Aparthotel Bahia Camp de Mar

Aparthotel Bahia Camp de Mar

Aparthotel
Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag36°21°
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Bahia Camp de Mar voor je op een rij gezet:

5 reviews over Aparthotel Bahia Camp de Mar in het Nederlands

Ontzettend fijn

kersten
2-5-2017

Wij zaten op nummer 57 (2e verdieping). Bovenste verdiepingen nog mooier qua uitzicht.(nummer 51-54-53-46-45-38-37-30-29-25 en de suits de luxe). Je hebt dan ook geen last van geluiden boven je!! Erg rustig verder eind april. Fijn rondom het zwembad met uitkijk op zee. Sauna/bubbelbad en verwarmde stenen ligbedden zeer welkom toen het een dagje regende. Er is een bakkertje en een klein supermarktje een straatje verderop. Heerlijke broodjes. Eten in Flor de Sal (eigen restaurant) erg lekker (wel prijzig!) Wij zijn vaak bij Beach Club geweest met uitkijk op zee... heerlijk. Appartement elke dag schone handdoeken/ neem wel zelf schuursponsje en afdrooghand mee Met de bus gereisd... soms even 10 minuten wachten maar naar luchthaven goed te doen (10 euro/ ritje palma 4,40). Het treintje naar Soller wel geinig. Die vertrekt vanuit Palma en laat het binnenland zien/wel veel tunnels onderweg .Veel gelopen in omgeving van appartement. Mooie wandelpaadjes/o.a. naar uitkijktoren. Lekker weekje....

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Apr 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

heerlijk, graag terug

monique
9-5-2010

prachtig gelegen, goed verzorgd, vriendelijk personeel, veel trappen met bus andere dorpjes goed te bereiken op letten met bus welke kant je op wilt, zeer geschikt voor mensen die van natuurschoon en rust houden. in dorpje zelf klein supermarktje en bakker, complex heeft ook winkeltje en eetgelegenheid geschikte eetgelegenheden ook in dorp

Gereisd Met partner in mei 2010
2006

Erg mooie ligging

Julie
20-4-2006

Erg mooie ligging.Alle ruime terrassen hebben uitzicht op zee. Appartementen zijn ruim en schoon.Iedere dag wordt er schoongemaakt.Erg vriendelijk en behulpzaam personeel.Je moet goed ter been zijn, want er zijn wel wat trappenom b.v.naar het zwembad te komen. Je hebt ook wel een auto nodig om de leuke plaatsen in de buurt te bezoeken. Er is een prima restaurant in het complex, maar 4km verderop in Port Andratx zijn er veel leuke restaurantjes!Wij vinden dit aparthotel echt een aanrader!Je zit precies aan de goede kant van het eiland met veel mooie baaien, historische plaatsen en bergen.Wij waren hier in mei 2005, dus ik weet niet hoe druk het er in de zomervakantie is.

Gereisd Anders in april 2006

2005

Zeer goed appartment met mooie uitzicht

Dhr. Essink
5-9-2005

Zeer goed appartment met mooie uitzicht. Ook geschikt voor kinderen. Weining goede restaurants.

Gereisd Anders in Mon Sep 05 2005 14:25:57 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prachtig gelegen met uitzicht op baai

M. van uden
18-2-2005

Prachtig gelegen met uitzicht op baai. Vanaf balkon opkomende zon, diep blauwe zee met witte zeilbootjes op de achtergrond, fantastisch!Aparthotel is goed verzorgd en airco. Een nadeel: vanaf 2005 biedt geen enkele Nederlandse touroperator dit nog aan.

Gereisd Anders in februari 2005

• Gratis wifiLobby

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, Wasmachine

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen
  • BalsportenSquash
  • Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Bahia Camp de Mar in Camp de Mar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Bahia Camp de Mar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.