Aparthotel HYB Eurocalas

Aparthotel Info

• Aan zee
  • Animatie
Meer aparthotelinfo

Op het eiland Mallorca vind je HYB Eurocalas Hotel. De kamers zijn erg schoon, het personeel is vriendelijk en het eten is gevarieerd. Door het zwembad en de creatieve animatie vervelen kinderen zich niet. Het strand is te voet binnen een paar minuten te bereiken. Het huren van een auto is een aanrader om het mooie eiland te kunnen verkennen.

717 reviews over Aparthotel HYB Eurocalas

• 7Franssen26-07-2013

gewoon goed

Hotel is zonder meer goed. Mooie verzorgde zwembaden. Grote propere kamers met goede airco. Eten is ook ok. Omgeving is mooi, prachtige zee en strandje op wandelafstand, ook shopping op wandelafstand. Niets van dit alles is echter geweldig maar gewoon goed. Voor hetzelfde budget werden we in Turkije de voorbij 2 jaar veel meer in de watten gelegd. Animatie overdag leek dik in orde (niet deelgenomen), 's avonds ronduit flauw. Minpunten: terras met plastieken stoelen die zelden schoon gemaakt worden. Drinken uit plastiek bekers. Personeel deed hun werk maar zonder de intentie om echt vriendelijk over te komen, allicht als gevolg van de hoge werkdruk in deze periode. Afstand luchthaven hotel 75 km, dit in combinatie met het afzetten van mensen aan verschillende hotels maakte dat de transfer bijna 2 uur duurde.

• 8rena17-11-2008

prima week gehad

mooi hotel en ruime kamers. eten niet helemaal warm maar wel keuze. entertainmant zelfs in voorseizoen goed. voor kinderen hele dag bezig heid. zwembaden netjes en goed verzorgd . schoon

• 7Rene06-09-2008

Echt familiehotel

Zeer geschikt hotel voor families met kinderen. Animatie is geweldig. Van de morgen tot avond. De hele dag worden de kinderen onderhouden. De optredens in de avond worden door het zelfde animatieteam als overdag (zijn studenten)verzorgd. Werkelijk professioneel te noemen. Niets is hen teveel.

Voor iedereen is er altijd iets te eten wat men lekker vindt. Kamers netjes en verzorgd. Niet geschikt voor mensen zonder kids.

• 7Rene06-09-2008

leuk familiehotel

• 7Tanja18-08-2008

aanrader voor jonge gezinnen

leuk hotel jammer dat de handoeken maar om de 2 a 3 dagen werden ververst veel gesmos in restaurant veel kleine kinderen die met volle borden rond lopen in en rond het zwembad word er niet gekuist en wat vegen zeer jammer maar voor de rest was alles ok zou er niet meer terug gaan

• 7axelle16-08-2008

higiene heel slecht de rest oke !!

het eten was een zeer lekker daar valt niets over te zeggen animatie ook zeer goed vooral omdat er 3 van de 6 mensen nederlands waren de kamer heel proper werden ongeveer om de 2 dagen gekuist dus goed aan de bar vriendelijke mensen er zijn 2 minpunten 1 : je moeste heel veel geld betalen om op internet te gaan// 1 euro voor 10 minuten en het 2 de minpunt is de properte ik ben thuis gekomen met een oorontsteking door het water in het grootste zwembad de 1 ne dag lag er zelf een soort van beige schuim in het zwembad heel vies en de grond spuitte ze nooit eens af dus je moest altijd je slippers aandoen als je geen kans wou op wratten dat is wel heel jammer maar voor de rest was er niet te klagen een zeer mooi kamertje alleen jammer dat er geen BVN was op het tvTJE heel erg lekker eten en EEN HOTEL VOOR EEN GEZIN MET KLEINERE KINDJES ( 5/6 jaar ) GROETJES AXELLE

• 8Eric08-08-2008

Super

We hebben een geweldige vakantie gehad in dit hotel. Het animatieteam was super!! Ondanks de lange dagen die ze draaien deden ze er alles voor om het iedereen naar de zin te maken. Voor de volwassenen en voor de jeugd was er overdag sport en spel waardoor je snel contact kreeg. Voor de kinderen was er een miniclub. De avonden werden deels ingevuld door het animatieteam en deels door derden en er waren mooie voorstellingen bij. Het eten was in buffetvorm,gevarieerd en voldoende aanbod. Personeel is vriendelijk en behulpzaam op enkele uitzondering na. Ons appartement zag er netjes en verzorgd uit. Let overigens goed op je spullen, in de periode dat wij er waren werd er gestolen, zelfs slippers. Het is geen 2 sterren, maar een 3 sterren hotel. Al met al een aanrader.

