Aparthotel HYB Eurocalas

Aparthotel
Aparthotel HYB Eurocalas
8,9

Op het eiland Mallorca vind je HYB Eurocalas Hotel. De kamers zijn erg schoon, het personeel is vriendelijk en het eten is gevarieerd. Door het zwembad en de creatieve animatie vervelen kinderen zich niet. Het strand is te voet binnen een paar minuten te bereiken. Het huren van een auto is een aanrader om het mooie eiland te kunnen verkennen.

34 reviews over Aparthotel HYB Eurocalas in het Nederlands

Prima hotel

Door
19-10-2018

Hotel is goed en zeer zuiver. Ideaal met kinderen en vooral kleine kinderen omdat het zwembad schuin afloopt van ondiep naar diep. Het eten is eentonig en af en toe lauw . Wij vonden het een prima hotel voor die prijsklasse

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2018
HYB Eurocalas, Director, 19-11-2018

Dear Manfred,

We apologize for not answering in your native tongue. We have chosen English as the international language to communicate with you.

It is pleasing to know you consider our hotel as “great with a very good price quality ratio”. It is our pleasure to have catered to you and to know you enjoyed our clean rooms and nice pools.

How wonderful to read you liked our culinary choice and that you are considering coming back again next year. It will be a delight to have you here soon.

Kind regards, from the whole team of HYB Eurocalas

Super vakantie

Nistel
9-8-2018

Wij hebben een top vakantie gehad. Eten en drinken was prima. Bij het zwembad is de gehele dag een buffetje. Mooie accommodatie. Wij hadden de familie kamer geboekt. Niet groot, maar voldoet prima. Kamer was netjes , schoon en modern. Prima personeel, leuk animatie team. Er wordt veel georganiseerd en het is er gezellig. Mooi zwembad, wat erg fijn was dat er geen handdoeken gelegd worden. Op 10 min lopen is er een klein centrum, met winkeltjes, midgetgolf en voor als je kleine kinderen hebt een kartbaantje etc. Het vervoer heen en terug duurde lang, omdat ze dit combineren met Cala Dor. OP de heenreis moesten we al 3 kwarrtier wachten voordat de bus vertrok, uiteindelijk een taxi gepakt. Terugreis naar vliegveld, 2,5 uur in de bus gezeten. Tip regel zelf het vervoer, 50 min vanaf het vliegveld. Maar het hotel is zeker de moeite waard. Er zijn veel engelsen, maar hier heb je geen last van.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018
The whole team at HYB Eurocalas, Director, 11-9-2018

Dear guest, Thank you for taking the time to review our HYB Eurocalas on Zoover. We are so pleased to hear that you thoroughly enjoyed your stay with us and that you will recommend our hotel to your friends and family.

We are happy to read that you were pleasantly surprised by the quality and variety of our food. We offer an excellent gastronomic service for little money, because we know that a satisfied palate is a prerequisite for the enjoyment of the entire vacation.

Thank you again for your feedback. We are glad to hear that you were satisfied with the overall staff, facilities, and amenities at our hotel.

Niet den

Peter
17-1-2018

Ze zijn vaak overboekt en dan wordt je tijdelijk in een andere hotel geparkeerd van veel mindere kwaliteit.

Het gaat onder het mom van "waterschade en dus overmacht" maar er is nergens waterschade te bekennen en tientallen gasten lopen tegen hetzelfde probleem aan.

Verder weren we financieel bedonderd bij de afhandeling van kluishuur in het andere hotel. We zouden dat vergoed krijgen en moesten een bonnetje tekenen. De receptioniste liep ermee naar de kamer van de manager maar die was er pas om 17 uur. Toen we om die tijd terugkwamen kregen we te horen dat we het geld al hadden ontvangen want we hadden ervoor getekend. Bah !

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2016

Geweldige accomodatie, top Animatie en Top Service

Fam Thijssen
12-8-2016

De meeste appartementen zijn gerenoveerd, modern, brandschoon en goede boxspringbedden. De animatie en shows waren van hoge kwaliteit. Eten was prima, genoeg keuze en warm genoeg. Personeel reuze behulpzaam en ook de cocktails en espresso koffie zaten bij de all inclusive formule in. Hygiëne dik in orde, water wordt constant gecheckt en rommel wordt constant opgeruimd. Mooie sportvelden en accommodatie is lekker compact zodat je je kinderen wat beter in de gaten kan houden. Geen bedjes bezethouden in de ochtend. Handdoeken werden rigoureus verwijderd als je er niet bij was voor 09.30 uur, helemaal top dus genoeg bedjes. Geweldige zwembaden, voor iedereen wat. Je kon ook voor 50 euro per 3 dagen of 100 euro per week een hemelbed aan het zwembad afhuren waar je dan ieder uur bediend werd...als je het hebt over luxe! Tegenover hotel geweldig kleine strandje heerlijk relaxed plekje en via (gratis) pendelbus groter strand met geweldige golven bereikbaar< 5 min.

Minpuntjes zijn de huurprijs van het kluisje. 30 euro voor 1 week is veel. Temperatuur grootste zwembad is wat te koud voor de bewolkte dagen maar heerlijk als het echt warm is. Geen parasols bij het zwembad (kun je wel kopen voor 10 euro in het winkeltje of schaduw onder de bomen zoeken). Aantal zitplaatsen in het restaurant was af en toe iets te weinig waardoor je echt moest zoeken voor een plekje (alleen op de drukke tijden) Waterschoentjes noodzakelijk op klein strandje vanwege scherpe steentjes. Niet zoveel vertier voor de wat oudere jeugd vanaf 16 jaar. Dan moest je per taxi als je uit wil. Wel wat kleine barretjes dichtbij.

