Aparthotel HYB Eurocalas

Aparthotel
Aparthotel HYB Eurocalas
8,9

Op het eiland Mallorca vind je HYB Eurocalas Hotel. De kamers zijn erg schoon, het personeel is vriendelijk en het eten is gevarieerd. Door het zwembad en de creatieve animatie vervelen kinderen zich niet. Het strand is te voet binnen een paar minuten te bereiken. Het huren van een auto is een aanrader om het mooie eiland te kunnen verkennen.

20 reviews over Aparthotel HYB Eurocalas in het Nederlands

Waardeloze incheck snacht om 12 uur aangekomen

Vd berg
22-5-2017

Waardeloze incheck snacht om 12 uur aangekomen, stonden er om 3 uur nog met een kind van vijf , sommige met baby's . Mensen die een sleutel bemachtigde kwamen terug omdat er mensen in hun kamer lagen te slapen. Mensen die naar andere hotels moesten omdat er verkeerd gereserveerd was snachts! Om 3 uur pas een sleutel, gelukkig zonder mensen op bed. Maar zon kleine kleine kamer vreselijk . vergane glorie daar. Zal je gebeuren dat er snacht mensen in je kamer staan, daar was ik de hele vakantie ook bang voor, hun intrreseerd het niks . Al met al waardeloos animatie goed thats IT

Gereisd Met vrienden in september 2016
HYB Eurocalas, Director, 22-5-2017

Dear vd berg,

Thank you very much for choosing HYB Eurocas during your holidays last year. We were surprise to read that they gave you the wrong keys as I just asked the Hotel and they do not have record of this. However, allow us to apologise for any incovenience this may have caused you.

Thank you again for your feedback, we do hope to have the chance to welcome you back this year in order for you to check that our guests review care to us.

Kindest regards,

Wel oke

Kelly
26-11-2016

Het was een gezellig park. Jammer van de weinige parasols maar dit wisten we door goed te lezen voordat we gingen. Animatie doet het wel leuk, hebben er niet veel gebruik van gemaakt alleen savonds naar de shows gekeken. Ik heb in het hotel een voedselvergiftiging opgelopen, al denk ik wel dat dit gewoon echt puur pech is geweest want wij vonden het eten er verder prima ( genoeg variatie en de thema avonden waren super). De dokter was er gelukkig snel en ook de lieve obers zorgden ervoor dat mijn vriendin midden in de nacht zoveel flesjes water in het restaurant mocht pakken als we nodig hadden. Verder is het inderdaad erg lang in de bus, als ik van tevoren had geweten dat het zo lang was hadden we een taxi of iets geregeld. De wifi waar we voor betaald hadden werkte de halve tijd niet of heeeel erg langzaam, wel ergerlijk, als je ergens voor betaald verwacht je ook dat het goed werkt. Al met al hebben wij een gezellige vakantie gehad :)

Gereisd Met vrienden in augustus 2016

Goed hotel voor deze prijs! Aanrader!

Dominique
4-9-2016

Wij zijn een weekje met familie (ouders, broer/zus en kids 3 en 5 jaar) geweest. Super vakantie gehad. Hotel was naar verwachting, zie andere waarderingen 2016. Inderdaad massaal enkel in restaurant storend. Wij hebben meerdere malen niet aan 1 tafel samen kunnen eten en rijen met uitgehongerde mensen voor het buffet. Eten is overigens lekker en gevarieerd. Jammer dat er weinig parasols beschikbaar zijn en de familiestudio zo klein is, maar je hebt natuurlijk de optie een 2-kamerappartement te kiezen. Animatie voor de kids erg leuk! Zwembad en kamers schoon. Ligt afgelegen, maar prima voor een weekje. Met een beetje pech zit je wel 3,5u in de bus vanaf t vliegveld terwijl t maar 1u rijden hoeft te zijn. Privétransfer is dus wel aan te raden.

Gereisd Met vrienden in Mon Aug 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima vakantie

Rian
10-7-2016

Eurocalas ligt op een ideale plek lekker rustig qua verkeer als je naar het strand of stadje wil lopen. Animatie was heel erg leuk voor de kinderen en ouderen bewondering voor alle inzet die ze geven voor de gasten.. De hotelkamers waren mooi en zagen er erg netjes uit! Alleen het was super gehorig, er zit een deur tussen de kamers waardoor je elkaar letterlijk kan horen. Uit het eten was heel veel keus, maar het was niet echt bijzonder. Sochtends moet je erg lang wachten in de rij voor de pannenkoekjes en eieren. Het personeel was erg aardig.

