Hotel H10 Blue Mar

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Fantastische plek.

Liesbeth
17-10-2011

Hotel Lido, Camp de Mar ligt aan zandstrand, makkelijk in zee te komen.

Suites ruim en luxe met prachtig uitzicht.

Eten uitgesproken slecht.

Heerlijk hotel

Ely Kloppert
13-3-2008

Heerlijk hotel. Speciaal voor rustzoekers. Schitteren gelegen aan baai. Ruime kamers met balkon en prachtig uitzicht op zee. Ook de badkamer is ruim voldoende.

Uitstekend ontbijtbuffet en indien gewenst een driegangen keuze menu 's-avonds geserveerd aan tafel.

Het hotel igt in de buurt van Palma, Santa Ponsa en aan de andere kant het vissersplaatsje Port Andraitx met zijn vele terrassen en restaurantjes.

De kamers worden prima schoongemaakt.

Wij gaan nu al weer vor de 5e keer!!

Goed hotel, met zwembad, sauna, fitnessruimte, turksbad, wirlpool en de kamers hebben een balkon met uitzicht naar het zwembad en het strand. Rustig gelegen, met een paar restaurantjes in de buurt, een golfcourt, tennisbaan en wat winkeltjes. Voor kinderen is er een kinderbadje, zijn er verschillende speeltuinen en waterfietsen te huur. Ook mogelijkheden om een jetski te huren en rondvaarten te maken.

We hebben een aantal aanbieders voor H10 Blue Mar voor je op een rij gezet:

Wij zijn hier geweest en de ligging is echt fantastisch. Vanuit je hotelkamer loop je zo het strand op. Strand is mooi, schoon en niet al te groot, een mooie baai. Zwembad stelt niet veel voor maar met zo'n mooi strand hoeft dat ook niet.

dit hotel is niet goedkoop, maar was een fantastische ligging. Echt bovenop het strand. Zwembad wat erbij ligt niet echt groot, maar voldoende. Ontbijt is echt geweldig. dit hotel is echt een aanrader. Camp de mar is een klein spaans dorpje. Strand is een mooie schone baai waar het niet druk is met toerisme.

We hebben een aantal aanbieders voor H10 Blue Mar voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel H10 Blue Mar in Camp de Mar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel H10 Blue Mar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel H10 Blue Mar scoort een 9.55 uit 10 op basis van 27 reviews.