Aparthotel HYB Eurocalas

Aparthotel Info

• Aan zee
  • Animatie
Meer aparthotelinfo

Op het eiland Mallorca vind je HYB Eurocalas Hotel. De kamers zijn erg schoon, het personeel is vriendelijk en het eten is gevarieerd. Door het zwembad en de creatieve animatie vervelen kinderen zich niet. Het strand is te voet binnen een paar minuten te bereiken. Het huren van een auto is een aanrader om het mooie eiland te kunnen verkennen.

717 reviews over Aparthotel HYB Eurocalas

• 7Fam. Kriegenbergh30-09-2019

Heel leuk verblijf voor de kids of voor 2en.

Leuk verblijf met veel zwembaden. Lekker eten, veel inbegrepen zoals cocktails en gezellig personeel! Veel dingen zoals bijv. De ligbedden zijn wel aan vervanging, reparatie toe. De kamers zijn prima maar wij vonden het bed niet te doen! Ons dochtertje sliep op een slaapbank die heel hard was. Entertainment is top. Super leuke mensen! Het strand is helaas met kiezels en best klein (privestrand) hier word je met een busje naartoe gebracht. Een hele leuke vakantie gehad maar wel met veel rug/nek pijn😊

• 9Sylvia16-09-2019

Super!!

Wij hebben hier een geweldige vakantie gehad. Alles wast top. Iedereen super vriendelijk, zwembaden heerlijk, eten was heel goed, voor ieder wat wils. Kamers mooi schoon enige minpuntje voor mij was de bedden, deze zijn wat aan de harde kant maar daar komen we ook wel weer overheen. Zou zo weer terug gaan!

• 8Tilkens24-08-2019

Heel goed verblijf.

Zwembaden waren top voor de kinderen. Heel kindvriendelijk. Ook buiten het hotel zeer mooie omgeving.

• 7Bulk09-08-2019

Kind vriendelijk hotel

Prima hotel met de kinderen

• 7Nijboer16-07-2019

super hotel, perfect verzorgd!

heerlijk verblijf gehad, keurig hotel met super lekker eten en altijd vriendelijk en keihard werkend personeel (Eurocalas). Alles perfect verzorgd. Ook voor de kinderen een prima hotel, super mooi zwembad, boottocht met starfish (met glijbanen van de boot) is ook een aanrader. Enige minpuntje was de lange transfer vanaf vliegveld (2 uur).

• 9Chantal van rooy10-07-2019

Het geld waard!

Geweldig hotel, compleet gerenoveerde appartementen, en een geweldig kinder water bad met glijbaan en andere water ornamenten. Iedereen in het hotel is vriendelijk personeel. Eten was super! Animatie is super! Zowel voor kinderen als volwassenen. Dicht bij een winkelcentrum met voor ieder wat wils. Dicht bij een baai met strand en snorkel mogelijkheid. Het enige nadeel was er waren veel trappen dus niet geschikt voor buggy of rolstoel! Verder was het een geweldig hotel, goed eten, heerlijk zwembad en goed personeel.

• 8Esther18-06-2019

Geweldig

Wij zitten op dit moment in hyb eurocalas. Ontzettend groot complex, verouderd maar wordt netjes bijgehouden. Wij hebben een 2 kamer appartement. Deze kamer is bijzonder groot en mooi. Uitzicht op 1 van de zwembaden en 's avonds op de animatie. Ontzettend leuke plek. Het hotel biedt veel vertier voor jonge kinderen. Zo is er een ontzettend mooi water speeltoestel.

Het eten is goed. Veel aanbod. Eetzaal groot en vreselijk druk. Personeel doet hun uiterste best! Omgeving rustig. Met een goede 10 min ben je in het 'centrum '. Leuke shops en eet gelegenheid. Voor de sfeervolle plekken moet je ergens anders heen. Aanrader om een auto te huren. Tips: palma bezoeken, Porto cristo, cala millor (groot strand), grotten bezoeken in porto cristo (zondag markt), manacor (maandag markt).

