele rit maken naar el arenal is ook leuk overdag.

knus gezellig en Palma of de drukte in de buurt

ivonne2000
    12-7-2017

leuk plaatsje met alles wat je nodig hebt. genoeg restaurantjes en winkeltjes.

op 5 min afstand van vliegveld,met de fiets 30 min naar Palma en 15 min in het feestgeruis als de Bierstrasse of 20 min met fiets naar El Arenal.

Can pastilla is zeer mooi met lange boulevard.

Joseph
    22-5-2017

Ik kan geen minpunt vinden. Can Pastilla is zeer proper, vriendelijke mensen en een goeie uitvalsbasis om te fietsen. Zeer mooi strand en mooie terrasjes en zeker niet duur. Zeker een aanrader voor iedereen. Een vakantie naar Can Pastilla kost slechts de helft dan een vakantie naar Teneriffe. En Can Pastilla hoeft zeker niet onder te doen voor Tenerife.

Can Pastilla scoort een 8 uit 10, op basis van 172 reviews