Aparthotel HYB Eurocalas

Aparthotel
Aparthotel HYB Eurocalas
8,9

Op het eiland Mallorca vind je HYB Eurocalas Hotel. De kamers zijn erg schoon, het personeel is vriendelijk en het eten is gevarieerd. Door het zwembad en de creatieve animatie vervelen kinderen zich niet. Het strand is te voet binnen een paar minuten te bereiken. Het huren van een auto is een aanrader om het mooie eiland te kunnen verkennen.

331 reviews over Aparthotel HYB Eurocalas in het Nederlands

Nooit weer! Veel te massaal en goedkoop

Fam Vd V-K
30-4-2017

na 2 dagen hebben we een ander hotel gevraagd wat helaas niet mogelijk was. Reden hiervoor: Enorm hektisch en lawaaierig hotel met veel te veel mensen op een kluitje, in de gezamenlijke ruimten is het daardoor veel te druk en daarnaast verouderd en vol met Engelsen met kleine schreeuwende kinderen. In de eetzaal eerst in de rij om erin te komen, vervolgens in de rij voor een broodje en aan tafel elkaar niet kunnen verstaan door de hoeveelheid mensen die veel te dicht op elkaar zit...!Ik kom om te genieten maar ik heb hier maar weinig mensen om mij heen zien genieten.. Zwembad voor de kinderen is top, alleen onverwarmd en daardoor in het voorseizoen nog te koud! Kamers zijn netjes en een nieuwe badkamer, ik miste hierin alleen een bad, daar is overheen te komen. Ik zou het nooit weer boeken omdat het totaal geen ontspannen sfeer is en veel te lijkt op een vakantie die ik als tiener boekte zonder kinderen (low-budget met veel mensen en veel muziek en drank)

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Apr 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Verwacht er maar niet veel van

Bakker
4-1-2017

Als je nachtrust je lief is zou ik niet naar dit hotel gaan. Ze hebben namelijk iets heel idioots in een flink aantal kamers. Twee (aparte) kamers zijn verbonden dmv een heel dun deurtje. Daardoor hoor je werkelijk Alles! Ik ben zelf niet heel makkelijk met slapen, maar ook mijn vriend heeft nachten wakker gelegen. En die slaapt altijd overal door heen. Elke dag gingen we weer vragen of we een andere kamer konden krijgen zonder zo'n deurtje, en elke dag weer hetzelfde liedje. Het baliepersoneel wil je eigenlijk niet helpen, maar als je lang genoeg zeurt en boos genoeg wordt, dan krijg je met veel moeite een andere kamer indien beschikbaar. De baliemedewerkers begrepen het probleem niet zo, en vonden het blijkbaar normaal dat je niet slaapt tijdens een week vakantie. Gelukkig werd de kamer wel redelijk goed schoongehouden.

Wat ook niet bepaald handig is, is dat er op heeeel veeeel kamers maar 2 liftjes zijn. En die zijn echt klein. En helaas tijdens mijn vakantie meestal 1 v/d twee stuk. Zelf tweemaal in de kapotte lift gestaan, maar hulp was niet te krijgen want het alarmding werkte ook al niet. Uiteindelijk na respectievelijk 12 en 17 minuten ging de lift naar beneden en konden we uitstappen. Als je dan netjes aan de balie meldt dat de lift stuk is, dan is het: "oké". Zelfs als je zegt dat je vermoedt dat er nog mensen in zitten, wordt er niet direct hulp ingeschakeld.

Het eten laat ook te wensen over. Heel erg gericht op de Engelse zuiplappen, en lauw tot koud en soms niet gaar. Niet bepaald lekker. De eetzaal is veel te klein voor aantal gasten, en je moet als kip zonder kop zoeken naar een tafel. Wel leuk dat ze soms een thema hanteren (zoals Mexicaans waarbij het animatieteam een sombrero op heeft).

+punt: er zijn een flink aantal bussen die naar leuke plekken gaan. Calas de Mallorca en het strandje zijn leuk.

