Aparthotel HYB Eurocalas

Aparthotel Info

• Aan zee
  • Animatie
Meer aparthotelinfo

Op het eiland Mallorca vind je HYB Eurocalas Hotel. De kamers zijn erg schoon, het personeel is vriendelijk en het eten is gevarieerd. Door het zwembad en de creatieve animatie vervelen kinderen zich niet. Het strand is te voet binnen een paar minuten te bereiken. Het huren van een auto is een aanrader om het mooie eiland te kunnen verkennen.

717 reviews over Aparthotel HYB Eurocalas

• 6john10-06-2019

Matig!

Zaten op verdiep 11, Kamer met tussendeur. Heel luidruchtige buren met krijsende kinderen . Lift was defect door vandalisme.Kamers niet altijd schoongemaakt. Problemen met deur om te openen. Schoonmaakpersoneel is ofwel onbekwaam of niet gemotiveerd. Eten in restaurant was ok, rond de tafels waar kinderen zaten was het vuil , personeel had geen tijd om op te ruimen. Heel veel Engeslsen , ongemanierd en kinderen die alles kapot maakten, vandalen. Geen camerabewaking, nergens!!!! Wel prachtige streek om te bezoeken. Eeerder 3 sterren !!!!

• 8Dick van Dijk20-04-2019

geweldig

zeer goed bevallen voor herhaling vatbaar

• 2018
    9S.23-10-2018

Leuke accomodatie, zeker met kinderen.

Het is een echt een leuke accommodatie met super, super schone kamers, elke dag schone lakens en schone handdoeken. Een paar x per dag animatie en elke avond een andere animatie. De kinderen hebben genoten en lekker elke dag kunnen zwemmen. In het restaurant was het druk, maar genoeg variatie in eten en is netjes verzorgd en wordt goed aangevuld. In de buurt is er niets te doen maar met een kwartiertje lopen kom je bij de winkeltjes, eetgelegenheden en dergelijke. Met een gratis shuttlebus kun je naar een strandje met een baai. Daar moet je wel fors betalen voor een strandbedje en evt. parasol. Verder moet je ook betalen in de gameroom van het hotel. Al het personeel is aardig, bij de receptie ligt het eraan wie er achter de desk staat. Wij zijn ook nog naar het Rafa Nadal Academy geweest op 10 autominuten vanuit het hotel. Is een leuke belevenis, met gratis interactieve spellen en beneden het museum is met al zijn prijzen.

the whole team of HYB Eurocalas, Director, 19-11-2018

Dear guest,

We apologize for not answering in your native tongue. We have chosen English as the international language to communicate with you.

How wonderful to know you found our facilities and your rooms clean and well replenished. It is a pleasure to cater to our guests and our staff is grateful of your kind words towards them.

We are happy you found our food and plenty and of a good variety. We offer many different dishes for the enjoyment of our guests.

It is great to read that you also enjoyed our animation. It is really good when guest have agood time here with us.

We look forward to having you here again soon.

Beat wishes, from the whole team of HYB Eurocalas

• 9Alinda vermeer15-10-2018

Geweldige vakantie gehad!!

Wij hebben een topverblijf gehad!! Kamer was goed en schoon, elke dag schone handdoeken en beddengoed. Het eten was variërend en erg lekker. Personeel ook vriendelijk. Overal zag je wel personeel waar er schoongemaakt werd. Al met al, geweldig !! Top hotel!

from the whole team of HYB Eurocalas, Director, 19-11-2018

Dear Alinda,

Please accept our apologies for not writing in your native tongue. We have chosen English as the international language to answer you.

It has been a pleasure to have had you here and to read that you had a “top stay” This pleases us, because it tells us that we are headed in the right direction.

We are delighted to know you found your room clean and well replenished. Our staff loves to cater to our guests and make them feel welcomed and at home. Thank you for your kind words towards them.

Our meals are cooked with our guests in mind and our chef goes the extra mile to make sure our different dishes are well prepared and good tasting.

Thank you for a wonderful review. We look forward to hosting you here again in the near future.

Kind regards, from the whole team of HYB Eurocalas

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 9George04-10-2018

Perfect voor families met kleine kinderen .

Kamers waren prima . All Inclusive , eten was geweldig. Zelfs bij het zwembad was het eten voor tussendoor goed. Mooie zwembaden. Er werd veel georganiseerd door het animatieteam. Elke avond was er op het podium wel live muziek, of iets anders interessants. Vooraf kregen de kinderen kans om met het animatieteam mee te doen. Voor families met kinderen is het een ideaal hotel. Ligging voor familie met kinderen is erg goed. Je kind zal niet ongemerkt weg kunnen lop.en naar het strand. Voor uitgaansleven moet je de bus nemen, half uurtje rijden.