De zee is prachtig, overal mooie baaien. Van het complex rijdt een busje. Lopen is ook mogelijk. Kortom heerlijke plek om een zorgeloze vakantie te vieren!

• 9D15-06-2019

Geweldig!

Wat een heerlijk hotel! Super schoon en alles is recent vernieuwd. Wij hadden een tweekamerappartement geboek voor 4 personen. Deze was van alle gemakken voorzien; keuken met inductiekookplaat, magnetron en koelkast. Moderne badkamer met ruime inloopdouche. Alles brandschoon. Het eten was heerlijk en gevarieerd. Het kleine strand is wat lastig bereikbaar via een stenen trap, en omdat er stenen lagen zijn we niet in zee gegaan. We hebben het niet gemist dankzij het geweldige hotel met 4 zwembaden en glijbanen met eten en drinken constant binnen handbereik. Enige minpunt was de ligging, hoog, ver van het vliegveld en geen fijn strand in de buurt.

• 8Lindy Van Steenbergen14-06-2019

Top hotel

Super mooi en schoon hotel, de kamer was groot. Het eten was ook erg goed iedere dag wat anders. Veel engelse maar niet echt last van gehad. Enige minpuntje was dat wij voor het hotel 6 treden hadden en niet mogelijk was voor een buggy/kinderwagen/rolstoel voor de rest een top hotel.

• 9Fam. Bezemer12-06-2019

Groot en massaal, maar zeer positief

We verbleven in een 2-kamer app. Slaapkamer ruim genoeg. Stonden 2 bedden en babybedje. Het bed uit de woonkamer (stond onder de bank) paste ook nog in de slaapkamer erbij. Kamer is netjes, schoon en ruim. Wij zaten in gebouw Ibiza, met balkon aan zwembadzijde. Geen buren geluiden gehoord. 4 zwembaden. Zwembaden lopen af, zeer geschikt voor kinderen. De regel is dat je geen handdoeken mag neerleggen om bedjes te reserveren. Helaas gebeurd dit wel veel. Hotel doet hier helaas niks aan. Wij hebben het niet gedaan en konden altijd nog wel wat lege bedjes vinden en bij elkaar zetten.
      Het eten is divers en prima. De eetzaal is wel erg massaal/vol en druk. Personeel werkt erg hard met goede service. Het eten word constant aangevuld. In de buurt zijn op loopafstand een paar winkeltjes en supermarkt.
      Wij zijn zeer tevreden over dit verblijf en raden het andere aan. tip: met een huur auto kan je diverse mooie strandjes af gaan.

31 tips over Aparthotel HYB Eurocalas

• kok, 07-05-2014

Huur een auto, koste ons 99 euro voor 9 dagen, let wel op in eerste instantie zelfde auto bij zelfde maatschappij geboekt voor 185 euro. Een maand later weer gezocht en nu dus voor 99 euro. 50 min rijden vanaf Palma de Mallorca, en boek via duitsland

bezoek eens de markt van sineu op woensdag...erg leuk

• R&P, 11-05-2014

Huur een auto, dan kun je wat van het eiland zien, er zijn zoveel mooie plekjes.

• Bas, 19-06-2014

Huur een auto! Mallorca is een prachtig eiland en heeft veel gezellige dorpjes. Hier vind je vaak heerlijke restaurants en prachtige stranden.

40 vragen over Aparthotel HYB Eurocalas

• Nick, 06-09-2018

handdoekenservice

Ik las dat het hotel inmiddels een handdoekenservice heeft. Weet iemand wat hiervoor de kosten zijn?

• Wendy, 19-01-2017

Jungle speeltoestel

Ik kom bij de website van de reisorganisatie een heel leuk jungle speeltoestel in het water tegen, met glijbanen enzovoorts. Ik zie hier nergens een foto van terug hier op de site. Is deze er wel echt??

D, 15-06-2019

Ja het heeft een heel leuk groot Jumbo toestel met verschillende glijbanen. Het toestel staat in ondiep water

• ashnir, 27-09-2016

Kamers

Zijn alle kamers voorzien van recentelijk vernieuwd meubilair?

D, 15-06-2019

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
    • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
    • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• TennisbaanAanwezig