Wordt steeds beter

Patricia
8-8-2016

We hebben een fijne vakantie gehad. Vriendelijk hardwerkend personeel Volop keuze met de maaltijden. Leuk nieuw kinderbad. The jungle. Animatie was ook super. Ze Ijn de hele dag in de weer. Yoga. Gym, spelletjes voor en sportalle leeftijden Sommige plekken hebben hoognodig een renovatie nodig. Zoals de toiletten bij het restaurant.

Zeker voor herhaling vatbaar. Super vakantie gehad.

Nooit weer

JS
7-8-2016

Kamer was schoon, rustig en koel maar klein. Een leuk strand dichtbij!! Het eten was eentonig, slecht en smakeloos. Het bier en de wijn waren vies, de frisdrank stonk. Het restaurant was erg rumoerig en jammergenoeg kon je niet buiten eten. Animatieteam was erg enthousiast en goed, petje af!! Zwembad erg massaal met weinig schaduw en de hele dag harde muziek. Jammergenoeg was er maar 1 groot terras waar je kon zitten met veel lawaai, we zijn savonds dus vaak naar het dorpje geweest en dat was gezellig.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2016

Geschikt jonge kinderen, pubers wat minder

Conny
24-7-2016

Genoeg variatie in de diverse ontbijt, snack, lunch en dinerbuffetten. Voor ieder genoeg keuze. Het restaurant is alleen erg druk, en enorme galmbak. Veel mensen met kleine kinderen, en dus ook een hoop gehuil. Rustig een hapje eten is er niet bij! Het personeel is bijzonder vriendelijk en werkt keihard. Onze kamer was klein en gehorig (begane grond gebouw Menorca). De airco rook naar riool en dat werd pas na een 2e klacht verholpen. Alleen een tussendeur naar de kamer van de 'buren', maar elke dag schone handdoeken en opgemaakte bedden, maken een hoop goed. Geen aanrader voor ouders met pubers! Het zgn shopping center bestaat uit heel veel winkelstjes die allemaal dezelfde (toeristen) spullen verkopen.

Fijne vakatie gehad in Eurocalas

Wout47a_1
13-8-2015

Net terug uit Eurocallas, het eten was super, ontbijt was erg goed met pannenkoeken, gebakken eieren etc. Het eten s middags en s avonds was altijd lekker in het restaurant met veel vis en vlees. Het eten bij de zwembad bar stelde niet veel voor. Je kon de hele dag door softijsjes en waterijs krijgen. Het bier (Estrella Damm) was erg goed. Kamers waren erg groot en zeer schoon, elke dag schone lakens. Er waren veel schaduw plekjes over het hele park waar je voor zon kon schuilen. Animatie was erg leuk met kinderen, maar voor ouderen was er ook veel te doen

De bedden waren best wel hard. Maar toch wel goed geslapen. Voor een strandvakantie moet je niet naar Calas de Mallorca, de kust bestaat vooral rotsen. Er is een klein strandje waar je erg veel geld betaald voor een bedje. De lift was niet prettig. Het ging maar tot 320 kg.

Eurocalas is een perfect hotel voor ouders met kinderen. Volgend jaar wordt het een 4sterren hotel. We hebben een heerlijke vakantie gehad.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Aug 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goede prijs kwaliteit

Ernst
23-7-2015

We verbleven 10 dagen in Hotel Club Eurocalas in Calas de Mallorca. Kamers zijn wat ouder maar alles is wel netjes schoon. Iedere dag wordt de kamer schoongemaakt en de handdoeken verwisseld. Het eten is gevarieerd. Verwacht geen hoogstandjes; mag ook niet voor 3 sterrenhotel. Bedden te hard. Als je de tour de france wilt volgen dan is de TV op de kamer wel heel klein. Bovendien maar een paar zenders beschikbaar (geen BVN). Er zijn 3 zwembaden. Men is constant bezig om de waterkwaliteit goed te houden. Het zwembad bij de binnenplaats had onze voorkeur (rustiger en rondom kun je heerlijk op je zonnebedje in de tuin onder de palmbomen liggen). Positief is ook dat handdoeken die al vroeg op de zonnebedjes worden gelegd - bij wijze van reservering - door de badmeesters verwijderd worden. Animatie is redelijk (verwacht geen RIU kwaliteit). Calas de Mallorca is verder erg rustig. Tip: maak een mooie fiets- of MTB tocht met 02-bike (veel mooie plekken gezien).

Een echte aanrader !!!

katinkauden
4-8-2014

Hier geweest de laatste 2 weken van juli met mijn man en een dochter van 13 jaar. We gingen er dit jaar voor de tweede keer heen ( 2 jaar geleden ook naartoe geweest), dit keer weer super goed !!! Animatie voor kleintjes, tieners en volwassenen, het animatieteam is ook erg enthousiast. Heel veel leuke mensen leren kennen en grote kans dat we komend jaar weer terug gaan. De kamers wat verouderd maar erg schoon !!!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2014

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel HYB Eurocalas in Calas de Mallorca, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel HYB Eurocalas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.