Daarentegen ligt het hotel vrij afgelegen, en moet je een hele lange transfer maken. Terugweg een enigszins hobbelige transfer gehad van bijna 4(!!!) uur. En er was geen eten, drinken of een wc aan boord.

Het avondentertainment is echt gericht op kinderen, als stel zonder kids zal je er niet veel van vinden.

Gereisd Met partner in juli 2016

Wel oke

Kelly
26-11-2016

Het was een gezellig park. Jammer van de weinige parasols maar dit wisten we door goed te lezen voordat we gingen. Animatie doet het wel leuk, hebben er niet veel gebruik van gemaakt alleen savonds naar de shows gekeken. Ik heb in het hotel een voedselvergiftiging opgelopen, al denk ik wel dat dit gewoon echt puur pech is geweest want wij vonden het eten er verder prima ( genoeg variatie en de thema avonden waren super). De dokter was er gelukkig snel en ook de lieve obers zorgden ervoor dat mijn vriendin midden in de nacht zoveel flesjes water in het restaurant mocht pakken als we nodig hadden. Verder is het inderdaad erg lang in de bus, als ik van tevoren had geweten dat het zo lang was hadden we een taxi of iets geregeld. De wifi waar we voor betaald hadden werkte de halve tijd niet of heeeel erg langzaam, wel ergerlijk, als je ergens voor betaald verwacht je ook dat het goed werkt. Al met al hebben wij een gezellige vakantie gehad :)

Gereisd Met vrienden in augustus 2016

Fantastico!

Ashni R
24-10-2016

Heel kindvriendelijk hotel. Kidsclub 2x per dag minidisco. Heel de dag door animatie. Jungle waterpret geweldig voor de kids. Eten wel een beetje eentonig maar dat heb je bij alle AI hotel. Nette kamers, wordt iedere dag schoongemaakt, ook handdoekwissel. We hebben enorm genoten van onze vakantie. Bed wel iets aan de harde kant. Verder niks te "klagen".

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2016

Alleen kleine kinderen, transfer 3,5 uur,afgelegen

Beek
21-10-2016

Transfer van 3,5 uur over 60 kilometer ! Dit komt omdat er maar 1 vlucht was en dan zetten touroperators de busmaatschappij in die je afzet en langs elk hotel rijdt. Dit was bekend bij de touroperator maar had ik willen weten want dan had ik een taxi kunnen nemen.

Dit hotel nooit meer voor ons. 80% kleine kinderen en totaal niet afgestemd op volwassenen. Er was een speelhal met allemaal spelapparaten met zoveel lawaai dat je niet in de lobby kon zitten. Buiten kon je ook niet rustig zitten omdat hier de animatie werd gegeven. Als het regende of koud was verplaatste de animatie zich naar binnen en kon niet eens iedereen binnen zitten. Wij zaten elke avond na het eten noodgedwongen op onze hotelkamer waar het rustig was (alhoewel de animatie van de binnenplaats flink hoorde).

Er waren drie zwembaden. 1 zwembad lag bij de binnenplaats en was wat rustiger maar helaas kwamen daar ook ouders met kinderen liggen zodat we nog niet rustig konden zitten. Het

We hoorde de klachten van meerdere stellen die zonder kinderen waren. Ook oudere echtparen hadden hier last van.

De ligging van het hotel, in calas de mallorca, is erg onhandig. Geen echt dorp, alleen wat strandwinkels overdekt. Wel enkele cafe's maar geen boulevard om langs te lopen. Om een ander dorp te bereiken moet je eerst de hoofdweg op die wel een achtbaan lijkt waar ze 100 km per uur rijden (dus fietsen was niet echt een optie in dit gebied).

Strand is op prima loopafstand. Eten was matig; erg smaakloos en lauw alleen de speciale donderdagavond met thema (mexicaans, thais etc) was lekker gekruid.

Kamers zijn mooi gerenoveerd, er werd goed schoongemaakt en het personeel was echt super vriendelijk en werkte keihard.

Ik las dat ze voor vier sterren willen gaan, maar dit is echt niet haalbaar. Wel een redelijk drie sterrenhotel als je dus kids hebt, animatie wil en geen rust wil. Voor het eerst in tien jaar all inclusive dit meegemaakt.

