Hotel Villa Real

4 reviews over Hotel Villa Real in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar

Stephanie Rost
8-10-2018

Geweldig hotel met een super lieve hostes. Wij hebben hier met 50 personen verbleven tijdens onze bruiloft. Wat een geweldige acomedatie. En lief en klantvriendelijk personeel. Typisch Spaans maar kwaliteit prijs verhouding in onze beleving prima.

Gereisd Met vrienden in Fri Jun 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Nooit meer

Margriet
2-8-2018

Vreselijk, onze kamer was 109 vlakbij de vuilplek. Wat een stank. Erg rumoerig en heel warm. Zwembad bomvol met spanjaarden. Geen lijn voor je handdoeken. Erg ook dat alleen de airco van 22.15 tot 7.15 aan was. Ze kwamen je kamer niet schoonmaken kreeg alleen wissel van handdoeken. Ik vond best duur voor wat je kreeg.

Nooit meer

Marcel
12-5-2017

aan de straat kant wordt je wakker van de bussen die dag en nacht toeristen afleveren bij de hotels aan de overkant. Kamers zijn niet authentiek ingericht maar oud, slecht kapot en armoedig Bedden zijn zo slecht dat je met pijn wakker wordt.

Gereisd Met partner in april 2017

Karins Choice

Ik ga hier echt niet meer naar toe.

Anita Schenk
1-6-2016

Het appartement heeft echt achterstallig onderhoud en is oud bollig. De bedden waren ronduit slecht en stuk de rafels hingen eraan. Je ligt nog onder oude dekens en het matras ziet er niet uit. De gordijnen zijn aan alle kanten stuk en sluiten niet eens de ramen af, te klein dus. De keuken inventaris is minimaal. Schoonmaken is in de week dat wij er waren helemaal niet gedaan, geen wc of vloer is er schoongemaakt. De schone handdoeken werden om de dag neergelegd en weg waren de dames weer. Als je de pech hebt zoals wij dat je boven de bar slaapt dan kom je voor drieën niet in slaap. Het personeel is wel vriendelijk en doet zijn best je kunt om extra handdoeken vragen dat wordt dan ook meteen gehaald. Het zwembad is leuk en daar kun je gezellig zitten en iets eten of drinken. Er staan alleen ligbedden die slecht zijn en een hoop parasols die stuk zijn.Je betaalt niet veel voor een overnachting maar voor dit appartement is zelfs € 40,00 nog teveel.

Gereisd Met partner in mei 2016

• KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, TV

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesDokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Kluis, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Villa Real in Camp de Mar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Villa Real zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.