Aparthotel HYB Eurocalas

Aparthotel Info

• Aan zee
  • Animatie
Meer aparthotelinfo

Op het eiland Mallorca vind je HYB Eurocalas Hotel. De kamers zijn erg schoon, het personeel is vriendelijk en het eten is gevarieerd. Door het zwembad en de creatieve animatie vervelen kinderen zich niet. Het strand is te voet binnen een paar minuten te bereiken. Het huren van een auto is een aanrader om het mooie eiland te kunnen verkennen.

717 reviews over Aparthotel HYB Eurocalas

• 8Rina van Dijk24-09-2016

Prima hotel

We vonden het wel heel irritant dat een medewerker van de receptie een chagerijn was en behoorlijk onbeleefd over kwam hij ging gewoon uitgebreid staan zuchten en gapen als je iets aan hem vroeg. Het word tijd dat Fernando daarvoor op zijn vingers word getikt. Wij hebben met z'n 4en ons daar behoorlijk aan gestoord in ieder geval , bij edn receptie verwacht je klantvriendelijk te worden behandeld.

• 7joke25-09-2014

viel wel mee

Het hotel is op zich wel drie sterren waard, maar er is toch nog veel op te knappen. We hadden vb. de eer een gouden kraan te hebben, spijtig genoeg was dit van de ouderdom en het vele poetsen. We kregen eerst een appartement dat voorzien was voor een persoon met een rolstoel. Hier hadden ze een twee bedden ingezet en dat was het dan. Zijn dit gaan melden bij de receptie en hebben gelukkig een andere kamer gekregen. Deze had dezelfde grootte. Het eten is zeker niet slecht, na een weekje heb je het wel gehad, veel smaken kwamen terug. Qua koud buffet en desserten was het top. Hygiene in de zaal was het iets minder. Als glazen die niet gebruikt worden gewoon weer opgedekt worden voor de volgende en op het einde van de shift gewoon in de kast gezet worden, heb ik toch mijn bedenkingen. Voor de rest kan ik van hygiene niet klagen, kamer wordt elke 2 dagen gepoetst. Ook de toiletten waren, ondanks de vele gasten, steeds proper. Animatie deed zijn best, maar daarmee is ook alles gezegd.

• 10Speeckaert Marina24-08-2013

Reuze vakantie gehad

Wij zijn net terug van club Eurocalas, dit was een prachtvakantie, een heel mooie en propere club waar er voor ieder wat wils is,dus geen tijd om zich te vervelen. Prachtig strand rechtover maar wel 137 trappen voor we er waren, dichtbij het centrum waar er ook vanalles te beleven is. Het eten is zeer lekker en ook weeral alles is er proper en het personeel is zeer vriendelijk. Dit was wel een vakantie met alles erop en eraan, geen minpuntje te vinden voor deze club/hotel

• 8Claudia09-07-2007

we zijn in juni geweest. Gezin met 2 kinderen (5,9 jaar oud). Kamer: familiekamer met keuken (incl. magnetron, ijskast en kookplaat),aparte slaapkamer en balkon. Pas gerenoveerd. Zag er netjes uit. Uitzicht op centraal binnenplein. Zwembad: ideaal voor kinderen (langzaam aflopend naar diepte),aparte kinderbad. Bij binnenplaats ook zwembad met kinderbad. Ligging: ca 20 min. lopen naar strand Calas Domingos. Jammer. Treintje stopt voor hotel (betalen) en gaat tot strand en terug. Klein winkelcentrum met enkele bars. Eten: was goed. Gevarieerd. Gasten: voornamelijk Engelsen en Duitsers. Geen last van ze gehad. Animatie: mini club en kids club. Aparte tennisbaan , voetbal,volleybal en basketbalveld samen. Auto gehuurd en naar Aqualand (El Arenal) geweest. Omgeving Calas de Mallorca is rustig, meer natuur. Niet de plaats om op stap te gaan. Dan kun je beter naar het zuiden van Mallorca gaan.

• 8Yvet07-07-2007

Wij zijn 2 weken in juni 2007 naar dit hotel geweest. Het was helemaal opgeknapt (bar, restaurant, kamers etc. een hele verbouwing) en het was een supervakantie!!! Goede animatie, 4 van de 6 Nederland, goede shows. Voor tips etc. helpen de mensen van het animatie je ook. Zwembaden waren super en je kon qua drinken alles krijgen. Het enige minpuntje was het eten het was niet zo gevarieerd, maar wat je at was wel goed en lekker. Dit is zeker een aanrader (helemaal als je kids hebt!!!)