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 2017
    4Bakker04-01-2017

Verwacht er maar niet veel van

Als je nachtrust je lief is zou ik niet naar dit hotel gaan. Ze hebben namelijk iets heel idioots in een flink aantal kamers. Twee (aparte) kamers zijn verbonden dmv een heel dun deurtje. Daardoor hoor je werkelijk Alles! Ik ben zelf niet heel makkelijk met slapen, maar ook mijn vriend heeft nachten wakker gelegen. En die slaapt altijd overal door heen. Elke dag gingen we weer vragen of we een andere kamer konden krijgen zonder zo'n deurtje, en elke dag weer hetzelfde liedje. Het baliepersoneel wil je eigenlijk niet helpen, maar als je lang genoeg zeurt en boos genoeg wordt, dan krijg je met veel moeite een andere kamer indien beschikbaar. De baliemedewerkers begrepen het probleem niet zo, en vonden het blijkbaar normaal dat je niet slaapt tijdens een week vakantie. Gelukkig werd de kamer wel redelijk goed schoongehouden.

Wat ook niet bepaald handig is, is dat er op heeeel veeeel kamers maar 2 liftjes zijn. En die zijn echt klein. En helaas tijdens mijn vakantie meestal 1 v/d twee stuk. Zelf tweemaal in de kapotte lift gestaan, maar hulp was niet te krijgen want het alarmding werkte ook al niet. Uiteindelijk na respectievelijk 12 en 17 minuten ging de lift naar beneden en konden we uitstappen. Als je dan netjes aan de balie meldt dat de lift stuk is, dan is het: "oké". Zelfs als je zegt dat je vermoedt dat er nog mensen in zitten, wordt er niet direct hulp ingeschakeld.

Het eten laat ook te wensen over. Heel erg gericht op de Engelse zuiplappen, en lauw tot koud en soms niet gaar. Niet bepaald lekker. De eetzaal is veel te klein voor aantal gasten, en je moet als kip zonder kop zoeken naar een tafel. Wel leuk dat ze soms een thema hanteren (zoals Mexicaans waarbij het animatieteam een sombrero op heeft).

+punt: er zijn een flink aantal bussen die naar leuke plekken gaan. Calas de Mallorca en het strandje zijn leuk.

Daarentegen ligt het hotel vrij afgelegen, en moet je een hele lange transfer maken. Terugweg een enigszins hobbelige transfer gehad van bijna 4(!!!) uur. En er was geen eten, drinken of een wc aan boord.

Het avondentertainment is echt gericht op kinderen, als stel zonder kids zal je er niet veel van vinden.

• Oude reviews

6Beek21-10-2016

Alleen kleine kinderen, transfer 3,5 uur,afgelegen

Transfer van 3,5 uur over 60 kilometer ! Dit komt omdat er maar 1 vlucht was en dan zetten touroperators de busmaatschappij in die je afzet en langs elk hotel rijdt. Dit was bekend bij de touroperator maar had ik willen weten want dan had ik een taxi kunnen nemen.

Dit hotel nooit meer voor ons. 80% kleine kinderen en totaal niet afgestemd op volwassenen. Er was een speelhal met allemaal spelapparaten met zoveel lawaai dat je niet in de lobby kon zitten. Buiten kon je ook niet rustig zitten omdat hier de animatie werd gegeven. Als het regende of koud was verplaatste de animatie zich naar binnen en kon niet eens iedereen binnen zitten. Wij zaten elke avond na het eten noodgedwongen op onze hotelkamer waar het rustig was (alhoewel de animatie van de binnenplaats flink hoorde).

Er waren drie zwembaden. 1 zwembad lag bij de binnenplaats en was wat rustiger maar helaas kwamen daar ook ouders met kinderen liggen zodat we nog niet rustig konden zitten. Het

We hoorde de klachten van meerdere stellen die zonder kinderen waren. Ook oudere echtparen hadden hier last van.

De ligging van het hotel, in calas de mallorca, is erg onhandig. Geen echt dorp, alleen wat strandwinkels overdekt. Wel enkele cafe's maar geen boulevard om langs te lopen. Om een ander dorp te bereiken moet je eerst de hoofdweg op die wel een achtbaan lijkt waar ze 100 km per uur rijden (dus fietsen was niet echt een optie in dit gebied).

