31 tips over Aparthotel HYB Eurocalas

• kok, 07-05-2014

Huur een auto, koste ons 99 euro voor 9 dagen, let wel op in eerste instantie zelfde auto bij zelfde maatschappij geboekt voor 185 euro. Een maand later weer gezocht en nu dus voor 99 euro. 50 min rijden vanaf Palma de Mallorca, en boek via duitsland

bezoek eens de markt van sineu op woensdag...erg leuk

• R&P, 11-05-2014

Huur een auto, dan kun je wat van het eiland zien, er zijn zoveel mooie plekjes.

• Bas, 19-06-2014

Huur een auto! Mallorca is een prachtig eiland en heeft veel gezellige dorpjes. Hier vind je vaak heerlijke restaurants en prachtige stranden.

• G&E, 20-01-2014

Treintje rondrijden is leuk op en af 1 x mogelijk.

• Rene, 11-10-2013

Via Duitsland boeken en vliegen, scheelt je honderden euro's.

• Sandra, 07-09-2013

Mallorca heeft vele mooie stranden, dus mij advies huur een auto en ga er lekker op uit! Hebben wij ook gedaan!

• Poel, 15-08-2013

auto huren voor een dag , en langs de oost kant via Cala Millor ,Cala Ratjada, Can Picafort, Alcudia naar cap de formentor rijden .

• Bart, 10-09-2013

Voor het strand loop naar playa domingo ipv het dichtbij gelegen strand. Tevens de route langs de rotsen waar velen over schrijven is echt de moeite waard

• Nina1, 02-09-2013

Neem een paar strandhanddoeken mee, de handdoeken worden om de 2 dagen verwisseld. Naast het hotel stopt de bus zodat je makkelijk en goedkoop naar Palma, Porto Cristo, enz... kan. Veel goedkoper dan excursies.

• Fred, 11-07-2013

als je wat van het eiland wil zien (hebben wij niet gedaan); huurauto

• Franssen, 26-07-2013

Indien je iets wil zien van het eiland huur je best een auto. Niet erg duur in vergelijking met de trips die de touroperator aanbied en je kan je eigen ritme bepalen. Niet moeilijk om de weg te vinden, alles is heel goed aangeduid.

• Trudi van der Zwaan, 19-05-2013

prachtig wandel pad langs de kust, neem wel water mee je komt niets tegen.

• Gielkens, 25-07-2014

Alleen voor kinderen boven de 15 is er sávonds niet veel meer te doen.

• Stan, 08-11-2012

Geweldig voor jongere kinderen! Goedkoop voor jonge stellen (die geen kinderen haten) en mooie plaats in Mallorca! De kust is mooi, de winkels zijn leuk en het eten is er overheerlijk! Auto huren is een aanrader. (voor €100 euro) heb je een hele dag een auto. Lekker het eiland verkennen op je eigen tempo en goedkoper dan een excursie door het reisbureau!

• verheesen, 08-07-2013

Mini Mallorca Binnen een uurtje ben je met de bus in Palma. Zeker doen!! Auto huren ook zeker doen!!!

• Esther Dijkstra, 28-08-2013

bereid je voor op een busreis van minimaal 2 uur vanaf het vliegveld, erg mooi om zo het landschap van het eiland te bekijken, maar het is een heel hobbelige trip door smalle straatjes.

• Patricia van Rhee, 06-08-2012

In de omgeving liggen 2 prachtige stranden. Om het dichtsbijzijne strand te bereiken moet je 142 treden naar beneden en dus ook weer omhoog. Met een buggy is dat zeer ongemakkelijk. Het grote strand Cala domingo ligt wat verder weg en makkelijker te bereiken maar wel zeker 20 min lopen of wachten op het locale treintje. Wat ook een leuk ritje is. Op 10 minuten loopafstand is een leuk winkelcentrum met allerhande dingen en attracties voor de kinderen.

• Fam Cleijne, 01-08-2012

De excursies zijn wel erg prijzig, maar daar kan het hotel niks aan doen.

• H.Dekker, 29-07-2012

Maak een wandeling over het wandelpad dat helemaal langs de kust loopt. Schitterend uitzichten!

• Sandra de Nijs, 27-07-2012

Wij zijn naar de grotten van drach geweest. Een leuke middag activiteit en zelfs onze kleine vond het erg mooi. En we zijn een dag naar Marineland (dolfijnenpark) geweest.

• Fam. van Breugel., 28-07-2012

Maak echt de wandeling van het kleine strand(cala antena) over de rotsen middels het aangelegde wandelpad naar het grote strand(cala domingo's).

• Simone, 29-07-2012

Boek geen dure excursies bij je reisorganisatie. Voor het hotel stopt een bus en die brengt je overal naartoe! Bij de receptie kun je vragen naar een map met alle bustijden er in. Een retourtje naar de grotten van Drach kost je bijvoorbeeld maar €4,60 + €12,- entree. Bij Neckermann vroegen ze hier (in combinatie met het parelmuseum) maar liefst €42,-(!!!!!) voor.

• claeysb, 09-08-2012

Markt in Manacor is de moeite niet waard. Perfect hotel voor kinderen

• petra benoist, 30-06-2014

meer kenbaar maken dat het strand moeilijk te bereiken is.

• Catja, 09-08-2014

Neem vanaf het vliegveld een taxi (100,-) of huur een auto. De bus doet er 2 tot 3 uur over!!! Koop geen luchtbed voor in het zwembad want dat is verboden.

• Barbelijn, 16-06-2014

Wij hebben voor 2 weken een auto gehuurd. Mooie stranden en stadjes bezocht. Saint Jordy en Le Trenc prachtig. En palma niet te vergeten.

• Kristel van Steenpaal, 20-07-2015

Een aan te raden wandeling is echter wel de bijna 147 trappen nemen en dan volledig langs de kustlijn naar een volgend groter strandje gaan. Ongeveer 1uurtje rustig wandelen. Nadien kan je dan via het centrum met de vele winkeltjes terug keren.

• Nina1, 24-02-2014

Met de bus die voor het hotel stopt kan je naar Porto Cristo een gezellig dorpje. Het nabijgelegen stadje ( 20 minuten te voet ) is leuk om doen s avonds.

• revadebe, 04-08-2014

Huur een auto. Voor +/- € 150,-- per week huur je een nette auto en kun je de talrijke mooie baaitjes en stadjes bezoeken! Strand van Es Trenc is echt een aanrader!

• R ten Hove, 11-05-2015

De plaats cales de Mallorca is klein en er is een klein centrum met winkels op loopafstand van het appartement. verder is een auto aan te raden voor een bezoek aan bijvoorbeeld cala d'or of cala millor

• Yvette, 27-06-2015

Ga vooral een huurauto huren maar niet met twee kleine kindjes, wij hebben 1 dag meegedaan, wat een gedoe. De tweede dag zijn wij naar palma (1 uur rijden) gereden naar het aquarium, dit was super! 1 stop is meer dan zat.