Gereisd Met partner in oktober 2016

Zeker nogmaals All-Inclusive, maar niet hier.

Ingrid
20-10-2016

Voor ons wat het de eerste keer dat we all-inclusive op vakantie gingen. Het Aparthotel voldeed gedeeltelijk aan onze verwachtingen. Wij verbleven in een 2 kamer appartement. Met zijn vijven ging dat redelijk. De bedbank in de woonkamer lag niet heel fantastisch. Wel was er een koelkast en magnetron aanwezig waar wij gebruik van hebben gemaakt. Verder was er helemaal geen servies oid aanwezig in het appartement. Iets wat wij toch wel een klein beetje verwacht hadden. Het appartement was relatief schoon. De zwembaden waren onverwarmd, maar wel schoon. Het kinderbad werd bij ons twee keer afgesloten, omdat er in gepoept was. De eetmomenten waren erg ongezellig. Het was steeds heel druk, rumoerig, rommelig. Wij hebben dit als onprettig ervaren. Ook was het eten erg vet. Het annimatieteam deed heel erg hun best en onze dochter was dol op de kinderdisco. Op loopafstand is het centrum waar ook een kleine supermarkt is. Wij hadden een huurauto dus konden even verder weg.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Oct 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima alle inclusieve verblijf.

Ronald
17-10-2016

Wij hadden superieur 2 kamer appartement. Was gerenoveerd. Schoon en kwalitatief prima eten en drinken voor all-inclusieve buffet restaurant. Het personeel is vriendelijk en werkt keihard. Animatie leuk voor kinderen, voor volwassenen weinig bijzonders. Gratis pendelbus naar leuk strandje in de buurt en best leuk klein centrum op loopafstand. Internet via hotel is traag en slecht bereik. De directe omgeving is verder weinig bijzonder. Als je wat wilt zien is auto wel een aanrader.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Sep 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

super kindvriendelijk, goed prijs/kwaliteit

ilse
17-10-2016

Minpunten: beddegoed wordt niet om de dag verschoont; eten bevat teveel vet en suiker en is vaak lauw; piepkleine badkamer; restaurant is chaotisch druk. Pluspunten: alles voor kinderen; goede animatie; deze van t jaar veel voor weing; leuk kinderbad met glijbanen; winkeltjes op loopafstand; verschillende strandjes in de buurt waar je ver de zee in kunt lopen, waardoor ideaal met kleine kinderen.

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2016

Heerlijk voor jonge gezinnen, niet voor stellen!

Astrid
4-10-2016

Chaotishe aankomst. 1 receptionist voor 2 bussen vol gasten. Super was dat er 's nachts nog een buffet voor ons klaar stond. De kamer keurig en prima bedden. Eten wel vaak lauw, maar alles op smaak en iedere dag variatie. Het complex wordt uitstekend schoon gehouden. Animatie volledig op kinderen gericht. Voor volwassenen erg amaturistisch. Kortom prima, maar heb je een kinderwens, dan is dit een maker or a breaker!

Gereisd Met partner in september 2016

Heerlijke vakantie gehad, prijs/kwaliteit prima

van der ven
30-9-2016

Transfer van en naar het vliegveld is veel te lang. Duurt ongeveer 2 uur als je pech hebt, terwijl dit makkelijk in 1 uur kan. Afstand vliegveld-hotel is maar 60 km. Missen parasols bij het zwembad. Veel bedjes moeten vervangen worden. Te weinig verstelbare bedjes. Die zijn s'morgens snel weg. Animatie is prima. Meesten zijn Nederlanders. Restaurant is wel heel druk door de vele kinderen. Voor gezinnen met jonge kinderen is het prima, maar als stel is het wel hectisch. Iets meer personeel in het restaurant zou best kunnen. Ook het eten is heel goed. Kamers en hotel zijn heel schoon.

Gereisd Met partner in september 2016

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel HYB Eurocalas in Calas de Mallorca, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel HYB Eurocalas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.