Hotel Palia Maria Eugenia

Hotel Palia Maria Eugenia
7,2

5 tips over Hotel Palia Maria Eugenia

Annika, 20-9-2015
Ga wandelen,zwemmen in de verschillende baaien en andere stadjes bezoeken d.m.v. treintjes of met de boot.. De omgeving is waanzinnig mooi!
Me, 13-8-2014
Wil je zeker zijn van een plaats op het buiten-terras vh restaurant, voor € 3 per dag kun je een tafeltje reserveren (bij de receptie).
Kaptein, 16-9-2013
Huur een auto en ga erop uit.

We hebben een aantal aanbieders voor Palia Maria Eugenia voor je op een rij gezet:

A. van Gestel, 15-6-2013
Boek een kamer aan de achterzijde van het hotel. Daar heb je de minste last van de disco en van komende en vertrekkende hotelgasten.
Fam. Kaptein, 20-6-2012
Tip: huur een auto, want het eiland is schitterend en bezoek zeker ook de hoofdstad Palma. Ook het cactuspark is een bezoek waard.