Luxe hotel, FamiliehotelWeer vandaag36°21°
9,7

We hebben een aantal aanbieders voor Steigenberger Golf & Spa Resort voor je op een rij gezet:

Vakanties.nl
Vakanties.nl

2 reviews over Hotel Steigenberger Golf & Spa Resort in het Nederlands

2006

Luxe hotel met familiesfeer

Ellen
6-9-2006

Luxe hotel met familiesfeer. Veel duitse, engelse en enkele franse gasten. Goede service, nette kamers. Eten in het hotel is prima: ontbijt is zéér goed; avondeten is goed (maar wel wat saai). De locaties op loopafstand zijn niet zo sfeervol; hebben een beetje een "goedkope sfeer". In havenplaats Port d'Antraitx vlakbij (met taxiritje makkelijk te bereiken) zijn verschillende gezellige terrassen en restaurantjes.

Gereisd Anders in september 2006

Hotel is uitstekend gelegen, temidden van een fantastische

Vermeulen en echtgenote.
22-8-2006

Hotel is uitstekend gelegen, temidden van een fantastische golfcourse. Zeer vriendelijk personeel. Uistekende uitvalsbasis voor rondritten over dit prachtige eiland.

Gereisd Familie in Thu Jun 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt

• Afstand tot strand200 m, 6 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Bio sauna, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenVerplicht

• WatersportDuiken, Snorkelen, Surfen, Zeilen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Paardrijden
  • FitnessAerobics, Fitness
  • TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Steigenberger Golf & Spa Resort in Camp de Mar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Steigenberger Golf & Spa Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.