• 7Laura26-06-2007

Vorige zomer in t animatie team gewerkt! T eten was int begin van seizoen slecht. Nadat de kok was ontslagen, was t eten prima en gevarieerd. Veel activiteiten voor kinderen (aan zwembad, miniclub en animatie, 'savonds een minidisco en daarna elke avond een show) Niet leuk als stel, weinig romantiek :) Er worden over de hele dag sportactiviteiten en tournooien georganiseerd.. 3 zwembaden met aan de grootste zwembad een self-service snackbar.. Het strand is stukje lopen (vraag aan t personeel de binnendoorweg, scheelt zeker 5 min) maar heel mooi, met superblauwe zee! Als je buiten de deur eet, is d'alfils een aanrader! K weet niet hoe t andere zomers was, maar zomer 2006 waren er bijna geen Nederlanders, alleen Engelsen, Duitsers en Spanjaarden.. Andere plaatsen zijn prima te bereiken via de bus, in juli en augustus extra bussen..

• 8marjan12-10-2006

ben van 26 sept. tot 3 okt. geweest veel engelsen maar geen last van eten was goed uitzicht op het zwembad kamers kunnen beter 5x per week schoonmaak animatie door nederlanders erg kinderachtig aan te raden auto huur via receptie wel all in doen excursies waren erg duur hotel wordt gerenoveerd voor het volgend seizoen

• 7Kim06-06-2006

Wij zijn er in de zomer van 2005 geweest!Hotel heeft mooie zwembaden, er waren er 3.Eentje voor de kleintjes en 2 voor groot en klein.Eten was lekker.In de bar werd er vlot bediend. Het enige minpunt vond ik de animatie(voor kinderen goed)Propere kamers, werden niet elke dag grondig proper gemaakt maar was ook niet nodig.Drank en eten(pizza,hamburgers, ijsjes,...) waren tussendoor meer dan genoeg te verkrijgen.Stadje lag op een 10 minuutjes wandelen van het hotel.Voor het strand(te betalen)kon je een hotelbus nemen,reed meerdere keren per dag op en af. Het strand was echt super,héél verzorgd en super mooi water.Uitstap marineland vonden wij niet zo veel,was op 2 uurtjes gezien. Met bus naar de hoofdstad, vanaf daar boot tot aan marineland.Vriendelijk personeel,genoeg stoelen aan het zwembad +voor avondanimatie.Buiten een paar minpuntjes een superleuke vakantie gehad daar in Eurocalas.

• 7Anton19-01-2006

Ik vind het allemaal nog wel meevallen. Wij hadden een mooie kamer, met uitzicht op het zwembad. Ze waren schoon, alleen wel wat achterstallig onderhoud. Het restaurant zag er goed uit, mooie zwembaden en een zeer goed animatieteam (3 van de 6 waren nederlands)

• 1Wendy07-07-2005

Het hotel was ronduit vies! De kamers waren heel erg vuil, totaal niet gepoetst. Overal mieren, tot zelfs in de bedden toe. Om nog maar over de hygiëne in de toiletten en het restaurant te zwijgen! Ronduit schandalig! Ik raad het niemand aan!!!!

31 tips over Aparthotel HYB Eurocalas

• kok, 07-05-2014

Huur een auto, koste ons 99 euro voor 9 dagen, let wel op in eerste instantie zelfde auto bij zelfde maatschappij geboekt voor 185 euro. Een maand later weer gezocht en nu dus voor 99 euro. 50 min rijden vanaf Palma de Mallorca, en boek via duitsland

bezoek eens de markt van sineu op woensdag...erg leuk

• R&P, 11-05-2014

Huur een auto, dan kun je wat van het eiland zien, er zijn zoveel mooie plekjes.

• Bas, 19-06-2014

Huur een auto! Mallorca is een prachtig eiland en heeft veel gezellige dorpjes. Hier vind je vaak heerlijke restaurants en prachtige stranden.

40 vragen over Aparthotel HYB Eurocalas

• Nick, 06-09-2018

handdoekenservice

Ik las dat het hotel inmiddels een handdoekenservice heeft. Weet iemand wat hiervoor de kosten zijn?

• Wendy, 19-01-2017

Jungle speeltoestel

Ik kom bij de website van de reisorganisatie een heel leuk jungle speeltoestel in het water tegen, met glijbanen enzovoorts. Ik zie hier nergens een foto van terug hier op de site. Is deze er wel echt??

D, 15-06-2019

Ja het heeft een heel leuk groot Jumbo toestel met verschillende glijbanen. Het toestel staat in ondiep water

• ashnir, 27-09-2016

Kamers

Zijn alle kamers voorzien van recentelijk vernieuwd meubilair?

D, 15-06-2019

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• TennisbaanAanwezig