Gereisd Met vrienden in Fri Jul 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

John Colombain
5-10-2015

Met 6 familie leden geweest van 26 sept. t/m 3 okt. en hebben super vakantie gehad. Hotel is nu 3 sterren maar wordt 4 sterren. Over het hotel niets dan goeds te vermelden.Vriendelijk personeel, eten zeer goed en iedere dag verschillend. Kamers zeer schoon trouwens dit geldt voor het hele complex, ook de diverse toiletten rond de zwembaden werden ieder half uur gepoetst. Winkelcentrum ligt op 10 min. lopen van hotel en voor 6 euro retour ben je zo in Manacor of Porto Christo of de grotten van Drach.

Gereisd Met vrienden in Tue Sep 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Het was super!

Yvette
27-6-2015

Mooi hotel, ruime kamers, alles wordt goed schoon en onderhouden. Mijn eerste indruk was: oja all inclusive, massahotel en plastic stoeltjes. Maar ik kom hier echt op het terug, het is er netjes en schoon. En die massa? Daar wen je heel snel aan. Eten ruim voldoende keus! Super voor (kleine) kinderen, wij hadden kids bij ons in de leeftijd van 7 jaar tot 9 maand. Van zwembad tot ballenbak, van speeltuin tot tafeltennistafel. Met de trein naar het strand was ook top.

Gereisd Met vrienden in Fri May 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

leuk hotel

sv
13-8-2013

leuk hotel

vriendelijk personeel eten goed en altijd keuze voor iederen

Gereisd Met vrienden in augustus 2012

Super Hotel voor een super prijs

Bart
13-7-2012

Het is zeer groot hotel met mooie verzorgde kamers, mooie zwembaden en vriendelijk personeel. Toen aan kwamen om twee uur 's nachts heeft de portier speciaal voor ons nog het restaurant geopend om iets te kunnen eten. Het hotel ligt niet zover van het strand echter moet je het strand bereiken met trappen. Dit is best lastig als je met een invalide persoon naar het strand wil gaan. Het eten was er gevarieerd en altijd voldoende. Er was ook verschillende keus in drankjes en snacks bij het zwembad en bij de bar. Het is ook zeer kind vriendelijk hotel er is een speeltuin, speciale kinderanimatie en een speciaal zwembad voor de allerkleinste dat enkel 40 tot 50 cm diep is. De animatie voor volwassenen en tieners was ook goed geregeld en plezierig. De animatoren deden er alles aan om het iedereen naar hun zin te maken. Al met al een zeer geslaagde vakantie in goed hotel voor een goede prijs.

Gereisd Met vrienden in juni 2012

DIT NOOIT MEER !!!!!!!!!!!!

De Coninck Benny
1-7-2012

Dit is een hotel waar ik nooit meer mijn vakantie wil doorbrengen! Ontbijt goed, middag keuze uit ballekes ,stoverij, koteletten of de rest van gisteren verwerkt met droge rijst of als je tijd hebt een kwartier aanschuiven voor wat frietjes die op niks trokken! Wij zijn daar ook bestolen van een MP3-speler en een digitale filmcamera! Aan de receptie deden ze zich verwonderd voor en verwezen ze ons door naar de politie in monacor (15km verderop) terwijl er naast onze kamer 2 koffers ook gestolen waren! Aan de receptie vertelden ze ons dan dat de politie op komst was, dat we samen met de Duitse toeristen (die 'snachts vertrokken naar huis) moesten wachten en we tot de vaststelling kwamen dat de politie toch niet zou komen.

Gereisd Met vrienden in juni 2012

Perfect voor 1 week

Charlotte
7-9-2011

Ik ben met 2 vriendinnen van 31/8 tot 7/9 naar dit hotel geweest. Het is ideaal voor mensen die graag van zon, zee en strand genieten. Het hotel heeft heel erg veel sportmogelijkheden wat zeer aangenaam is. Ook de animatie is echt top!! In het dorpje Calas de Mallorca zelf is er niet echt veel te beleven. Je hebt er wel leuke winkeltjes, karaokebars (Sinatra's is echt GEWELDIG) en 1 discotheek Tifanny's.

Het eten was lekker, maar vaak onvoldoende gewarmd. Er kwam ook vaak hetzelfde terug wat wel jammer was. Een minpuntje aan het restaurant is dat de messen niet op tijd werden aangevuld. Je kon dus vaak enkel eten met een vork.

De kamers ogen op foto veel groter dan ze werkelijk zijn, maar nog steeds ruim genoeg. Ze werden om de 2 dagen gepoetst en dat was net voldoende. De glijbanen van het grote zwembad lijken op bepaalde foto's enorm maar ze zijn juist goed voor erg jonge kindjes.

Het strand is ook vlak in de buurt en je kan er rustig liggen zonnen.

Gereisd Met vrienden in augustus 2011

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel HYB Eurocalas in Calas de Mallorca, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel HYB Eurocalas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.