• 6esther03-08-2008

juli / aug 2008

het complex heeft een geweldige vooral nederlandse sprekende animatie hiervoor een dikke pluim , er is werkelijk voor iedereen wat wils . de kamers daarin tegen waren niet zo fris , in 11 dagen zijn niet een keer de bedden verschoond , verder was er ook veel ongedierte . het eten was niet zo gevarieerd . jammer ook dat er geen luchtbedden in het water mogen .

• 8Diana Martens03-08-2008

Waar voor je geld

Echt een familiehotel waar Nederlandse, Engelse, Duitse en Spaanse vakantiegangers vertoeven. Tijdens ons verblijf waren er veel Nederlanders en dat was heel leuk. Super animatieteam waarbij 5 vd 7 leden Nederlands waren. Doordat er zoveel te doen is maak je gemakkelijk contact. Ruime kamers, ons zoontje had zelfs een eigen kamer met een tussendeur naar ons. Eten was goed en goed verspreid opgesteld. Mooie zwembaden zowel voor de kleine als grote kinderen. Leuke shows 's avonds, 2x per week animatie van buiten het hotel de andere dagen trad het animatieteam zelf op. Dichtbij Calas de Mallorca, +_ 5 minuten lopen, alleen maar restaurantjes, souvenirswinkels en supermarkten. Vlakbij het hotel ligt een privestrandje aan een mooie baai, alleen is het eerste stuk in de zee wel veel stenen.

• 8Peter02-08-2008

Waar voor je geld

Groot complex met mooie zwembaden en actief en leuk Nederlands animatieteam. We hadden mooie kamers.

Eten kan beter (vooral vlees), maar het is wel een uitgebreid buffet.

Ligging: met kleine kinderen zijn het grotere en mooiere strand en het centrum niet echt op loopafstand, maar wel met een treintje te bereiken.

Samenvattend: goede kwaliteit voor de prijs en naar onze mening eerder 3 dan 2 sterren.

31 tips over Aparthotel HYB Eurocalas

• kok, 07-05-2014

Huur een auto, koste ons 99 euro voor 9 dagen, let wel op in eerste instantie zelfde auto bij zelfde maatschappij geboekt voor 185 euro. Een maand later weer gezocht en nu dus voor 99 euro. 50 min rijden vanaf Palma de Mallorca, en boek via duitsland

bezoek eens de markt van sineu op woensdag...erg leuk

• R&P, 11-05-2014

Huur een auto, dan kun je wat van het eiland zien, er zijn zoveel mooie plekjes.

• Bas, 19-06-2014

Huur een auto! Mallorca is een prachtig eiland en heeft veel gezellige dorpjes. Hier vind je vaak heerlijke restaurants en prachtige stranden.

40 vragen over Aparthotel HYB Eurocalas

• Nick, 06-09-2018

handdoekenservice

Ik las dat het hotel inmiddels een handdoekenservice heeft. Weet iemand wat hiervoor de kosten zijn?

• Wendy, 19-01-2017

Jungle speeltoestel

Ik kom bij de website van de reisorganisatie een heel leuk jungle speeltoestel in het water tegen, met glijbanen enzovoorts. Ik zie hier nergens een foto van terug hier op de site. Is deze er wel echt??

D, 15-06-2019

Ja het heeft een heel leuk groot Jumbo toestel met verschillende glijbanen. Het toestel staat in ondiep water

• ashnir, 27-09-2016

Kamers

Zijn alle kamers voorzien van recentelijk vernieuwd meubilair?

D, 15-06-2019

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• TennisbaanAanwezig