Strand is op prima loopafstand. Eten was matig; erg smaakloos en lauw alleen de speciale donderdagavond met thema (mexicaans, thais etc) was lekker gekruid.

Kamers zijn mooi gerenoveerd, er werd goed schoongemaakt en het personeel was echt super vriendelijk en werkte keihard.

Ik las dat ze voor vier sterren willen gaan, maar dit is echt niet haalbaar. Wel een redelijk drie sterrenhotel als je dus kids hebt, animatie wil en geen rust wil. Voor het eerst in tien jaar all inclusive dit meegemaakt.

• 8Astrid04-10-2016

Heerlijk voor jonge gezinnen, niet voor stellen!

Chaotishe aankomst. 1 receptionist voor 2 bussen vol gasten. Super was dat er 's nachts nog een buffet voor ons klaar stond. De kamer keurig en prima bedden. Eten wel vaak lauw, maar alles op smaak en iedere dag variatie. Het complex wordt uitstekend schoon gehouden. Animatie volledig op kinderen gericht. Voor volwassenen erg amaturistisch. Kortom prima, maar heb je een kinderwens, dan is dit een maker or a breaker!

• 8van der ven30-09-2016

Heerlijke vakantie gehad, prijs/kwaliteit prima

Transfer van en naar het vliegveld is veel te lang. Duurt ongeveer 2 uur als je pech hebt, terwijl dit makkelijk in 1 uur kan. Afstand vliegveld-hotel is maar 60 km. Missen parasols bij het zwembad. Veel bedjes moeten vervangen worden. Te weinig verstelbare bedjes. Die zijn s'morgens snel weg. Animatie is prima. Meesten zijn Nederlanders. Restaurant is wel heel druk door de vele kinderen. Voor gezinnen met jonge kinderen is het prima, maar als stel is het wel hectisch. Iets meer personeel in het restaurant zou best kunnen. Ook het eten is heel goed. Kamers en hotel zijn heel schoon.

• 8Casper en Cecile07-08-2016

Veel beter dan verwacht!

We wisten dat het een familiehotel was en we hadden reviews gelezen van afgelopen jaren, maar de meeste dingen die we hadden gelezen, kwamen we niet tegen in het hotel.

Het eten was heel gevarieerd, lekker en werd goed bijgevuld en schoongemaakt. Er liepen overal dagelijks medewerkers rond om de accommodatie schoon te houden en netjes achter te laten. Ook de kamers waren schoon en groot met een goed uitgeruste badkamer.

Daarnaast was er een super animatieteam dat voor jong en oud dagelijks leuke activiteiten organiseerde en 's avonds mooie shows neerzette. Echte toppers! Ook wij hebben, als 18+, dagelijks genoten van hun programma.

Als eerste indruk komt het hotel als erg groots over, maar dat maakt het zeker niet minder gezellig. Wij zouden hier over een paar jaar zeker nog een keer terug komen!

31 tips over Aparthotel HYB Eurocalas

• kok, 07-05-2014

Huur een auto, koste ons 99 euro voor 9 dagen, let wel op in eerste instantie zelfde auto bij zelfde maatschappij geboekt voor 185 euro. Een maand later weer gezocht en nu dus voor 99 euro. 50 min rijden vanaf Palma de Mallorca, en boek via duitsland

bezoek eens de markt van sineu op woensdag...erg leuk

• R&P, 11-05-2014

Huur een auto, dan kun je wat van het eiland zien, er zijn zoveel mooie plekjes.

• Bas, 19-06-2014

Huur een auto! Mallorca is een prachtig eiland en heeft veel gezellige dorpjes. Hier vind je vaak heerlijke restaurants en prachtige stranden.

40 vragen over Aparthotel HYB Eurocalas

• Nick, 06-09-2018

handdoekenservice

Ik las dat het hotel inmiddels een handdoekenservice heeft. Weet iemand wat hiervoor de kosten zijn?

• Wendy, 19-01-2017

Jungle speeltoestel

Ik kom bij de website van de reisorganisatie een heel leuk jungle speeltoestel in het water tegen, met glijbanen enzovoorts. Ik zie hier nergens een foto van terug hier op de site. Is deze er wel echt??

D, 15-06-2019

Ja het heeft een heel leuk groot Jumbo toestel met verschillende glijbanen. Het toestel staat in ondiep water

• ashnir, 27-09-2016

Kamers

Zijn alle kamers voorzien van recentelijk vernieuwd meubilair?

D, 15-06-2019

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• TennisbaanAanwezig